Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری ایسکانیوز، بر اساس آخرین اصلاحیه طرح مدیریت هوشمند محدودیت‌های متناسب با وضعیت و روند بیماری کرونا در شهرهای کشور، مصوبه پنجاه و دومین جلسه ستاد ملی مبارزه با کرونا، مشاغل گروه یک (مجاز به فعالیت در تمام شهرستان‌ها حتی در شرایط قرمز)، مشاغل گروه دو (مجاز به فعالیت در شهرهای نارنجی)، مشاغل گروه سه (مجاز به فعالیت در شهرهای زرد) و مشاغل گروه چهار (مجاز به فعالیت تنها در شهرهای آبی) هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس جدیدترین اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از امروز ۱۲۰ شهرستان در وضعیت قرمز کرونایی قرار گرفتند. همچنین بر اساس نقشه رنگ بندی ۱۵۳ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۱۶۷ شهرستان در وضعیت زرد و  ۸ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

بر اساس تصمیم ستاد ملی کرونا، هیچ تغییری در معیارهای رنگ‌بندی کرونا ایجاد نشده و رنگ‌بندی کماکان صرفا بر اساس روند بستری انجام می‌شود.

گروه‌بندی مشاغل ورزشی

طبق بازنگری و ویرایش طرح جامع هوشمند محدودیت، فهرست تغییرات ایجاد شده در گروه‌بندی مشاغل مرتبط با فعالیت باشگاه‌های ورزشی گروه اول شامل استخر روباز، تیراندازی (اهداف پروازی، فضای باز)، تیروکمان، چوگان، دوومیدانی، سوارکاری، قایقرانی (به‌جز دراگون بوت)، کوهنوردی، موتورسواری و اتومبیل‌رانی، دوچرخه‌سواری است.

گروه دوم را بدنسازی و پرورش اندام، اسکی، بولینگ و بیلیارد، تنیس روی میز (داخل سالن)، شمشیربازی (سالنی)، ورزش‌های سه گانه، تیراندازی سالنی، بدمینتون، فوتبال سالنی، ورزش‌های روستایی (سالنی)، والیبال (سالنی) قایقرانی دراگون بوت تشکیل می‌دهد و گروه سوم شامل انجمن ورزش‌های رزمی، بوکس (سالنی)، شنا (استخرهای سرپوشیده و پارک‌های آبی)، تکواندو (سالنی)، جانبازان و معلولان، ژیمناستیک (سالنی)، هاکی(سالنی) کاراته (سالنی)، کبدی (سالنی)، کشتی (سالنی)، کونگ فو و هنرهای رزمی (سالنی) نابینایان، ناشنوایان، نجات غریق (سالنی)، ورزش‌های رزمی، ووشو (سالنی) و ورزش‌های زورخانه‌ای (سالنی) تشکیل می‌دهند.

ورزش‌های آزاد در مناطق زرد، نارنجی و قرمز

با اعلام رنگ‌بندی جدید شهرها به تبعیت از وضعیت کرونا، فعالیت در بخش استخر روباز، تیراندازی (اهداف پروازی، فضای باز)، تیروکمان، چوگان، دوومیدانی، سوارکاری، قایقرانی (به جز دراگون بوت)، کوهنوردی، موتورسواری و اتومبیل‌رانی و دوچرخه سواری در تمامی شهرهای کشور حتی شهرهای با وضعیت قرمز کرونا منعی ندارد.

ورزش‌های آزاد در مناطق نارنجی و زرد

بر اساس تغییرات جدید صورت گرفته، فعالیت در حوزه مشاغل بدنسازی و پرورش اندام، اسکی، بولینگ و بیلیارد، تنیس روی میز (داخل سالن)، شمشیربازی (سالنی)، ورزش‌های سه گانه، تیراندازی سالنی، بدمینتون، فوتبال سالنی، ورزش‌های روستایی (سالنی)، والیبال (سالنی) و قایقرانی دراگون بوت در شهرهای با رنگ نارنجی از نظر شیوع ویروس کرونا آزاد است و این رشته ها صرفا مجوز فعالیت در شهرهای قرمز را نخواهند داشت.

ورزش‌های آزاد در مناطق زرد

همچنین طبق فهرست جدید تغییرات ایجاد شده در گروه‌بندی مشاغل مرتبط با فعالیت باشگاه‌های ورزشی، رشته‌های مربوط به انجمن ورزش‌های رزمی، بوکس (سالنی)، شنا (استخرهای سرپوشیده و پارک‌های آبی)، تکواندو (سالنی) جانبازان و معلولین، ژیمناستیک (سالنی)، هاکی (سالنی)، کاراته (سالنی)، کبدی (سالنی)، کشتی (سالنی)، کونگ فو و هنرهای رزمی (سالنی)، نابینایان، ناشنوایان، نجات غریق (سالنی)، ورزش‌های رزمی، ووشو (سالنی) و ورزش‌های زورخانه‌ای (سالنی) صرفا در شهرهای با رنگ زرد از نظر شیوع ویروس کرونا امکان بازگشایی دارند و فعالیت آن‌ها در شهرهای با رنگ نارنجی و قرمز ممنوع است.

تیم‌های ملی و لیگ‌های برتر

باید خاطرنشان کرد که بر اساس آخرین اعلام ستاد مقابله با کرونا در ورزش به ایسنا، مصوبه مربوط به مجاز بودن فعالیت تیم‌های ملی و لیگ‌های وابسته در رشته‌های مختلف در تمامی شهرستان‌های کشور، کماکان به قوت خود باقی است.

وضعیت تعطیلی ورزش در پایتخت

با تغییر رنگ شهر تهران از نظر شیوع ویروس کرونا و قرار گرفتن در وضعیت قرمز، صرفا مشاغل گروه یک شامل استخر روباز، تیراندازی (اهداف پروازی، فضای باز)، تیروکمان، چوگان، دوومیدانی، سوارکاری، قایقرانی (به‌جز دراگون بوت)، کوهنوردی، موتورسواری و اتومبیل‌رانی، دوچرخه‌سواری امکان فعالیت در این شهر را دارند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1128779 برچسب‌ها کرونا

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: کرونا شهرستان در وضعیت مجاز به فعالیت ورزش های رزمی مشاغل گروه دراگون بوت رنگ بندی بر اساس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۱۸۰۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنان مجوز فعالیت در ورزش زورخانه‌ای ندارند اما می‌توانند تماشاگر باشند

رییس فدراسیون ورزش زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی گفت مجوز فعالیت زنان در این رشته صادر نشده است.

طرفداری | مهرعلی باران‌چشمه، رییس فدراسیون ورزش زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی، در خصوص حضور زنان به عنوان تماشاگر در زورخانه‌ها، گفت:

ورزش زورخانه‌ای به طور قطع سوای تربیت جسم در ترویج فرهنگ جوانمردی تاثیرگذار است و این مجوز صادر شده تا مادران و زنان از نزدیک در زورخانه‌ها برای تماشای این ورزش اصیل ایرانی حضور یابند. البته در طرح شهید طوقانی که با همکاری وزارت آموزش و پروش برای مقاطع چهارم تا ششم ابتدایی برگزار شد، خانواده‌ها به عنوان تماشاگر شاهد هنرنمایی فرزندان خود بودند.

وی طی گفت‌وگویی با ایرنا، در خصوص فعالیت زنان در ورزش زورخانه‌ای نیز توضیح داد:

پیش تر اعلام شد که فعالیت زنان در ورزش زورخانه‌ای منوط به تصمیم و مجوز نهایی از سوی وزارت ورزش و جوانان است. در شورای سیاست‌گذاری وزارت ورزش تصمیم‌گیری نهایی در خصوص فعالیت یا عدم فعالیت آنان در رشته‌های مختلف تصمیم‌گیری خواهد شد، چنین مجوزی تاکنون برای ورزش زورخانه‌ای صادر نشده است.

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • زنان مجوز فعالیت در ورزش زورخانه‌ای ندارند اما می‌توانند تماشاگر باشند
  • همدان میزبان چهارمین اردوی تیم ملی هاکی سالنی آقایان 
  • مشاغل بدون آسیب شناختی کدامند؟
  • هوای ۴ شهر ناسالم و آلوده است / پاک‌ترین هوا سهم اردبیل شد
  • تغییر میهمان ویژه نمایشگاه کتاب تهران
  • یمن میهمان ویژه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • برپایی انتخابات سمن جوانان در مازندران
  • برگزاری همایش‌های پیاده‌روی خانوادگی در دهه کرامت
  • هوای هیچ شهری امروز در کشور آلوده نیست
  • هوای هیچ شهری امروز آلوده نیست / شاخص کیفی ۲۲ شهر سالم و پاک ثبت شد