Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، نعمت‌اله رضایی عصر امروز در آیین افتتاح طرح‌های تولیدی با مشارکت صندوق کارآفرینی امید که با افتتاح کارخانه قزل شیمی لیان اردبیل انجام شد، اظهار کرد: به‌مناسبت دهه مبارک فجر، افتتاح ۷۰۰ طرح تولیدی با مشارکت صندوق کارآفرینی امید در نقاط مختلف استان‌ اردبیل با سرمایه‌گذاری ۲۰ هزار میلیارد ریالی و اشتغال‌زایی ۱۰۰۰ نفر در مجموعه‌های کوچک‌، متوسط و خرد و خانگی انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: به‌مناسبت دهه مبارک فجر، ۲۵ هزار طرح تولیدی در سراسر کشور توسط صندوق کارآفرینی امید با سرمایه‌گذاری ۱۶۰ هزار میلیارد ریال و با اشتغال‌زایی ۳۷ هزار نفر افتتاح خواهد شد.

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید تصریح کرد: طرح‌های تولیدی بر اساس پتانسیل‌های موجود استان‌ها شناسایی شده و باتوجه به پتانسیل اصلی استان اردبیل که کشاورزی است، طرح‌های که زنجیره غذایی را تکمیل می‌کنند جزو اولویت‌ها بودند.

حرکت پرشتاب در تولید و اشتغال‌ با اجرای طرح «صندوق پیشرفت و عدالت»

رضایی با اشاره به طرح صندوق پیشرفت و عدالت ادامه داد: مبنای این طرح، توجه ویژه به نقاط محروم و کم‌برخوردار کل کشور است که ۱۵۰ هزار میلیارد تومان اعتبارات لازم پیش‌بینی شده است و با ضریب دو بانکی، اعتبارات به ۳۰۰ هزار میلیارد تومان افزایش می‌یابد.

وی ادامه داد: سهم استان اردبیل از این طرح ۶۰ هزار میلیارد ریال خواهد بود که با ضریب موجود به ۱۲۰ هزار میلیارد ریال افزایش خواهد یافت.

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید بیان کرد: در صورت تصویب طرح صندوق پیشرفت و عدالت توسط مجلس شورای اسلامی، سال آینده در کلیه استان‌های کشور از جمله اردبیل در حوزه تولید و اشتغال‌زایی یک حرکت پرشتاب و عظیمی که در تاریخ کشورمان بی‌سابقه است، رخ خواهد داد.

کلیه سیاست‌های اقتصادی دولت بر مبنای کاهش تورم است

رضایی اظهار کرد: در سال آینده با اجرای سیاست‌های اقتصادی دولت سیزدهم از جمله ساماندهی منابع مالی و اعتباری در کلیه سطوح، افزایش قابل توجه اختیارات استانداران، آغاز مردمی کردن اقتصاد، توجه به تولیدات خرد، خانگی و روستایی، مردم عزیزمان تحولات بزرگی را در حوزه اقتصادی و معیشتی را احساس خواهند کرد.

وی گفت: کلیه اقدامات و سیاست‌های اقتصادی دولت بر مبنای کنترل و‌ کاهش تورم است که این روند در سال آینده با قدرت بیشتری انجام خواهد شد.

افتتاح ۶۵ طرح اقتصادی و ۳۵ طرح عمرانی در استان اردبیل

سیدحامد عاملی، استاندار اردبیل نیز در این مراسم بیان کرد: فعالیت صندوق کارآفرینی امید در استان اردبیل منشا خیر و برکت بسیاری بوده است و به‌مناسبت دهه فجر، با مشارکت صندوق کارآفرینی امید ۶۵ طرح اقتصادی با اشتغال‌زایی ۷۰۰ نفر و ۳۵ طرح عمرانی افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت که در مجموع برای طرح‌های فوق ۳۲ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری شده است.

عاملی تصریح کرد: در جلسه مشترکی که روز گذشته برگزار شد، از سوی مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید بر انجام مساعدت‌های لازم در راستای اشتغال‌زایی و تولید در استان اردبیل تاکید شد.

انتهای پیام/۳۴۶۳/

منبع: فارس

کلیدواژه: مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید اشتغال تورم دهه فجر مشارکت صندوق کارآفرینی امید هزار میلیارد ریال استان اردبیل اشتغال زایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۱۷۳۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داستان شفافیت (۲)؛ بیم و امید یازدهمین مجلس برای شفاف شدن

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، دومین قسمت «داستان شفافیت»، روایتی است از رد شدن کلیات شفافیت آراء در مجلس و نگرانی برخی نمایندگان از مطرح شدن آن؛ تا روزی که مجلس، نسخه جدیدی برای شفافیت پیچید.

ابراهیم اسدی بیدمشکی گزارش می‌دهد: 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

     

دیگر خبرها

  • بزرگترین واحد تولید اسپری در تویسرکان آماده راه‌اندازی است
  • دستگاه‌های فرهنگی برنامه‌های شاخص خود را برای سال جاری تعیین کنند
  • منشور رسانه‌ای طی آینده‌ای نزدیک در اردبیل رونمایی می‌شود
  • افتتاح کارگاه کامپیوتری هنرستان فنی شهید شکاری مراغه
  • بهسازی معابر شهرک‌های صنعتی اردبیل با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیارد ریال
  • داستان شفافیت (۲)؛ بیم و امید یازدهمین مجلس برای شفاف شدن
  • ممنوعیت خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی قبل از اخذ پایان‌کار
  • طرح توانمندسازی و کارآفرینی مردم پایه در دشتستان اجرا می‌شود
  • امید تازه در پروژه ۱۰ ساله لرستان
  • افتتاح پایگاه اورژانس ۱۱۵ در چغاخور