Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم پرسپولیس می گوید سوپرجام فقط یک بازی اما چکیده‌ای از لیگ و جام حذفی است

به گزارش ایمنا، یحیی گل محمدی در نشست خبری پیش از بازی سوپرجام فوتبال ایران بین پرسپولیس و فولاد اظهار کرد: خیلی خوشحالیم در شهر زیبا و باصفای سیرجانم هستیم. از هواداران پرسپولیس که ما را مورد لطف قرار دادند تشکر می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سوپرجام فقط یک بازی اما چکیده‌ای از لیگ و جام حذفی است. تیم‌های قهرمان لیگ و جام حذفی برای رسیدن به سوپرجام زحمات زیادی کشیده‌اند تا در این مسابقه مقابل هم قرار بگیرند. سوپرجام یکی از جام‌های مهم است و امیدواریم مقابل تیم خوب فولاد بازی خوبی انجام بدهیم. فولاد، تیم قابل احترامی است و امسال با آمدن نکونام وضعیتش خیلی بهتر شده است. علاقه زیادی به سبک مربیگری جواد دارم و می‌تواند در آینده حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. فولاد تشکیلات و سیستم خیلی خوبی دارد و توانسته خودش را به خوبی تقویت کند. با جذب بازیکنان خوب، برای این بازی تقویت شده‌اند.

وی ادامه داد: ما هم با توجه به اتفاقاتی که افتاد و مشکلاتی که داشتیم، کار را شروع کردیم. یک دیدار تدارکاتی مقابل پیکان انجام دادیم. البته برای بازی فردا چند بازیکن مصدوم داریم اما همه بچه‌ها برای بازی فردا و بردن سوپرجام انگیزه فوق‌العاده‌ای دارند. امیدوارم بازی خوبی باشد. باید از هواداران هم که در این مدت مرا مورد حمایت و لطف خودشان قرار داده و شرمنده‌ام کردند، تشکر کنم. امیدوارم بتوانم تلاش بیشتری داشته باشم. قطعاً این موضوع مسئولیت مرا سنگین‌تر می‌کند. به طور قطع باید بیشتر از قبل کار کنم و این کار هم را انجام می‌دهم. ان شاءالله بتوانیم از شرمندگی شأن دربیاییم و روزهای خوبی برای آنها رقم بزنیم.

سرمربی تیم پرسپولیس در مورد اینکه آیا زمان برگزاری بازی سوپرجام پس از اضافه شدن بازیکنان ملی‌پوش به اردوی تیمش مناسب است، تصریح کرد: برخی بازیکنان ملی‌پوش بازی نکردند میلاد سرلک هم مصدوم به پرسپولیس آمد. فقط توانستیم وحید امیری را در این چند روز ریکاوری کنیم. فرشاد فرجی و مهدی ترابی هم فقط با تیم ملی تمرین کرده و بازی نکردند. مقداری از شرایط مسابقه دور بودند اما در بازی تدارکاتی با پیکان کمک کرد تا به شرایط بازی برگردند. به هر صورت هر رفت و آمدی باعث بی‌نظمی شده و شرایط برای تمرینات گروهی ما خیلی سخت‌تر می‌شود.

وی افزود: خیلی از روزها را بدون بازیکنان ملی‌پوش بودیم و متأسفانه یکی از آنها با مصدومیت وارد اردوی ما شد. امیدوارم تیم با آمادگی کامل و ذهن بزرگ وارد بازی فولاد شویم. همه نفرات ما انگیزه بالایی دارند و نسبت به این موضوع خیلی امیدوار هستیم.

گل محمدی در خصوص میزبانی سیرجان از سوپرجام، گفت: بهترین شهری که می‌شد، انتخاب کرد همین سیرجان بود. با توجه به زیرساخت‌های خوب، ورزشگاه زیبا، آرامش و امکانات خوبی که این شهر دارد، بهترین انتخاب انجام شد. باید از تیم داوری که فکر می‌کنم آخرین بازی‌شان در فوتبال ما است تشکر کرده و برای آنها هم آرزوی سلامتی و موفقیت دارم. زحمات زیادی در این فوتبال کشیدند و از تک تک آنها متشکر هستیم. امیدوارم همیشه سالم و سلامت باشند. در آینده برای آنها آرزوی موفقیت دارم.

وی درباره اینکه کدام یک از شرایطی که برای بازگشت به پرسپولیس عنوان کرده بود تاکنون محقق شده است، گفت: از شرایطی که من اعلام کردم تقریباً فقط قرارداد زمین تمرین را بستند که آن را هم هنوز تحویل نگرفتیم. خیلی از مشکلاتی که داشتیم به ویژه در زمینه جذب بازیکن هنوز حل نشده است. لیست ۱۳-۱۲ نفره‌ای را به باشگاه دادم. اگر دو بازیکن را هم می‌گرفتند راضی بودم اما حتی درباره یک بازیکن هم مذاکرات ۱۰ درصد پیشروی نداشته است. با توجه به شرایط موجود خیلی بعید است بتوانیم یک نفر از این لیست را هم بگیریم.

سرمربی پرسپولیس تصریح کرد: شرایط مالی باشگاه پرسپولیس خیلی خراب است. برای جذب هر بازیکن باید پول داشته باشیم اما متأسفانه پولی در باشگاه نیست. با این شرایط نمی‌توانیم بازیکن مدنظرمان را بگیریم و مجبوریم از روی فیلم و بازیکنانی که فیلم‌شان فرستاده می‌شود، انتخاب کنیم. این کار واقعاً خیلی سخت است و تضمینی وجود ندارد این بازیکنان خوب از آب دربیایند.

وی اظهار کرد: تاکنون یادم نمی‌آید خودم از روی فیلم بازیکن گرفته باشم اما متأسفانه شرایطی ایجاد شده که گویا باید امسال این اتفاق بیفتد. هرچند فرصت زیادی هم نداریم. این معضلات به دلیل نبود نقدینگی در باشگاه است. امیدوارم از جایی تیم تأمین شود زیرا نیاز به تقویت داریم تا دستکم جای بازیکنان مصدوم مثل آل‌کثیر را پر کنیم. با توجه به شرایط موجود باید دنبال بازیکنان خارجی بگردیم که مانند هندوانه دربسته هستند و نمی‌دانیم شرایط‌شان خوب است یا بد.

گل محمدی خاطر نشان کرد: قضاوت کردن از روی فیلم خیلی سخت است اما با این وضعیت باید کار را ادامه بدهیم. باید سعی کنیم بهتر و قوی‌تر از قبل تمرین و کار کرده و بیشتر تمرکز داشته باشیم. باید این کار را از بچه‌ها بخواهیم و ان‌شاءالله بتوانیم در نهایت موفق باشیم.

وی افزود: اجازه بدهید در مورد این مسئله بیشتر صحبت کنیم. باید با خود عیسی هم صحبت کنم. خودش و من باید از وضعیتش اطلاعات بیشتری کسب کنیم.

سرمربی پرسپولیس در مورد شانس قهرمانی تیمش در این فصل گفت: همیشه وقتی در پرسپولیس کار می‌کنید باید برای بردن و قهرمانی بجنگید. فارغ از اینکه چه مشکلاتی وجود دارد. این کار را انجام می‌دهیم و باید دید روی تقدیر، قضا و قدر الهی چه اتفاقی می‌افتد. قطعاً برای بهتر شدن، موفق شدن و قهرمانی با تمام وجودمان می‌جنگیم.

کد خبر 553782

منبع: ایمنا

کلیدواژه: یحیی گل محمدی تیم فوتبال پرسپولیس باشگاه پرسپولیس پرسپولیس هواداران پرسپولیس شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق یک بازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۱۵۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل نساجی

به گزارش ورزش سه با وجود محرومیت امید عالیشاه ناشی از کارت قرمزی که در مصاف با سپاهان گرفت و البته بازگشت دانیال اسماعیلی فر از محرومیت، اوسمار حداقل دو تغییر در ترکیب تیمش ایجاد خواهد کرد.

پرسپولیس در شرایطی به مصاف نساجی می‌رود که بازیکن مصدومی ندارد اما انگار باید در هر بازی یک بازیکن محروم داشته باشد تا مرد برزیلی صد درصد تیمش را کنار خود نبیند.

با در نظر گرفتن چنین نکته‌ای تنها نقطه مبهم ترکیب سرخ‌ها جایی است که امید عالیشاه به بهترین نحو در آن انجام وظیفه کرده و جای خالی‌اش احتمالا در این بازی هم مثل دیدار حذفی در اراک به چشم خواهد آمد.

دروازه‌بان: علیرضا بیرانوند خوش شانس بود که در بازگشت به ترکیب بعد از گشت سر گذاشتن یک مصدومیت پر حرف و حدیث  کار سختی مقابل سپاهان نداشت و شاید راحت‌ترین و کم دردسرترین کلین شیت خود را ثبت کرد اما او باید آماده یک بازی بسیار سخت در شمال باشد. بیرو در مقطع پنج هفته‌ای پایانی فصل می‌تواند یکی از ارکان اصلی موفقیت احتمالی تیمش باشد و خوب موقعی برگشته تا خودی نشان دهد.

مدافعان میانی: باز هم اوسمار به زوج اصلی خود در این منطقه دست نخواهد زد و گولسیانی – کنعانی مقابل بیرو یک سد محکم تشکیل خواهند داد اما باید حواس شان جمع باشد تا اشتباهات بازی آلومینیوم و البته گاف بزرگ دقیقه آخر بازی سپاهان تکرار نشود.

مدافع چپ: برای عبدالکریم حسن بازی کردن در ورزشگاه آزادی به خاطر چمن هموار و ابعاد زمین یک نعمت است اما شاید او در زمین هایی مثل شهید وطنی به مشکل بخورد. واقعیت اینکه بازی به بازی وضعیت بدنی او بهتر می‌شود و اگر تمرکز بیشتری در امور تدافعی داشته باشد یک عنصر مفید در دفاع و حمله برای پرسپولیس خواهد بود.

مدافع راست: دانیال اسماعیلی فر فصل قبل به تیم استان خود در تهران گل زد اما اگر در قائمشهر بتواند بازگشت خود را مثلا با یک پاس گل جشن بگیرد هم در جدول پاسورها خودش را بالا می کشد هم اینکه می‌تواند عامل موفقیت احتمالی تیمش باشد. باید دید بعد از یک هفته بیرون ماندن از لیست وضعیت بدنی او چگونه خواهد بود.

هافبک‌های تدافعی: اینجا هم بعید است زوج ریگی – سروش تغییری کند و باید منتظر هنرنمایی این دو در مرکز زمین باشیم که قرار است هم جنگ.های میانه میدان را ببرند هم بازیسازی را با فرار از پرس حریف آغاز کنند. سروش فصل قبل در همین ورزشگاه یک گل زیبا در هفته پایانی به ثمر رساند.

وینگر چپ: در بازی با سپاهان همه جوره اوستون اورونوف را بستند و طوری محاصره‌اش می‌کردند که فضایی برای حرکت نداشت اما سوال اینجاست که آیا هر تیمی می تواند مثل سپاهان مقابل حرکات این ازبک با تکنیک ایستادگی کند؟ در قائمشهر هم چشم پرسپولیسی‌ها به هنر این بازیکن دوخته خواهد شد تا کار را برای تیم شان در بیاورد.

وینگر راست: مهدی ترابی هم در بازی با سپاهان غیر از یک حرکت انفرادی و موقعیتی که از دست داد کاری از پیش نبرد چرا که در دام مدافعان حریف گرفتار شد اما حتما چشم به عبور از خط دفاعی نساجی خواهد داشت هر چند شاید تیم ساکت الهامی هم با دفاع چند لایه کار او را سخت کند و این بازیکن نیاز به ارائه بالاترین کیفیت خود داشته باشد.

هافبک ازاد پشت مهاجم: به احتمال زیاد وحید امیری جای عالیشاه را در این پست خواهد گرفت. امیری کم کم فرم بدنی بهتری پیدا کرده اما اینکه آیا در آن پست کارایی عالیشاه را داشته باشد سخت است که بتوان نظر داد.

مهاجم نوک: عیسی آل کثیر انتخاب اول و آخر برای این پست حساس و سرنوشت ساز است. روند گلزنی‌های عیسی در بازی با سپاهان قطع شد اما این از همان مسابقاتی است که می‌توان منتظر گلزنی آل کثیر بود و شاید درخشش او در مقطع پایانی فصل از همین جا آغاز شود.

ترکیب احتمالی:
علیرضا بیرانوند
گئورگی گولسیانی
محمدحسین کنعانی زادگان
عبدالکریم حسن
دانیال اسماعیلی فر
مسعود ریگی
سروش رفیعی
اوستون اورونوف
مهدی ترابی
وحید امیری
عیسی آل کثیر

دیگر خبرها

  • ده بازیکن خارجی برتر پرسپولیس؛ گولسیانی فقط بشار رسن و نیلسون را بالای سر خود دارد
  • پوستر پرسپولیس با یک بازیکن غیرمنتظره
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل نساجی
  • این پرسپولیسی پایان فصل جدا می‌شود
  • این پرسپولیسی پایان فصل جدا می‌شود!
  • نوبت به تست مهدی ترابی در پست جدید رسید
  • ستاره پرسپولیس پایان فصل جدا می‌شود
  • تکلیف چند بازیکن پرسپولیس مشخص شد/ وضعیت تمدید قرارداد سرخپوشان
  • پرسپولیس و چالش بزرگ نداشتن دوباره کاپیتان
  • نوبت به تست ترابی در پست جدید رسید