Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، عزت اله ضربی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران گفت: به دنبال برودت هوا و بارش برف  این افراد در جاده‌های مواصلاتی و روستاهای استان دچار حادثه‌ شده بودند که عوامل جمعیت هلال احمر به یاری آنها شتافتند و  به ۷۸ دستگاه خودروی گرفتار شده در برف و کولاک امدادرسانی کردند.

او اظهار کرد: این خودروها در جاده‌های مواصلاتی خلخال - اسالم، نیر - سراب، جاده قدیم مشگین‌شهر- اردبیل و کوثر- میانه گرفتار در برف و کولاک شده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اسکان اضطراری چهار نفر از حادثه دیدگان در پایگاه‌های بین شهری شهرستان‌های نیر و خلخال، بیان کرد: همچنین در بین راه ماندگان و گرفتار شدگان در برف و کولاک مواد غذایی توزیع شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل اضافه کرد: در این حوادث هشت تیم عملیاتی جمعیت هلال احمر با ۲۱ نفر نیروی عملیاتی و با بکارگیری ۶ دستگاه خودروی امدادی به یاری هموطنان حادثه دیده شتافتند.

ضربی با اشاره به آمادگی کامل جمعیت هلال احمر استان ادامه داد: در صورتی که هموطنان به هر دلیل مجبور به سفر شدند، تجهیزات زمستانی مانند لباس گرم، تغذیه و زنجیر چرخ همراه داشته باشند.

وی گفت: نیروهای جمعیت هلال احمر استان اردبیل در تمام ساعات شبانه‌روز آماده ارائه خدمت بوده و در طرح زمستانی نیز با ۴۰۰ نجاتگر و همکار در ۱۵ پایگاه ثابت و موقت با بکارگیری ۴۵ دستگاه خودرو امدادی در خدمت هموطنان هستند.

وی به مردم توصیه کرد، در صورت بروز حادثه با شماره اضطراری ۱۱۲ ندای امداد تماس بگیرند.

استان اردبیل جزو ۱۰ استان کشور در زمینه فراوانی وقوع حوادث طبیعی به شمار می‌رود و هر از گاهی بروز حادثه‌هایی مانند زمین لرزه ، رانش زمین ، سیل ، خشکسالی ، صاعقه ، طوفان ، سرمازدگی ، برف سنگین ، سرما و یخبندان شدید خسارت و تلفاتی برجای می‌گذارد.

این استان ۵۰ هزار امدادگر آموزش‌دیده برای بکارگیری در حوادث احتمالی غیرمترقبه دارد.

برچسب‌ها استان اردبیل امداد رسانی سازمان امداد و نجات هلال‌ احمر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استان اردبیل امداد رسانی سازمان امداد و نجات هلال احمر استان اردبیل امداد رسانی سازمان امداد و نجات هلال احمر جمعیت هلال احمر استان اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۱۶۱۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امداد رسانی به افراد گرفتار در سیلاب سرایان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای خراسان جنوبی، کاووسی افزود: شب گذشته در پی تماس تلفنی مرکز کنترل و هماهنگی عملیات استان، در مناطق چاه‌های عشایری بغداده سرایان درخواست کمک شد.
وی گفت: بلافاصله دو تیم سیلاب از جمعیت هلال‌احمر شهرستان سرایان و پایگاه شهیدان وطن‌خواه سه‌قلعه به محل اعزام شدند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی افزود: امدادگران به این ۹ نفر دسترسی پیدا کردند و به منطقه امن انتقال داده شدند.
کاوسی گفت: این عملیات از ساعت ۱۹ شب گذشته آغاز و به دلیل دسترسی دشوار جاده‌ها و مسیر‌های تردد تا پاسی از شب ادامه داشت.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی افزود: تیم‌های امدادی سیلاب هلال احمر سرایان به دنبال هشدار سطح نارنجی هواشناسی در حال آماده باش هستند.امداد رسانی به افراد گرفتار در سیلاب سرایان

دیگر خبرها

  • امدادرسانی به خودروی گرفتار شده در رودخانه زمکان با ۶ سرنشین (فیلم)
  • امدادرسانی به ۵۱۱ نفر در سیل خراسان جنوبی
  • امدادرسانی به بیش از ۳۰۰۰ نفر در سیل و آب‌گرفتگی ۱۲ استان
  • امدادرسانی به بیش از ۳۰۰۰ نفر در سیل و آبگرفتگی ۱۲ استان
  • تلاش برای نجات ۹ نفر گرفتار در سیلاب شهرستان سرایان ادامه دارد
  • نجات ۹ گرفتار در سیلاب شهرستان سرایان
  • امداد برای نجات ۹ نفر گرفتار در سیلاب شهرستان سرایان
  • امداد رسانی به افراد گرفتار در سیلاب سرایان
  • امدادرسانی به حادثه دیدگان آبگرفتگی گلستان به ۱۹۶ نفر رسید
  • امدادرسانی‌ نیروهای هلال احمر به ۱۱ استان متأثر از سیل و آب‌گرفتگی