Web Analytics Made Easy - Statcounter

«جواد معراجی‌فر» روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: بزودی پیش‌فروش بلیت قطارهای مسافربری برای بازه زمانی اسفند ماه از مشهد به ۲۶ شهر و مرکز استان آغاز خواهد شد.

بر اساس اعلام روابط عمومی راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، پیش فروش بلیت قطارهای مسافری از ساعت ۷ صبح روز (چهارشنبه) ۲۰ بهمن ماه برای تمام مسیرها به غیر از مسیر تهران- مشهد، تهران- طبس و تهران- خواف و بالعکس از طریق اینترنتی و مراکز مجاز فروش بلیت قطار به صورت حضوری در سراسر کشور آغاز می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش فروش بلیت مسیرهای تهران-مشهد، تهران- طبس، تهران- خواف و بالعکس نیز ساعت ۱۴ روز چهارشنبه ۲۰ بهمن ماه صورت خواهد گرفت.

مطابق آمار سال ۱۳۹۸ و پیش از اعمال شیوه نامه‌های مقابله با شیوع ویروس کرونا، سالانه ۱۴ میلیون مسافر در مسیرهای ریلی منتهی به مشهد جابه‌جا شده‌اند.

۲۳ ایستگاه راه‌آهن در شبکه ریلی خراسان دایر است و در حالت عادی و پیش از شیوع کرونا روزانه ۹۴ رام قطار مسافربری و ۱۰ رام قطار باری در این مسیر ریلی به صورت رفت و برگشت حرکت می‌کردند.  

حدود ۶۵ درصد جمعیت واجد شرایط ۲ دز واکسن کرونا دریافت کرده‌اند

دانشگاه علوم پزشکی مشهد با ارایه خدمات بهداشتی و درمانی در کلانشهر مشهد و ۱۵ شهرستان دیگر خراسان رضوی، ۸۰ درصد از جمعیت شش میلیون و ۸۷۰ هزار نفری این استان را زیر پوشش دارد.  
ارایه خدمات بهداشتی و درمان به جمعیت ۱۷ شهرستان دیگر این استان بر عهده دانشگاه‌های علوم پزشکی سبزوار، گناباد، تربت‌حیدریه و دانشکده‌های پزشکی نیشابور و تربت‌جام است.
اکنون حدود ۸۴۰ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های خراسان رضوی بستری هستند.
طبق آخرین گزارش وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تا دیروز ۱۶ بهمن ماه ۱۴۰۰ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۲۳ هزار و ۱۳۰ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و هزار و ۵۲۹ نفر از آنها بستری شدند و مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به شش میلیون و ۵۴۳ هزار و ۸۳۷ نفر رسیده است.
طی ۲۴ ساعت گذشته، ۶۴ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان‌باختگان این بیماری به ۱۳۲ هزار و ۷۴۵ تن رسید.
تاکنون شش میلیون و ۱۳۸ هزار و ۶۹۲ نفر از بیماران بهبود یافته یا از بیمارستان‌ها مرخص شده‌اند و ۲ هزار و ۲۸۲ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش‌های مراقبت‌ ویژه بیمارستان‌ها تحت درمان قرار دارند و تاکنون ۴۵ میلیون و ۲۹۶ هزار و ۷۲۸ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.
۶۱ میلیون و ۵۶ هزار و ۶۱۲ دُز اول، ۵۴ میلیون و ۴۴۷ هزار و ۷۳۹ دُز دوم و ۱۹ میلیون و ۳۰۰ هزار و ۳۴۵ دُز سوم واکسن کرونا در کشور تزریق شده است و مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۱۳۴ میلیون و ۸۰۴ هزار و ۶۹۶ دُز رسیده است.
هم‌اکنون ۱۲۰ شهرستان کشور در وضعیت قرمز، ۱۵۳ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۱۶۷ شهرستان در وضعیت زرد و هشت شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

برچسب‌ها مشهد ایستگاه راه آهن واکسیناسیون سراسری بلیت قطار اداره کل راه آهن خراسان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مشهد ایستگاه راه آهن واکسیناسیون سراسری مشهد ایستگاه راه آهن واکسیناسیون سراسری بلیت قطار اداره کل راه آهن خراسان بلیت قطار فروش بلیت راه آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۱۸۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاخیر ۵۰۰دقیقه‌ای پرواز مشهد به تهران

مدیر روابط عمومی شرکت فرودگاه های خراسان رضوی گفت: پرواز مشهد به تهران شرکت هواپیمایی چابهار به دلیل نقص فنی با تاخیر ۵۰۰ دقیقه‌ای انجام شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد،به نقل از روابط عمومی فرودگاه‌های خراسان رضوی،حسن جعفری اظهارداشت: پرواز مشهد به تهران شرکت هواپیمایی چابهار  به شماره 8759 قرار بود ساعت 21 و 35 دقیقه دیشب انجام شود که به دلیل نقص فنی هواپیما با تاخیر 500 دقیقه ای مواجه شد.

وی افزود: پذیرایی از مسافران در 2 نوبت انجام شد و مسوولان شرکت هواپیمایی هماهنگی لازم برای انتقال مسافران به سی آی پی را انجام دادند اما مسافران در سالن حضور داشتند و به سالن سی آی پی نرفتند.

مدیر روابط عمومی شرکت فرودگاه های خراسان رضوی ادامه داد: پس از رفع نقص، این پرواز در ساعت پنج و 55 دقیقه صبح امروز انجام شد.

انتهای پیام/282/.

دیگر خبرها

  • بلیط قطار و هواپیما برای این افراد نیم بهاست
  • افزایش ۴۱ درصدی ارزش صادرات کالا از خراسان جنوبی
  • تاخیر ۵۰۰دقیقه‌ای پرواز مشهد به تهران
  • برنامه سینماهای تهران، مشهد و شیراز امروز ۸ اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت
  • شکایت بازیکن فرانسوی از فایزر و بیونتک به دلیل عوارض واکسن کرونا
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • بیش از سه هزار و ۵۰۰ دوز واکسن سرخک در خراسان رضوی تزریق شد
  • برنامه سینماهای تهران، مشهد و شیراز امروز ۶ اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت
  • دشت ارغوان طرقبه مشهد در یک روز بارانی + فیلم
  • دستور تخلیه روستای نوده شهرستان زیرکوه صادر شد