Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام علیرضا ادیانه ظهر امروز در حاشیه تکریم و معارفه رئیس دفتر عقیدتی و سیاسی نیروی انتظامی استان زنجان در جمع خبرنگاران با گرامیداشت یاد و نام امام اظهار کرد: این ایام آکنده از یاد شهدا و امام شهدا است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا با تاکید بر اینکه کمک به تربیت نیروی انسانی در تراز انقلاب اسلامی از اهداف سازمان عقیدتی سیاسی محسوب می‌شود، افزود: تلاش برای تحقق این هدف در راستای توسعه جامعه قرآنی انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه تحقق اهداف نیروی انتظامی که در راس آن تربیت پلیس در تراز انقلاب اسلامی قرار دارد از الهامات الهی بر دل ذهن و دل امام راحل به شمار می‌رود، تصریح کرد: نقش سازمان عقیدتی سیاسی در جذب نیروهای انتظامی از همان بدو ورود آغاز و در گزینش و شایسته‌گزینی نیروها ایفای نقش می‌کند.

ادیانه با تاکید بر اینکه سازمان عقیدتی سیاسی ناجا در مراکز آموزشی هم حضور داشته و جزو اعضای هیأت امنای دانشگاه محسوب می‌شود، گفت: اندیشه‌های اسلامی هم جزوه دروس آموزشی تدریس شده در دانشگاه‌های نیروی انتظامی هستند ضمن اینکه نیروهای آموزشی در طرحی به نام ولایت نیز حضور داشته و آموزش‌های مربوط به این حوزه از جمله تزکیه با روش تربیت اسلامی را هم طی می‌کنند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا با تاکید بر اینکه ارائه آموزش‌های آشناسازی برخورد پلیس با مردم برای نخستین بار در دوره‌های آموزشی نیروهای انتظامی قرار گرفته است، افزود: این برنامه‌های آموزشی منطبق بر تربیت اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه سازمان عقیدتی و سیاسی ناجا در فراهم کردن محیط و فضا برای ارائه آموزش‌های منطبق با آداب اسلامی در برخورد با مردم نقش ایفا کرده است، افزود: در کنار برگزاری این دوره‌ها، آموزش‌های عملی نیز به نیروها ارائه می‌شود تا خود را به تراز مد نظر در جامعه اسلامی برسانند.

ادیانه با تاکید بر اینکه سازمان عقیدتی و سیاسی برای ۳۰ سال دوره خدمت نیروهای انتظامی برنامه‌ریزی کرده و برنامه‌ها به صورت مرتب بازیابی و احصا می‌شود، ادامه داد: برنامه‌های مربوط به بازیابی آموزشی برای نیروهای انتظامی به صورت مرتب با حضور نخبگان علمی و فرهنگی انجام می‌شود.

رئیس سازمان عقیدتی و سیاسی ناجا به ایفای نقش نیروهای انتظامی در انتخابات ریاست‌جمهوری گذشته و اشاره و تاکید کرد: این نقش‌آفرینی هم در عرصه حضور و هم در برقراری امنیت قابل توجه بوده است.

وی برگزاری دوره‌های آموزشی منطبق با معنویت در شهر مشهد را از برنامه‌های روتین سازمان عقیدتی سیاسی برای نیروهای فعال در ناجا دانست و افزود: این برنامه‌ها برای خانواده‌های نیروهای انتظامی نیز برگزار می‌شود.

ادیانه از ایجاد ظرفیت برای پذیرش نیروهای انتظامی در شهر قم به صورت خانوادگی در راستای برگزاری برنامه‌های آموزشی مرتبط با تربیت اسلامی در شهر قم خبر داد و تصریح کرد: این ظرفیت تا پایان خرداد ۱۴۰۱ تکمیل و در اختیار نیروهای انتظامی قرار خواهد گرفت.

رئیس سازمان عقیدتی و سیاسی ناجا ظرفیت فضایی پیش پیش‌بینی شده برای پذیرش نیروهای انتظامی در شهر قم را برای هر دوره ۴۰۰ نفر اعلام کرد و گفت: این ظرفیت با همراهی بین بخشی ایجاد شده است تا بتوان به اهداف پیش‌بینی شده برای این نیرو دست یافت.

انتهای پیام/73004/ق

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس خبر فارس نیوز رئیس سازمان عقیدتی و سیاسی ناجا سازمان عقیدتی و سیاسی سازمان عقیدتی سیاسی رئیس سازمان عقیدتی نیروهای انتظامی نیروی انتظامی سیاسی ناجا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۱۵۹۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست خبری ستاد گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی و مقام معلم در بسیج

نشست خبری ستاد گرامیداشت هفته عقیدتی، سیاسی و مقام معلم در بسیج امروز، پنجم اردیبهشت‌ماه با حضور سردار حسین معروفی، معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج در محل سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3074438 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • برگزاری همایش پیاده روی کارکنان سپاه قمربنی هاشم(ع) در شهرکرد
  • برگزاری ۴۰۰ عنوان برنامه توسط سپاه زنجان در هفته عقیدتی
  • برگزاری ۴۰۰ برنامه ویژه هفته عقیدتی سیاسی در زنجان
  • برگزاری ۷۴۰ برنامه ویژه هفته عقیدتی سیاسی در گیلان
  • پاسداران بیانات رهبری را برای خود حجت شرعی می‌دانند
  • شبکه ملی تسهیل‌گر جوانی جمعیت در سمنان ایجاد می‌شود
  • نشست خبری ستاد گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی و مقام معلم در بسیج
  • جزئیات برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی و معلم سازمان بسیج مستضعفین
  • ۱۵ عنوان برنامه همزمان با هفته عقیدتی سیاسی در ساری اجرا می شود
  • ۱۵ عنوان برنامه هفته عقیدتی سیاسی در ساری اجرا می شود