Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک سردار محسن کریمی ظهر امروز در آیین دیدار با خانواده های معظم شهدای زرندیه و بهره برداری از پروژه های محرومیت زدایی سپاه این شهرستان اظهار کرد: اعتماد به خداوند، رهبری حکیمانه امامین انقلاب و حضور و پشتوانه مردمی مهمترین رمز موفقت های ۴۳ ساله انقلاب و خلق دستاوردهای عظیم است و در گام دوم انقلاب باید این مولفه ها روز به روز تقویت شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: یکی از مهمترین مسائلی که سپاه و بسیج در اجرای ماموریت ها دنبال می کند خودکفایی و توانمندسازی است که علاوه بر اینکه روحیه جهادی در کنار پای کارآوردن مردم در اجرای پروژه ها دنبال می شود نگاه علمی و زیرساختی نیز وجود دارد.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی بیان کرد: توجه به روستاها و بازگرداندن امید و حیات در روستاها از طریق اجرای پروژه های آبرسانی کشاورزی و شرب، ایجاد اشتغال برای جلوگیری از مهاجرت از روستاها، افزایش سطح زیرکشت و جلوگیری از هدر رفت منابع آبی رویکرد مهم فعالیت های محرومیت زدایی سپاه و بسیج در استان مرکزی است.

کریمی با بیان اینکه اشتغالزایی از طریق صندوق های قرض الحسنه بسیج در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی از مهمترین فعالیت های بسیج است، گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۹۰۰ فرصت شغلی ایجاد شده و سعی داریم تا پایان سالجاری بیش از ۱۳۰۰ فرصت شغلی در سطح استان مرکزی ایجاد کنیم.

وی ادامه داد: همچنین در سطح استان مرکزی بیش از ۷۲۰ صندوق قرض الحسنه مردم محور سازماندهی شده که دستاورد این صندوق ها ایجاد اشتغال ۳ هزار نفری در طی ۳ سال گذشته است.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی اضافه کرد: اجرای پروژه های محرومیت زدایی در مناطق محروم توسط جهادگران بسیجی همواره آثار و برکات بسیار فراوانی برای مردم و جامعه داشته و در طول ۴ سال اخیر بیش از ۱۳۰۰ پروژه شامل لایروبی قنوات، کانال های کشاورزی، خطوط انتقال آب، استخرهای ذخیره آب، راه های بین مزارع، مخازن آب شرب، مسکن محرومین و خانه های عالم، تکمیل و تعمیر مساجد و راه های روستایی اجرا شده است.

کریمی خاطر نشان کرد: در طی دو سال اخیر بیش از ۷۰۰ مسکن محرومان تحویل ولی نعمتان انقلاب شده و در ایام الله دهه فجر در سراسر استان مرکزی شاهد افتتاح و بهره برداری از پروژه های محرومیت زدایی و خدمت رسانی هستیم.

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس خبر فارس نیوز محرومیت زدایی استان مرکزی پروژه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۱۶۴۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردو‌های جهادی، گام‌هایی استوار در مسیر محرومیت‌زدایی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان، مهدی رمضانی معاون سیاسی امنیتی استانداری کردستان ضمن قدردانی از زحمات این گروه جهادی مسوولیت پذیری دانشجویان، غنی سازی اوقات فراغت آنان، محرومیت زدایی از مناطق محروم و کمک به سازندگی و عمران کشور را از جمله اهداف این اردو برشمرد.
در ادامه دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا و همچنین غرس هزار نهال از دیگر برنامه‌های معاون سیاسی امنیتی استانداری کردستان در سفر به شهرستان سروآباد بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • رشد 30 درصدی بودجه محرومیت زدایی سیستان و بلوچستان نسبت به 1402
  • اردو‌های جهادی، گام‌هایی استوار در مسیر محرومیت‌زدایی
  • رشد ۳۰ درصدی بودجه محرومیت زدایی سیستان و بلوچستان
  • ۱۰۰ نفر در استان داوطلب تسهیل گری در محرومیت زدایی
  • یکی از اولویت‌های لرستان باید ایجاد زیرساخت‌ها باشد
  • ایجاد بیش از ۱۵۰۰ فرصت شغلی توسط تعاونی‌های استان کرمانشاه
  • اجرای ۶۰ طرح محرومیت‌زدایی در پلدشت
  • بیش از ۲ و نیم میلیون فرصت شغلی در دولت سیزدهم ایجاد شد
  • ایجاد هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی در لردگان
  • بررسی رونداجرا وبرنامه های محرومت زدایی در نقده