Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-07@04:42:02 GMT

مدعی شدند که رفیق‌بازی کرده‌ایم

تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۱۶۰۲۲

مدعی شدند که رفیق‌بازی کرده‌ایم

هاون یشایایی تهیه کننده باسابقه سینما که در کارنامه کاریش همکاری با کارگردان های مثل داریوش مهرجویی و ناصر تقوایی دارد حرفهایی شنیدنی درباره جشنواره فیلم فجر دارد.

به گزارش قدس آنلاین، یشایایی درباره پررنگ‌ترین خاطراتش از جشنواره فجر گفت: در یکی از دوره های برگزاری جشنواره فیلم فجر به عنوان داور حضور داشتم و در شب پایانی، آرا و برگزیدگان اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از اعلام آرای نهایی، دو سه نفر از سینماگران اعتراضشان را به برندگان رسانه ای کردند و ابراز کردند که رفیق بازی کرده اید و به دوستان خودتان جوایز را داده اید!
تهیه کننده "هامون" ادامه داد: متهم به رفیق بازی شدم در حالی که من اصلا اهل این نوع کارها نیستم و تعدادی از اهالی سینما از ما و معترضان خواستند که جلسه مشترکی برگزار کنیم و حرف هایمان را مطرح کنیم. جلسه در بنیاد سینمایی فارابی برگزار شد و معترضین که دو نفر بودند به جلسه آمدند و ما پنج نفر داوران حرف هایمان را مطرح کردیم و همگی به این جمع بندی رسیدیم که داوری امری سلیقه ای است و هر انتخاب موافق و مخالفانی دارد و ماها به عنوان داور این حق را داریم برگزیدگان را از نگاه خودمان انتخاب کنیم.
تهیه کننده "ناخدا خورشید" تاکید کرد: نکته مهم برایم این است و اگر جنبه خودستایی نداشته باشد اینکه تا قبل از تهیه دو فیلم "شهر زنان" و "دیوار"، تمام فیلمهایی که برای جشنواره ارسال کرده بودم جزو منتخبان بود. این مسئله برایم خیلی ارزشمند و بزرگ است و نشان می دهد انتخاب هایم درست بوده است.
تهیه کننده "اجاره نشینها" در باره پیشنهادش برای برگزاری بهتر جشنواره فیلم فجر گفت: نکته مهم ایجاد شرایطی است که جشنواره طوری برگزار شود که مخاطب به خصوص از نوع جوانش با سینما و فیلم دیدن آشتی کند و این جز با برگزاری حرفه ای و انتخاب درست فیلمها برای حضور در جشنواره میسر نخواهد شد.


این تهیه‌کننده باسابقه خاطرنشان ساخت: حاضران در جشنواره فجر باید قواعد را رعایت کنند و این طور نباشد که هر وقت برنده یا برگزیده شدند، از خوبی‌های جشنواره بگویند و اگر فیلمشان مورد توجه داوران قرار نگرفت، گلایه کنند.
تهیه کننده "ای ایران" متذکر شد: هر جشنواره ای قواعدی دارد و تمام شرکت کنندگان باید به این قواعد پای بند باشند و وقتی فرم شرکت در جشنواره را پز می‌کنند و فیلم خود را به جشنواره می‌دهند دیگر نباید از این گلایه کنند که چرا نامزد نشده اند یا به جشنواره راه نیافته اند. احترام به قواعد جشنواره باعث می‌شود اعتبار جشنواره افزایش یابد.

انتهای خبر/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: ناخدا خورشید تهیه کننده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۱۶۰۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیستم مکان یابی در فلسطین اشغالی دچار اختلال شد

یک رسانه عبری زبان فاش کرد، سامانه مکان یابی (جی پی اس) در مناطق مختلفی از فلسطین اشغالی دچار مشکل شده و بسیاری از فعالیت‌ها را به همراه خود مختل کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه عبری خبرگزاری تسنیم، روزنامه معاریو در خبری اعلام کرد، بار دیگر سامانه مکان یابی در بسیاری از مناطق (فلسطین اشغالی) دچار مشکل شده و کاربران فضای مجازی در مناطق شمالی و مرکزی را دچار مشکلات جدی کرد به نحوی که محل آنها را در نزدیکی فرودگاه رفیق حریری بیروت نشان می‌داد.

در ادامه این گزارش آمده است، شامگاه جمعه و بامداد شنبه بسیاری از مناطق شاهد اختلال شدید جی پی اس بود و کاربرانی که قصد استفاده از این سامانه را داشتند خود را در مناطقی در بیروت و در نزدیکی فرودگاه بین المللی رفیق حریری در جنوب آن می‌یافتند.

این رسانه بدون اشاره به احتمال وجود حمله سایبری علیه این رژیم، ادعا کرد، اختلال مذکور برای مقابله با سلاح‌ها و سامانه‌های حزب الله صورت گرفته است تا حملات موشکی و پهپادی این حزب دچار اختلال شود و از کاربران خواست تا نقشه آفلاین اماکن پر کاربرد خود را دانلود کرده و برای سفارشات نیز از انتخاب دستی استفاده کنند.

رسانه عبری: نتانیاهو در محاصره 3 میدان مین استحمله سایبری به اداره توزیع برق اسرائیل (IEC)چرا حمله سایبری به واحد 8200 اسرائیل مهم است؟

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پرسپولیس از لبه پرتگاه برگشت/ ستاره ازبک سرخ‌ها را مدعی نگه داشت
  • «سامپو» فینالیست جشنواره اسپانیا‎یی شد/ «آمرغ» به کانادا می‌رود
  • بررسی سیمای مدعیان صعود و کاندیداهای سقوط لیگ دسته اول
  • لیوان کاغذی رفیق صمیمی نوشیدنی های گرم و خنک شما!
  • انتخاب «در مسیر نسیم» برای حضور در جشنواره‌ فیلم پاناما
  • مستند کوتاه ایرانی «با قید محرمانگی» در اوبرهاوزن آلمان
  • کیهان مدعی شد: دیدید ورود زنان به ورزشگاه غلط بود؟
  • کامنت دیوید بکام زیر پست قهرمانی جود بلینگام: آفرین رفیق / عکس
  • سیستم مکان یابی در فلسطین اشغالی دچار اختلال شد
  • عضو هیئت علمی دانشگاه بوعلی سینا به عنوان جوان برتر همدان انتخاب شد