Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان خرم آباد، فرهاد زیویار در آیین راه اندازی خطوط جدید کارخانه آب معدنی مخملکوه، با تبریک سالروز پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: امام راحل (ره) به پشتوانه حضور مردم و ظرفیتی که داشت در مقابل فرد و رژیمی ایستاد که بیشترین سلاح و سرمایه را در اختیار داشت.

وی با بیان اینکه امام راحل خودباوری را به ملت ایران ثابت کرد افزود: توفیق پیدا کردیم در حوزه نظام سازی و رشد انسان‌ها طی ۱۰ سال اول انقلاب تحت رهبری ایشان قرار بگیریم و الگو‌هایی که در اختیار ما قرار داد تا سال‌های بعد ماندگار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زیویار با اشاره به شرایط کشور در دوران دفاع مقدس، جنگ و تحریم ها، بیان کرد: این انقلاب یک پدیده تاثیرگذار جهانی است و خداوند برای آن برنامه دارد که همانا ظهور امام عصر (عج) است.

استاندار لرستان با تاکید بر تشریح و تبیین دستاورد‌های کم نظیر انقلاب عنوان کرد: انقلاب اسلامی از حیث سطح خدمات رفاهی، تحصیلات، بهداشت، فناوری و سایر پیشرفت‌ها قابل مقایسه با شرایط قبل از آن نیست که این موارد باید اطلاع رسانی شود.

زیویار ادامه داد: سطح تحصیلات در انقلاب اسلامی رشد ۱۰ برابری داشته و باوجود هجمه‌های سنگین جنگ و تحریم توانسته است کارنامه درخشانی داشته باشد همچنین بهداشت، آب سالم، برق و گازرسانی قابل قیاس با گذشته نیست که تمامی این‌ها به برکت پشتوانه‌های کشور و شعار ما می‌توانیم حاصل شده است.

وی با اشاره به عزت، امنیت، استقلال ملی و اقتدار کشور نیز گفت: شاه با وجودی که اموال ایران را غارت کرد آواره شد، اما امام راحل در دوره تبعید با دستان خالی مورد استقبال همه کشور‌ها قرار می‌گرفت و این به جهت حرکت بزرگی بود که صورت داد.

وی با اشاره به طرح‌های بهره برداری شده امروز شهرستان سلسله افزود: این‌ها همه به پشتوانه ظرفیت‌های این مرز و بوم است و برای توسعه این مجموعه‌ها و سایر ظرفیت‌ها دریغ نخواهیم کرد.

حجت الاسلام مراد امیدی امام جمعه الشتر نیز گفت: دشمن امید مردم را نشانه گرفته است، اگر مسوولان اخلاق اسلامی را رعایت کنند و وظایف خود را به درستی انجام دهند مردم امیدوار می‌شوند.

وی تاکید کرد: با توجه به ناکارآمدی‌هایی که وجود داشته است امروز به مجاهدت، مدیران جهادی و وابسته به نظام نیاز داریم بنابراین از استاندار لرستان انتظار می‌رود به فرماندار سلسله اختیار ویژه دهد تا مدیران ناکارآمد را برکنار و مدیران جهادی را جایگزین کند.

گفتنی است استاندار لرستان امروز علاوه بر حضور در گلزار شهدای سلسله و آیین غبارروبی، از کارخانه آرد این شهرستان نیز بازدید کرد و سه طرح به ارزش ۵۰ میلیارد تومان با حضور وی افتتاح شد.

احیا و راه اندازی خطوط جدید کارخانه تولید آب معدنی مخملکوه با هزینه ۳۰ میلیارد تومان و ۲۲ فرصت مستقیم اشتغالزایی از جمله این طرح‌ها است.

همچنین سردخانه ۲ مداره با ظرفیت ۲ هزار تن، اشتغال ۱۷ نفر، سرمایه گذاری ۶ میلیاری و ارزش ۱۵ میلیارد تومانی نیز از دیگر طرح‌های افتتاح شده در سلسله می‌باشد که با همکاری صندوق کارآفرینی امید و وزارت جهاد کشاورزی با سرمایه گذار اجرا شده است.

مرکز جامع خدمات سلامت روستایی شهید مبشر نیز امروز با حضور زیویار افتتاح شد تا چهار هزار و ۱۵۵ نفر اهالی ۵۴ روستای اقماری این منطقه، از خدمات آن بهره‌مند شوند.

برای این طرح تاکنون پنج میلیارد تومان هزینه شده، برآورد اعتبار مورد نیاز برای تکمیل و توسعه ۱۶ میلیارد تومان و ارزش روز آن هشت میلیارد تومان است.

انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری لرستان نظام سازی میلیارد تومان امام راحل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۱۶۶۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهم ترین عامل توسعه یك جامعه نظام آموزشی است

ماموستا امجد محمودی در گفتگو با خبرنگار حوزه استان‌ها خبرگزاری تقریب با تبریک روز معلم و گرامیداشت یاد و خاطره شهید علامه مرتضی مطهری اظهار داشت: پس از پیروزی انقلاب‌اسلامی و شهادت استاد مرتضی مطهری در اردیبهشت ماه سال 1358 توسط گروه فرقان، این روز به عنوان روز معلم نامگذاری شد.

وی با اشاره به تاکیدات مهم در مورد حفظ شأن و منزلت معلمان افزود: باید تلاش کنیم مقام معلم را حفظ و حرمت آنها را نگه داریم، زیرا یکی از اهداف راهبردی و حیاتی برای انقلاب اسلامی، تربیت نسل متناسب و هماهنگ با آموزه‌های اسلامی است.

این عالم اهل سنت ابراز داشت: مسلماً یکی بارزترین الگوهای جمهوری اسلامی از تعلیم معلم تراز انقلاب، شهید مرتضی مطهری بوده است، لذا معلم باید قدردان و وظیفه شناس علم خود باشد و  ملتزم به دین مبین اسلام باشد.

ماموستا محمودی در ادامه از معلمی به عنوان شغل انبیا و اولیا نام برد که چراغ هدایتگر جوامع بشری از تاریکی به سمت نور و روشنایی است، و بیان کرد: در دنیای پیچیده امروز هیچکس بی نیاز از تعلیم و تربیت نیست، لذا معلم روی اخلاق دانش آموز تأثیر مستقیم و موثری دارد و در خط مقدم پژوهش می باشد.

امام جمعه موقت مریوان در ادامه تاکید کرد: باید جایگاه واقعی معلم در جامعه حفظ شود، زیرا مهم ترین عامل توسعه پرورش ذهنی علمی در یك جامعه نظام آموزشی است؛ بنابراین باید قدردان زحمات همه معلمان باشیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تک‌روی و سهم‌خواهی به نظام و مردم آسیب می‌زند
  • محسن رضایی: سهم‌خواهی به نظام و مردم آسیب می‌زند
  • محسن رضایی: تک‌روی و سهم‌خواهی به نظام و مردم آسیب می‌زند
  • معلمان بهترین الگو برای دانش آموزان خود باشند
  • چگونه می‌توان راه و روش امام صادق (ع) را الگو قرار داد؟
  • مهم ترین عامل توسعه یك جامعه نظام آموزشی است
  • شوراها رابط بین نظام، مردم و حاکمیت هستند
  • امام صادق (ع) شاکله اندیشه دینی را بنا نهاد
  • ضرورت آرایش‌جنگی رسانه‌ها دربرابر رسانه‌های نظام سلطه
  • ضرورت آرایش جنگی رسانه‌های کشور در برابر رسانه‌های نظام سلطه