Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، "احمدرضا احسانی" روز یکشنبه در آیین افتتاحیه چهاردهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر استان همدان با بیان اینکه تاثیر هنر و هنرمند در جوامع بر کسی پوشیده نیست، اظهار داشت: تاثیر مولفه‌های فرهنگی و هنری در تمام زوایای جامعه مشهود است.

وی با بیان اینکه به تصویر کشیدن هنر، صحبت از یک واقعیت و حقانیت است، افزود: هنر در تمام عرصه‌ها راهگشا و اثرگذار است و به دلیل ریشه گرفتن از حقانیت، قابل پذیرش و لذت‌بخش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احسانی تصریح کرد: هنرمندان ما در دهه‌های اخیر ارزش‌ها را در قاب انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس به تصویر کشیده‌اند.

وی با بیان اینکه تلاش هنرمندان در توسعه شاخص‌های فرهنگی و هنری استان ارزشمند است، گفت: هنرمندان هنرهای تجسمی استان همواره باعث افتخار همدان بوده‌ و هستند.

تجلیل از پیشکسوتان هنرهای تجسمی در همدان

در این مراسم مدیران پیشکسوت آموزشگاه‌های هنری همدان تجلیل شدند و از سال‌ها تلاش هنرمندان پیشکسوت هنرهای تجسمی استان اسداله رهبر، سیف‌اله رهبر، عزیزاله حیدری و رقیه قجری تقدیر به عمل آمد.

همچنین از بشیر پوروقار، غلامرضا شاملو، داوود میرزایی، حمیدرضا چتربحر، عطاءاله یوسفی، سعید دولتی، فرزانه سروندی، مهدی اسدی، مهدی پرستارشهری، جمال وفایی، رحمان غلامی، مهدی بیات، مصطفی جلالی و نفیسه اثنی‌عشری از اساتید و هنرمندان شاخص هنرهای تجسمی استان تجلیل شد.

برچسب‌ها هنرهای تجسمی هنرمندان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان دهه فجر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هنرهای تجسمی هنرمندان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان هنرهای تجسمی هنرمندان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان دهه فجر هنرهای تجسمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۱۸۰۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از هنرمندان نمونه فعال در واحدهای تولیدی فعال صنایع دستی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ محمدرضا قربانی گفت: در شهرستان برخوار دو منطقه صنعتی دولت آباد و حبیب آباد و یک ناحیه صنعتی در کمشچه فعال است که بیش از ۲۱ هزار کارگر بیمه شده دارد و در صنایع کوچک و بزرگ، واحد‌های تولیدی و کارگاهی فعال هستند.


وی افزود: شهرستان برخوار رتبه اول اشتغال از لحاظ کمترین نرخ بیکاری را دارد و پارسال بیش از دو هزار و ۴۰۰ فرصت شغلی جدید در سامانه رصد توسط دستگاه را ثبت کرده است.


در این بازدید فرماندار برخوار از صنایع دستی قالی بافی، نقشه کشی، خیاطی، نقاشی روی مس، نقاشی روی کاشی و سفال، مینا کاری و فیروزه کوبی در مجموعه هنری درنا بازدید

دیگر خبرها

  • بوشهر در تعداد اجراهای موسیقی از برترین استان‌های کشور است
  • «از خارجی‌ها همه جا» تا «بنی آدم اعضای یک پیکرند» در دوسالانه هنر ونیز
  • لزوم ایجاد یک سایت فرهنگی و هنری در استان البرز
  • تشکیل قرارگاه شهید آوینی فرصتی برای حمایت از تولیدات هنری است
  • برگزاری چهل و دومین جشنواره فرهنگی - هنری «امید فردا» در همدان
  • نوای موسیقی مقامی خراسان در سواحل خلیج فارس
  • مروری بر آثار ایرانی در بینال ونیز/ آنجا که نگاه پایان می‌گیرد
  • تجلیل از هنرمندان نمونه فعال در واحدهای تولیدی فعال صنایع دستی
  • معرفی جوانان برتر همدان در جشنواره جوانان برتر ایران زمین
  • تونس حوزه هنری را نماینده تئاتر ایران می‌داند/مفاهیم مشترک تئاتری