Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان- تیم ملی فوتسال کشورمان فروردین ماه سال بعد باید در مسابقات مقدماتی جام ملت‌های آسیا که به میزبانی قرقیزستان برگزار ‌می‌شود، شرکت کند. کادر فنی تیم ملی قصد دارد برای آمادگی ملی پوشان قبل از شروع جام ملت‌ها چند اردوی تدارکاتی و بازی دوستانه برای تیم ملی برنامه ریزی کند. ملی پوشان قرار است به خارج از ایران بروند و اردوی آماه سازی خود را در کشور دیگری برگزار کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهاب سفال منش مربی تیم ملی فوتسال در این خصوص صحبت‌هایی انجام داد.

برای اولین بار توانستیم تقویم بازی‌ها را تنظیم کنیم

شهاب سفال منش مربی تیم ملی فوتسال گفت: ما برای اولین بار موفق شدیم تقویم بازی‌های خودمان را با ارتباطات بین المللی تنظیم کرده و اگر مسئولان فدراسیون فوتبال حمایت‌های لازم را از تیم ملی انجام دهند می‌توانیم کار‌های جدید به خصوص در روابط بین الملل برای تیم ملی فوتسال انجام دهیم.

شهاب عزیزی خادم چندی پیش با سفر به قطر با مسئولان فدراسیون فوتبال این کشور صحبت‌هایی انجام داد تا در صورت امکان ملی پوشان فوتبال و فوتسال کشورمان بتوانند از کمپ تمرینی این کشور استفاده کنند. همچنین مسئولان فدراسیون فوتبال علاوه بر کمپ اسپایر قطر با ۳ کمپ در اروپا به توافق رسیده و قرار است تیم ملی در آنجا اردو بزند.

۳ کمپ را در اروپا برای تیم ملی فوتسال آماده کرده ایم

ما الان ۳ کمپ مختلف اروپایی را برای تیم ملی فوتسال آماده کرده ایم. همچنین برای انجام بازی تدارکاتی با ۶ تیم صحبت‌هایی انجام داده ایم. هیچ کدام از این اتفاقات هنوز قطعیت ندارد و فقط با کشور‌های مختلف مکاتبه برقرار کردیم. در جلسه امروز که با کامرانی فر خواهیم داشت این مطالب مطرح خواهد شد و باید ببینیم فدراسیون فوتبال تا چه اندازه با این موضوع استقبال خواهد کرد.

تیم ملی فوتسال کشورمان فروردین ماه سال آینده باید در مساقات مقدماتی جام ملت‌های آسیا شرکت کند که از ۱۲ تا ۲۷ به میزبانی قرقیزستان برگزار می‌شود. ملی پوشان ایران در این رقابت‌ها در گروه اول با تیم‌های قرقیزستان، ترکمنستان و مالدیو همگروه هستند.

بیشتر بخوانید

تکذیب حضور مربی اسپانیایی تیم ملی فوتسال در کادر فنی آلمان

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی تیم ملی فوتسال جام ملت های فوتسال آسیا برای تیم ملی فوتسال فدراسیون فوتبال ملی پوشان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۱۶۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک روسای فدراسیون های فوتبال عراق و تاجیکستان به رئیس فدراسیون فوتبال ایران


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، عدنان درجال، رییس فدراسیون فوتبال عراق، رستم امامعلی، رییس کنفدراسیون فوتبال آسیای مرکزی و احمد ژانوف فورکاتوزف، دبیرکل فدراسیون فوتبال تاجیکستان در نامه‌های جداگانه به مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال ایران کسب مقام قهرمانی فوتسال در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ – تایلند و راهیابی تیم ملی فوتسال کشورمان را به جام جهانی فوتسال، ازبکستان ۲۰۲۴ تبریک گفتند و برای پیشرفت بیشتر فوتسال ایران آرزوی موفقیت کردند.

دیگر خبرها

  • پیام تبریک روسای فدراسیون های فوتبال عراق و تاجیکستان به رئیس فدراسیون فوتبال ایران
  • تبریک رئیس فدراسیون فوتبال عربستان به تاج برای قهرمانی فوتسال در آسیا
  • پیام تبریک رئیس فدراسیون فوتبال عربستان به مهدی تاج
  • واکنش فدراسیون فوتبال به تغییر نام استقلال!
  • پاداش قهرمانی ملی‌ پوشان فوتسال آب رفت!
  • فدراسیون فوتبال دوباره درخواست حواله خودرو داد
  • ممبینی: نمی‌توانیم درباره VAR خیلی اطلاعات بدهیم
  • گفتم یا قهرمان می‌شوم یا به خانه می‌روم!
  • ممبینی: فردا درمورد پاداش تیم ملی فوتسال تصمیم می‌گیریم
  • ممبینی خبر داد: افزایش پاداش تیم‌های ملی با یکسری پروتکل‌ها