Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین بزرگمهر مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ملکشاهی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام از تبدیل ۱۴۰ هکتار از اراضی دیم به آبی توسط پروژه ایستگاه پمپاژ گنبد پیرمحمد خبر داد و گفت: این پروژه به منظور تبدیل ۱۴۰ هکتار از اراضی دیم منطقه به آبی احداث می‌شود و عملیات اجرایی آن در سال ۱۳۹۸ آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان داشت: این پروژه شامل یک مورد ایستگاه پمپاژ و تجهیزات الکتریکال و مکانیکال، مخزن ذخیره آب به حجم ۳۵۰ متر مکعب و خط انتقال به طول ۳۶۰۰ متر لوله ۲۵۰ میلیمتری فولادی است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ملکشاهی، اعتبار مورد نیاز برای اجرای این پروژه را ۱۰ میلیارد تومان دانست و ادامه داد: پروژه ایستگاه پمپاژ روستای گنبد پیرمحمد حدود ۵۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و پیش بینی می‌شود در سال ۱۴۰۱ به بهره برداری برسد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: اراضی دیم اراضی دیم به آبی ایستگاه پمپاژ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۱۳۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سند تک برگ اراضی به کشاورزان بوشهر تحویل داده شد

به گزارش خبرنگار مهر، در نشست شورای قضائی و شورای حفظ حقوق بیت المال سه فقره از اسناد تک برگ اراضی کشاورزی با حضور «رضا افلاطونی»، معاون وزیر و رئیس سازمان امور اراضی کشور و هیأت همراه تحویل کشاورزان استان شد.

مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان بوشهر ظهر شنبه در این مراسم گفت: یکی از اولویت‌های مهم اداره ثبت اسناد و املاک صدور اسناد تک برگ اراضی کشاورزی است که تاکنون برای ۱۱ هزار و ۴۷۴ قطعه به مساحت ۱۳۰ هزار و ۵۴ هکتار سند تک برگ صادر شده است.

محمدرضا بزرگمهر افزود: ۳۱ فقره سند تک برگ اراضی کشاورزی به مساحت پنج هزار و ۸۰۰ هکتار نیز در طی ۲ روز گذشته صادر شده است که به صورت نمادین سه فقره سند تک برگ توسط رئیس سازمان امور اراضی کشور به کشاورزان تحویل داده شد.

کد خبر 6089879

دیگر خبرها

  • واگذاری ۱۹ هزار هکتار از اراضی ملی برای اجرای طرح‌های کشاورزی
  • اسناد مالکیت ۸۷۴ هکتار زمین طرح نهضت ملی مسکن استان بوشهر صادر شد
  • ۲ شهرک مولد کشاورزی در بوشهر ساخته می‌شود
  • 0 تا 100 ایستگاه پمپاژ فاضلاب؟ تجهیزات و قیمت | مزایا و نکات مهم در انتخاب
  • جهش تولید در ۶۰ هزار هکتار اراضی دیم چهارمحال و بختیاری
  • سند تک برگ اراضی به کشاورزان بوشهر تحویل داده شد
  • بهسازی ایستگاه پمپاژ نخل تقی عسلویه
  • انتقال آب به اراضی روستای رحیم آباد شهرستان کیار
  • سند ۱۷۱ هکتار از اراضی ملی پردیس صادر شد
  • آبیاری ۲۲۰۰ هکتار از اراضی پایاب سد سهند