Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسعود بادین، نایب رئیس هیات مدیره و مدیر عامل بیمه آسیا در نخستین روز از سفر به استان کرمان با نمایندگان و روسای شعب این استان دیدار و گفتگو کرد. مسعود بادین، نایب رئیس هیات مدیره و مدیر عامل بیمه آسیا در نخستین روز از سفر به استان کرمان با نمایندگان و روسای شعب این استان دیدار و گفتگو کرد.

مسعود بادین ضمن تبریک فرارسیدن ایام ا.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. دهه فجر، از تلاش بی دریغ کارکنان و شبکه فروش بیمه آسیا در ارتقاء جایگاه این شرکت بزرگ تشکر و قدردانی کرد و بیان داشت: در نتیجه این تلاش هاست که در ده ماهه ۱۴۰۰ بیمه آسیا بیش از ۱۰ هزار میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان پرتفوی تولید کرده است.

مدیر عامل بیمه آسیا سپس به نقش آموزش بر بهبود عملکرد بیمه‌ای تاکید کرد و گفت: با تقویت فرایند آموزش در شرکت به ویژه برای شبکه فروش ما می‌توانیم ریسک‌های جدید را به خوبی شناسایی کرده و ریسک‌های مناسب را انتخاب کنیم.

وی در ادمه تاکید کرد: عملکرد خوب در یک شرکت بیمه‌ای تنها جذب پرتفوی بیشتر نیست، بلکه پرداخت به موقع، دقیق و منصفانه به مردم ومشتریان باید از اولویت‌های کاری هر شرکت بیمه‌ای باشد که خوشبختانه در بیمه آسیا این اتفاق خوب به شایستگی انجام شده است.

در ادامه این نشست، نوربخش نماینده با سابقه بیمه آسیا در استان کرمان به نمایندگی از شبکه فروش، در اظهاراتی با قدردانی از حضور مدیر عامل و هیات همراه در استان کرمان، گفت: با توجه به موفقیت‌های بسیار ارزشمند و بزرگ بیمه آسیا در چند سال اخیر، مایه افتخار است که در این شرکت فعالیت می‌کنیم و تحت برندی خوشنام، خدمتگزار مردم هستیم.

وی افزود: یقینا با حضور آقای مسعود بادین در بیمه آسیا، این شرکت شاهد تحولات بسیار بزرگ و ساختاری در حوزه فنی و مالی و سرمایه گذاری بوده است.

در ادامه این نشست صمیمانه، شبکه فروش و روسای شعب استان با ارائه گزارشی از فعالیت‌های خود، به بیان مسائل و مشکلات پرداختند و مدیر عامل بیمه آسیا نیز رهنمود‌ها و دستوراتی را در جهت تسهیل و بهبود در فرایند فعالیت‌ها صادر کرد.

گفتنی است، بهروز ناظمی، معاون امور استان‌ها و شبکه فروش، غلامرضا سرلک، معاون فنی بیمه‌های اموال، احمد جهاندیده، معاون توسعه سرمایه انسانی و پشتیبانی و محمد مظفر خرمی، مدیر روابط عمومی در این سفر مدیر عامل بیمه آسیا را همراهی می‌کردند.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: بیمه آسیا بیمه مرکزی صنعت بیمه عملکرد صنعت بیمه در سال 1400 مدیر عامل بیمه آسیا بیمه آسیا استان کرمان مسعود بادین شبکه فروش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۱۷۴۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این دو عامل احتمال پارکینسون را افزایش می دهد

مدت‌هاست که مشخص شده است قرار گرفتن در معرض آفت‌کش‌های کشاورزی می‌تواند تا حد زیادی احتمال ابتلا به بیماری پارکینسون را افزایش دهد.

به گزارش مدیسن نت، تحقیقات تازه ژنتیکی اکنون افرادی را که ممکن است آسیب پذیرترین وضعیت در این خصوص داشته باشند نشان می‌دهد.

تیمی در دانشگاه کالیفرنیا، اطلاعات ژنتیکی ۸۰۰ بیمار پارکینسونی را که در مرکز کشاورزی آن ایالت، زندگی و کار می‌کنند، بررسی کردند.

محققان خاطرنشان کردند که بسیاری از این افراد حداقل یک دهه قبل از ابتلا به این بیماری در معرض ۱۰ آفت کش مورد استفاده در محصولات پنبه قرار داشتند و برخی از بیماران تا سال ۱۹۷۴ در معرض این بیماری بودند.

آن‌ها انواع ژن‌های مرتبط با لیزوزوم‌ها، بخش‌هایی از سلول‌ها که ضایعات سلولی را تجزیه می‌کنند، تقویت کردند.

دکتر «برنت فوگل»، استاد نورولوژی و ژنتیک انسانی، توضیح داد که اختلال در عملکرد لیزوزومی مدت‌هاست با ظهور پارکینسون مرتبط است.

این مطالعه نشان داد که انواع مرتبط با فرآیندهای لیزوزومی در بیمارانی که مدت طولانی در معرض آفت کش‌ها قرار داشتند بیشتر بود.

به نظر می‌رسد که این گونه‌های ژنی با عملکرد مناسب پروتئین تداخل داشته باشند. به گفته محققان، این نشان می‌دهد که دفع نابهنجار ضایعات در سلول می‌تواند یکی از دلایل زمینه‌ای پارکینسون باشد که در کنار قرار گرفتن طولانی در معرض آفت کش‌ها رخ می‌دهد.

همانطور که ترکیبات سمی- از جمله پروتئینی به نام آلفا سینوکلئین، که مدت‌ها با پارکینسون مرتبط است- در سلول‌های مغز ساخته می‌شوند، می‌توانند در آنچه که به نام اجسام لویی در بافت‌ها شناخته می‌شوند، نیز تشکیل شوند. محققان خاطرنشان کردند که تجمع جسم لویی یکی از مشخصه‌های پارکینسون در مغز است.

فوگل در بیانیه خبری دانشگاه گفت: «این مطالعه از این فرضیه حمایت می‌کند که استعداد ژنتیکی ناشی از تغییرات جزئی در ژن‌هایی است که با عملکرد لیزوزومی مرتبط هستند.»

وی افزود: «به صورت روزانه، این گونه‌ها تأثیر زیادی ندارند. اما تحت استرس مناسب، مانند قرار گرفتن در معرض برخی آفت کش‌ها، ممکن است از بین بروند و به مرور زمان منجر به ابتلا به بیماری پارکینسون شوند. به این حالت تعامل ژن-محیط زیست گفته می شود».

فوگل گفت: «داده‌هایی برای بسیاری از اختلالات رایج وجود دارد که نشان می‌دهد تأثیرات محیطی بر توسعه این بیماری‌ها تأثیر می‌گذارد، اما ما هنوز راه خوبی برای اندازه‌گیری این تأثیر یا تعیین اینکه چه کسی به‌طور خاص در معرض خطر است، نداریم».

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • شمسایی: خوشحالم با جام برگشتم/ برای ادامه همکاری باید جمع بندی کنیم+فیلم
  • مراسم تقدیر و معارفه مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی برگزار شد
  • این دو عامل احتمال پارکینسون را افزایش می دهد
  • تشکیل هیات ویژه نظارت در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن
  • افزودن ۲ فروند بالگرد به ناوگان هوایی همدان
  • ممنوعیت ورود چای سنواتی به بازار مصرف/ کارخانجات چای به موقع بازگشایی شود
  • مراقب کلاهبردار‌ها باشید؛ بیمه سلامت با مردم تماس نمی‌گیرد
  • کلاهبرداری از مردم با ادعای صدور کارت هوشمند بیمه سلامت
  • افزایش چهار برابری دبی تصفیه خانه فاضلاب یزد با ورود روان آب‌ها
  • قتل مدیر عامل شرکت پخش لوازم آرایشی با ۳۷ ضربه چاقو