Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، اختتامیه کنگره مردمی شعر امام هادی(ع) با حضور علاقمندان به شعر و ادب در محل سالن ایثار بجنورد برگزار شد.

از تعداد ۲۰۰ اثر رسیده به این کنگره از سراسر کشور،۶۰ اثر از ادبا و نویسندگان و شعرای در قالب‌های شعر کلاسیک، سپید، کودک و نوجوان بوده است.

داوری آثار خراسان شمالی و سایر استان‌ها به صورت جداگانه توسط شاعران ملی هادی منوری، حسن دلبری، علی داودی داوری گردیده که در پایان برگزیدگان استانی در بخش کلاسیک؛ مرضیه براتی، علی داوری، فائزه رمضانی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برگزیدگان استانی در بخش سپید: ربابه قصابان، مصطفی توفیقی، نسرین معروف.

برگزیده استانی در بخش شعر کودک نوجوان: زهرا داوری.

برگزیده ملی در بخش کلاسیک: جعفر عباسی از بیرجند.

برگزیده ملی در بخش سپید: سیداکبر سلیمانی از شیراز.

برگزیده ملی در بخش کودک نوجوان: سمیه تورجی از شیراز معرفی شدند.

در پایان این مراسم از ۷ برگزیده خراسان شمالی و از ۳ برگزیده ملی تجلیل شد و به هر یک از برگزیدگان لوح تقدیر، کتاب کنگره و ۱۴ میلیون ریال اهدا شد.

گفتنی است کتاب صَریا تا سامرا گزیده اشعار جدیدی‌ست که در این کنگره تولید شد و علاقه‌مندان می‌توانند این کتاب را از پاتوق کتاب واقع در ۱۷شهریور خریداری نمایند.

انتهای‌پیام/ز

منبع: فارس

کلیدواژه: جشنواره خراسان شمالی کنگره خراسان شمالی برگزیده ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۱۷۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چند طرح درمانی در خراسان شمالی افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما با حضور معاون وزیر بهداشت ، بخش ویژه بیمارستان امام خمینی شیروان و مرکز درمانی، خوابگاه دانشجویی و مرکز آموزشی ودرمانی بیمارستان خاتم الانبیای این شهرستان با ۴۵۰۰ متر مربع مساحت است.

در بجنورد، طرح‌های ام آر آی، دستگاه سی تی اسکن و آنژیوگرافی بیمارستان امام حسن، بیمارستان مادر و کودک، چهار همراه سرای بیمارستان امام علی و همچنین رادیولوژی دیجیتال بیمارستان امام علی افتتاح شد.

برخی از این طرح ها با مشارکت خیران تکمیل شده است .

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

تحویل ۹۰۰۰ تخت بیمارستانی تا شهریور ماه امسال

معاون درمان وزیر بهداشت در حاشیه این مراسم با اشاره به اینکه یکی از اهداف وزارت بهداشت این است که بیماران در استان‌های خود درمان شوند و کمتر به استان‌های اطراف مراجعه کنند، گفت: تحویل تخت‌های بیمارستانی تازه تاسیس یکی از اقداماتی است که در این راستا در حال انجام است.

به گفته دکتر سعید کریمی بنای این وزارت خانه بر این است تا ۲۵ هزار تخت بیمارستانی بسازد که تاکنون ۱۶هزار تخت بیمارستانی طی دو سال گذشته تحویل داده شده و ۹۰۰۰ تخت نیز تا شهریورماه امسال تحویل می شود.

وی افزود: برای ماندگاری پزشکان در مناطق محروم‌ روزانه مبلغ یک و نیم میلیون تومان هزینه می شود. 

معاون وزیر بهداشت این را هم گفت در حال حاضر علاوه بر اینکه پزشک از بدنه دولتی خارج نشده بلکه ۱۸۰۰ پزشک متخصص نیز به بدنه دانشگاه های علوم پزشکی افزوده شده است.

دیگر خبرها

  • برگزیدگان جشنواره عروسک خونه معرفی شدند
  • چند طرح درمانی در خراسان شمالی افتتاح شد
  • سپاه مظهر مشارکت مردم در حوزه‌های مختلف پیشرفت انقلاب است
  • آسفالت ۴۰۰ هزار متر مربع معابر روستا‌های خراسان شمالی
  • تفاهم ارتش واداره‌کل هنرهای نمایشی درحمایت از نمایشنامه‌های برتر
  • آسفالت ۴۰۰هزار مترمربع معابر روستا‌های خراسان شمالی
  • حضور ۵ تیم دانش‌آموزی خراسان شمالی در نخستین المپیاد ملی آموزش هنر
  • طرح های بهداشت ودرمان خراسان شمالی افتتاح و کلنگ زنی می شود
  • تیم‌های برتر مسابقات والیبال ساحلی خراسان شمالی مشخص شدند
  • انتشار فراخوان دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب»