Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@15:26:09 GMT

المپیک زمستانی پکن؛ وزش شدید باد دردسر ساز شد

تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۱۶۱۸۸

المپیک زمستانی پکن؛ وزش شدید باد دردسر ساز شد

به گزارش ایرنا، طبق برنامه ریزی های قبلی مسابقات اسکی آلپاین بازی های المپیک زمستانی از ۴ فوریه آغاز شد اما وزش باد شدید در یانکینگ محل برگزاری رقابت‌های اسکی آلپاین مانع ادامه مسابقات طبق برنامه ریزی اولیه شد. قرار است مسابقات اسکی آلپاین از فردا(دوشنبه) از سر گرفته شود.

فینال مسابقات اسکی دانهیل مردان در ابتدا برای امروز برنامه ریزی شده بود، اما به دلیل وزش باد شدید این رویداد تا ساعت ۱۲ بعد از ظهر روز فردا به تعویق افتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از  ۱۸ تا ۳۰ بهمن، ۱۱ مجموعه مدال در مسابقات آلپاین در مرکز ملی اسکی آلپاین در یانکینگ به مدال آوران این دوره از بازی ها اهدا می شود.

بازی‌های المپیک زمستانی پکن از روز جمعه آغاز شد. کاروان ورزشی کشورمان با سه ورزشکار و ۲ مربی در رشته‌های اسکی آلپاین و صحرانوردی در این بازی‌ها شرکت کرده است.

«عاطفه احمدی» و «حسین ساوه شمشکی» ۲ نماینده اسکی آلپاین کشورمان در این بازی‌ها هستند که با مربیگری «باقر کلهر» عازم چین شدند.

قرار بود «سیدستار صید» المپین با سابقه اسکی صحرانوردی کشورمان و «مصطفی میرهاشمی» مربی اسکی صحرانوردی به این دوره از بازی‌ها اعزام شوند که به دلیل مثبت شدن تست کرونا از اعزام به چین بازماندند. با موافقت کمیته برگزاری بازی‌ها، «دانیال ساوه شمشکی» به عنوان ورزشکار اسکی صحرانوردی و «محمدتقی شمشکی» به عنوان مربی این رشته جایگزین صید و میرهاشمی شدند.

برچسب‌ها المپیک زمستانی اسکی پکن

منبع: ایرنا

کلیدواژه: المپیک زمستانی اسکی پکن المپیک زمستانی اسکی پکن المپیک زمستانی اسکی آلپاین بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۱۶۱۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت بوکسور‌های کیش در مسابقات قهرمانی کشور به میزبانی ملایر

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، نخستین دوره مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور انتخابی تیم ملی با حضور ۲۳۰ ورزشکار، ۳۰ مربی و سرپرست و ۳۰ داور رسمی ستاره دار به میزبانی شهرستان ملایر در حال برگزاری است.

عرشیا جنگی زهی در وزن ۴۸ کیلوگرم، پارسا خوبانی در وزن ۶۰ کیلوگرم و امیرعلی فتاحیان در وزن ۸۰ کیلوگرم بوکسور‌های کیش در این رقابت‌ها به مصاف حریفان می‌روند.

این مسابقات به یاد زنده یاد محمدامین روستایی نایب قهرمان مسابقات بوکس کشور و عضو تیم ملی بوکس تا دهم اردیبهشت ادامه دارد.

محمد اسماعیلی به عنوان مربی و سرپرست تیم بوکس نوجوانان کیش را همراهی می‌کند.

دیگر خبرها

  • آبشک به‌دنبال اتفاقی شیرین در قلب اهواز
  • شرایط حضور حسن یزدانی در المپیک پاریس مشخص شد
  • هیچ مربی‌ای در کبدی ایران حذف نمی‌شود
  • هیچ مربی در کبدی ایران حذف نمی‌شود
  • فیلمی از درگیری شدید ستاره فوتبال جهان با مربی‌اش وسط مسابقه
  • برای کسب سهمیه انفرادی المپیک ناامید نیستیم
  • نسل جدید با مربی گمنام به دنبال شگفتی/ والیبال به المپیک می‌رسد؟
  • (ویدئو) رکورد جهانی اسکی پرش شکست
  • ملی‌پوش فرنگی که شاید در مسابقات مجارستان کشتی بگیرد
  • رقابت بوکسور‌های کیش در مسابقات قهرمانی کشور به میزبانی ملایر