Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@20:46:02 GMT

آتش‌سوزی انبار ضایعاتی پتروشیمی مارون تحت کنترل است

تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۱۶۹۲۰

آتش‌سوزی انبار ضایعاتی پتروشیمی مارون تحت کنترل است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، امروز یکشنبه (هفدهم بهمن ماه) حدود ساعت ۱۳ و ۳۷ دقیقه انبار ضایعاتی پتروشیمی مارون، دچار حریق شد.

خوشبختانه این حادثه که با عملیاتی در سطح یک و با پشتیبانی عملیات فرماندهی حادثه سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی در حال انجام است، هیچگونه صدمات جانی در بر نداشته و حریق به‌طور کامل در کنترل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به شرایط جوی و شدت وزش باد عملیات اطفای حریق زمان بر خواهد بود.

علت بروز این حادثه در حال بررسی است که به محض دریافت اطلاعات تکمیلی اخبار رسمی از سوی سازمان منطقه ویژه اقتصادی اطلاع‌رسانی خواهد شد.

کد خبر 5418435

منبع: مهر

کلیدواژه: پتروشیمی آتش سوزی منطقه ویژه پتروشیمی ماهشهر قیمت نفت قیمت برنج وزارت جهاد کشاورزی قیمت سکه بهار آزادی بانک مرکزی ایران کنتور هوشمند سهام عدالت وزارت صنعت معدن و تجارت سازمان بنادر و دریانوردی قیمت دلار نهضت ملی مسکن درج قیمت تولیدکننده روی کالا سید احسان خاندوزی قیمت طلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۱۶۹۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد با مدیران مقصر در آتش سوزی شهرک امام زاده ابراهیم شفت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ حجت الاسلام و المسلمین صادقی گفت: دستگاه قضایی با مقصران حادثه آتش سوزی امام زاده ابراهیم شفت و مدیران و مسئولان خاطیِ این منطقه برخورد خواهد شد.

رئیس کل دادگستری گیلان با ابراز تاسف از حریق شهرک امام زاده ابراهیم، از تلاش‌های هلال احمر ، اورژانس و همه نهاد‌هایی که در اطفای حریق و ساماندهی مصدومان در این منطقه تلاش کردند قدردانی کرد.

وی با تاکید بر اینکه آسیب و خسارت‌های زیادی به مردم منطقه وارد شده است گفت: مسئولان باید در اسکان و کمک رسانی حادثه دیدگان از حداکثر امکانات استفاده کنند.

رئیس شورای قضایی گیلان با اشاره به اینکه در نخستین ساعات این حادثه ، دادستان شهرستان شفت در محل حاضر و دستورات اولیه قضایی را صادر کرد، افزود: در مرکز استان هم ، با تشکیل جلسه ، برضرورت پیگیری ، شناسایی علت حادثه و برخورد با عوامل آن تاکید شد.

وی با بیان اینکه کوتاهی برخی مسئولان در این حادثه محرز شده است، اضافه کرد: دستگاه قضایی با مدیرانی که ترک فعل کرده و اهمال آنان باعث گسترش آتش سوزی و تضییع حقوق مردم شده است برخورد قاطع خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • جزئیات بیشتر از آتش‌سوزی روستای گیلان
  • جزئیات بیشتر از آتش‌سوزی امامزاده ابراهیم شفت
  • آتش سوزی مجتمع مسکونی در منطقه پردیسان قم
  • نقش برخی مدیران ‌در آتش‌سوزی هولناک شفت ‌
  • احراز قصور برخی مسؤولان در جریان آتش‌سوزی امامزاده ابراهیم شفت
  • برخورد با مدیران مقصر در آتش سوزی شهرک امام زاده ابراهیم شفت
  • قصور برخی مسئولان در جریان آتش‌سوزی امامزاده ابراهیم شفت احراز شد + جزئیات
  • بازداشت در انتظار مدیرانی که در آتش سوزی امامزاده ابراهیم شفت ترک فعل کرده‌اند
  • حادثه آتش‌سوزی امامزاده‌ابراهیم شفت؛ علت و نقص‌ها
  • مهار آتش سوزی انبار و کارگاه بزرگ ذغال سازی در مشهد