Web Analytics Made Easy - Statcounter

مبین علی میر گفت: بازارچه های مرزی سیستان و بلوچستان آماده واردات سیب زمینی با قیمت زیر ۱۰ هزار تومان برای مصرف کننده، است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مبین علی میر، مدیر بازارچه های مرزی سیستان و بلوچستان در گفت و گو با عصرهامون بیان کرد: در صورت صدور مجوز واردات سیب زمینی در کشور، این آمادگی در بازارچه های مرزی سیستان و بلوچستان وجود دارد که همچون دیگر اقلام مورد نیاز، نسبت به واردات سیب زمینی نیز نقش آفرینی کند و این کالا را با قیمت زیر ۱۰ هزار تومان به دست مصرف کننده برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: بازارچه های مرزی سیستان و بلوچستان به عنوان ظرفیتی بی بدیل، در زمینه واردات انواع کالای اساسی و اقلام مورد نیاز مردم کشور از جمله دام زنده، برنج و سیب زمینی آماده نقش آفرینی است و در حوزه صادرات نیز این آمادگی وجود دارد، در این بخش شاهد رشد چشمگیری هستیم.

این مقام مسئول افزود: دست هایی پشت پرده افزایش قیمت سیب زمینی در کشور است و در این رابطه دلالان دست به کار شده و سبب بالا رفتن قیمت ها شده اند، اما با این وجود بازارچه های مرزی آماده است تا این محصول را جهت عرضه در بین مردم با قیمت مناسب وارد کند.

وی خاطرنشان کرد: بدون تردید رونق تجارت در بازارچه های مرزی، سبب تحول وضعیت معیشت مرزنشینان، تجار و پیله وران و توسعه اقتصادی منطقه می شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: بازارچه های مرزی سیستان و بلوچستان واردات سیب زمینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۱۶۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زندگی پس از سیل در دشتیاری سیستان و بلوچستان

دیگر خبرها

  • زندگی پس از سیل در دشتیاری سیستان و بلوچستان
  • (تصاویر) مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • ایجاد بازارچه مرزی سرخس در انتظار منطقه آزادشدن
  • تا پایان سال، تعداد بازارچه‌های محله‌ای کرمان به ۱۰عدد می‌رسد
  • ساخت ۱۰ بازارچه محله‌ای «از تولید به مصرف» تا پایان سال‌جاری
  • اشتغال ۷۰۰ نفر دربازارچه‌های مرزی خراسان رضوی
  • وجود ۴۰ هزار کارت بازرگانی در منطقه سیستان برای واردات ۹۰۰ قلم کالا
  • بازارچه‌های مرزی خراسان رضوی اشتغال ۷۰۰ نفر را فراهم کردند