Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، دکتر محمد چمکوری روز یکشنبه در نشست با مسئولان شهرستان دیلم افزود: برای احیای این واحد دانشگاهی باید همه نمایندگان استان بویژه نماینده بوشهر، گناوه و دیلم با رایزنی با کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی، مجوز ایجاد رشته‌های جدید و مورد نیاز این منطقه در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد را در مرکز بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی اظهارداشت: بخشی از دانشگاه پیام نور واحد دیلم با توجه به ظرفیت  و قابلیت‌های کمی و کیفی، می‌تواند به شرکت دانش بنیان، مرکز رشد، نوآوری، پژوهش شیلات و گیاهان دریایی تبدیل شود.

چمکوری با اشاره به دستورالعمل ریاست دانشگاه پیام نور کشور برای احیای واحدها و مراکز تعطیل شده، گفت: امکان تغییر کاربری  واحد دیلم به عنوان یک مرکز پژوهشی وجود دارد.

حجت الاسلام محمود اسدی امام جمعه دیلم گفت: تلاش‌های فراوانی برای راه اندازی مجدد دانشگاه پیام نور واحد دیلم صورت گرفته که امیدواریم هرچه زودتر فعال شود.

وی افزود: برای راه اندازی مجدد واحد دیلم نیاز به یک مدیر بومی است که دیلم حضور داشته باشد.
 فرماندار  دیلم با تایید ضرورت وجود کمیته راه اندازی محلی برای احیای دانشگاه دیلم گفت: تلاش برای تربیت نیروی انسانی کار آمد را وظیفه خود می‌دانم.
ناصر کشاورزی افزود: باتوجه به زیست بوم و موقعیت دیلم ، باید مرکز آموزش و تحقیقات نفت تاسیس شود.
در این جلسه بر ضرورت راه اندازی و احیای دانشگاه پیام نور واحد دیلم با ایجاد رشته‌های جدید تاکید شد.
در پایان این جلسه تصویب شد که تفاهم‌نامه اجاره دانشگاه پیام نور واحد دیلم به بیماران مرکز اعصاب روان لغو شود و  هیات موسس، شورای اسلامی شهر و فرمانداری با بکارگیری تمام ظرفیت‌های خود ضمن حمایت همه جانبه برای احیای این واحد آموزشی، در رفع موانع موجود اقدام کنند.

دانشگاه پیام نور دیلم در سال ۱۳۸۶ تاسیس شد که از سال ۱۳۹۸ ورودی آن به علت حذف در دفترچه کنکور سراسری متوقف شده است.

برچسب‌ها بوشهر بندردیلم دانشگاه پیام نور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر بندردیلم دانشگاه پیام نور بوشهر بندردیلم دانشگاه پیام نور برای احیای راه اندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۱۵۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰ معدن راکد استان اردبیل احیا می‌شود

مسعود ایرانی گفت: مزایده عمومی ۳۶۶ محدوده و واحد معدنی استان در مرحله بازگشایی پاکت و سپری کردن روند قانونی واگذاری به متقاضیان واجد شرایط در راستای برنامه‌های امسال اداره‌کل صمت مبنی بر تعیین تکلیف معدن‌های راکد است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل با اشاره به فعال‌سازی ۱۳ معدن راکد استان اردبیل در سال گذشته بیان کرد: تعیین تکلیف ۲۷ معدن غیرفعال در کنار احیای ۱۰ واحد معدنی و معرفی ۲ بسته سرمایه‌گذاری جزو اولویت‌های اداره‌کل صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل در سال ۱۴۰۳ است.

او با تاکید بر لزوم استفاده حداکثری از ظرفیت‌های معدنی در راستای توسعه اقتصادی و اشتغال‌زایی افزود: محدوده‌های مزایده‌ای فاقد متقاضی نیز بر اساس ماده ۸۳ قانون معادن واگذار و برای فعال‌سازی دوباره آنها اقدام لازم انجام خواهد شد.

مدیر اجرایی طرح احیای معادن کوچک مقیاس نیز در این نشست به وضعیت کلی واحدهای معدنی استان اردبیل اشاره کرد و گفت: بر اساس آمار اداره‌کل صمت اردبیل، تعداد معدن‌های این استان ۱۸۷ مورد است که ۱۰۰ واحد معدنی فعال، ۶۴ معدن غیرفعال و تعداد ۲۳ معدن نیز در مرحله تجهیز هستند.

عباس جرجانی با بیان اینکه بیشتر معدن‌های استان اردبیل مربوط به مصالح ساختمانی است، افزود: چهار معدن آهن، یک معدن مس و ۱۰ معدن سنگ‌های تزیینی از مهم‌ترین واحدهای معدنی این استان هستند.

او گفت: ۱۵ درصد از حقوق دولتی که از معدن‌ها دریافت می‌شود باید بر اساس قانون بودجه به روستا یا آبادی که ماده معدنی از آنجا استخراج می‌گردد، اختصاص یابد و در بهبود وضعیت اجتماعی، فرهنگی و تکمیل زیرساخت‌های منطقه موثر باشد.

مدیر اجرایی طرح احیای معادن کوچک مقیاس همچنین افزود: انتظار می‌رود دستگاه‌های اجرایی که در اجرای پروژه نهضت ملی مسکن اردبیل نقش دارند، در راستای حمایت از واحدهای معدنی، پیمانکاران و مجریان را ملزم کنند که برای خرید مصالح تولیدکنندگان و معدن‌های منطقه را در اولویت قرار دهند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • رئیس دانشگاه شیراز : دانشجویان اخراج‌ شده آمریکا و اروپا را بورسیه می‌کنیم
  • رئیس دانشگاه شیراز: دانشجویان اخراج‌شده آمریکا و اروپا را بورسیه می‌کنیم
  • فعالیت های حفظ و احیای منابع طبیعی درجنوب کرمان مردمی سازی می شود
  • ۱۰ معدن راکد استان اردبیل احیا می‌شود
  • کلاس‌های پیام نور امروز به مدت ۲ ساعت تعطیل شد
  • تقدیر مردم غزه از جنبش دانشجویی حمایت از فلسطین در جهان
  • همبستگی دانشگاه پیام‌نور شیراز با دانشگاهیان حامی فلسطین در غرب
  • دانشجویان دانشگاه پیام‌نور شیراز هم به جرگه حامیان ضدصهیونیست‌ها پیوستند
  • مرغداری ۲۰ هزار قطعه‌ای در نمین به بهره برداری رسید
  • سروری‌مجد: مدارس عالی مهارتی برای رفع نیاز صنایع تأسیس می‌شوند