Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-30@17:56:02 GMT

نهم اسفند؛ آغاز مسابقات بین المللی قرآن کریم

تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۱۶۳۳۵

نهم اسفند؛ آغاز مسابقات بین المللی قرآن کریم

نشست اعضای ستاد برگزاری سی و هشتمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم با حضور مسئولان و نماینده‌های کمیته‌های مختلف این ستاد برگزار شد.

به گزارش  قدس آنلاین، دومین نشست اعضای ستاد برگزاری سی و هشتمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم با حضور حمید مجیدی مهر رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه در سالن جلسات ساختمان شهید سلیمانی سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نشست هر یک از مسئولان و نماینده‌های کمیته‌های مختلف ستاد برگزاری مسابقات به ارائه گزارش عملکرد و آخرین تحولات صورت گرفته در حیطه مسئولیت خود پرداختند.

حمید مجیدی مهر در بخشی از این نشست از آماده شدن پوستر مسابقات خبر داد و بر لزوم برنامه‌ریزی برای دیدار با  مقام معظم رهبری بلافاصله بعد از پایان این مسابقات در روز میلاد امام حسین (ع) تاکید کرد.

همچنین در این نشست مقرر شد اعضای ستاد برگزاری از مجموعه هتل ارم و سالن همایش آن بازدید کنند و نشست بعدی اعضای ستاد روز چهارشنبه بیستم بهمن‌ماه برگزار شود.

طبق مصوبه این ستاد مرحله نهایی سی و هشتمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم در بخش برادران از نهم تا چهاردهم اسفندماه سال جاری و در بخش خواهران در روزهای دوازدهم و سیزدهم اسفند به‌صورت مجازی در هتل ارم تهران برگزار می‌شود که طبق برنامه ریزی انجام شده در آغاز و پایان هر روز از مسابقات یک قاری شاخص کشوری به تلاوت قرآن خواهد پرداخت.

منبع: مهر

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: قرآن کریم مسابقات قرآن کریم مسابقات بین المللی قرآن کریم ستاد برگزاری ستاد برگزار اعضای ستاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۱۶۳۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین جلسه هیئت مدیره استقلال با هلدینگ خلیج فارس

اولین جلسه هیئت مدیره استقلال برگزار شد.

طرفداری | صبح امروز، شاهد اولین ملاقات رسمی اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال با مالکان جدید این باشگاه بودیم. این نشست که در محل دفتر هلدینگ خلیج فارس برگزار شد، نویدبخش آغاز دورانی تازه برای آبی‌پوشان پایتخت تلقی می‌شود.

در این جلسه، مهدی افضلی، فرشید سمیعی و مهدی حیدرزاده، سه عضو فعلی هیئت مدیره استقلال، به همراه علی خطیر، مدیرعامل این باشگاه، حضور داشتند. طرفین در این دیدار پیرامون مسائل مختلف باشگاه، از جمله برنامه‌های آینده، چالش‌های پیش رو و چشم‌انداز استقلال در فصل‌های آتی به بحث و تبادل نظر پرداختند.

غیبت علی آقامحمدی، چهره نامدار سیاسی و ورزشی، در این نشست از نکات قابل توجه بود. با وجود مطرح شدن حضور وی در هیئت مدیره استقلال در ماه‌های گذشته، او تاکنون در هیچ‌یک از جلسات این هیئت حضور پیدا نکرده است.

گمان می‌رود در آینده نزدیک، دو عضو جدید به جمع اعضای هیئت مدیره استقلال اضافه شوند تا ترکیب نهایی این هیئت به پنج نفر کامل گردد. عبدالعلی علی عسگری، مدیرعامل صنایع پتروشیمی خلیج فارس، نیز در این جلسه حضور داشت و بر تعهد مجموعه تحت مدیریت خود به حمایت از استقلال و پیشبرد اهداف این باشگاه تأکید کرد.

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • برگزاری هفتمین نشست ستاد اجرایی بازی‌های پارالمپیک پاریس
  • آزمون سراسری ارزیابی اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم در خراسان شمالی برگزار می شود
  • برگزاری نشست مشورتی دوره‌های مختلف شهرداری بندرعباس
  • برگزاری آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن در ۸۵ حوزه امتحانی
  • آزمون نهایی طرح ملی «زندگی با آیه ها» در آستارا برگزار شد
  • فیلم/ هتک حرمت مجدد قرآن کریم در سوئد
  • هتک حرمت مجدد قرآن کریم در سوئد | ویدئو
  • برپایی کارگاه آموزشی تخصصی قرآن کریم در بابل
  • اولین جلسه هیئت مدیره استقلال با هلدینگ خلیج فارس
  • صدور گواهی حفظ قرآن برای ۸۰۰ هزار نفر از شرکت‌کنندگان در طرح «زندگی با آیه‌ها»