Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران با بیان اینکه در طول ۲۴ ساعت گذشته ۷۰۰ بیمار جدید به بیمارستان‌ها اضافه شده‌اند، گفت: در این مدت، تنها ۲۷۰ بیمار مرخص شده اند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،  علیرضا زالی، درباره آخرین وضعیت بیماری کرونا در تهران، اافزود: تا صبح یکشنبه دو هزار و ۹۵۰ بیمار کرونایی در تهران بستری هستند که از این تعداد نزدیک به ۷۷۰ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه به سر می‌برند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه در طول ۲۴ ساعت گذشته ۷۰۰ بیمار جدید به بیمارستان‌ها اضافه شده‌اند، گفت: از این تعداد ۱۸۰ بیمار به طور مستقیم در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شده‌اند.

فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران اضافه کرد: در طول ۲۴ ساعت گذشته علی رغم بستری ۷۰۰ بیمار جدید، تنها ۲۷۰ بیمار مرخص شده اند.

وی با اعلام آمادگی بخش‌های درمانی در استان تهران برای رسیدگی به بیماران کرونایی، یادآور شد: درباره کودکان خوشبختانه در طول هفته گذشته هر سه دانشگاه علوم پزشکی مستقر در تهران در حال تلاش برای راه اندازی سریع، فوری و جهادی تخت‌های آی سی یوی کودکان هستند و به نظر می‌رسد تا هفته آینده تعداد قابل توجهی تخت‌های آی سی یوی ویژه کودکان را به مدار اضافه خواهیم کرد.

زالی ادامه داد: برخی دستگاه‌های تهویه مکانیکی که در کشور استفاده می‌شود، ظرفیت استفاده برای کودکان را دارد برای همین بخشی از مراکز آی سی یوی ما در تهران آمادگی این را دارند که سریعاً برای پذیرش اطفال مورد استفاده قرار بگیرند.

فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران با بیان اینکه امروز در بیمارستان امام حسین (ع) چهارمین واحد آی سی یو به همت رئیس بیمارستان و عوامل اجرایی، راه اندازی شده است، گفت: بنابر این ۶۰ تخت مراقبت‌های ویژه در بیمارستان امام حسین (ع) ظرفیت جدیدی را در شرق تهران ایجاد کرده است.

زالی با بیان اینکه خوشبختانه دوز سوم واکسن در روز‌های اخیر با استقبال بیشتری از سوی شهروندان تهرانی رو به رو بوده است، گفت: در حال حاضر در تهران حدود ۲۳ میلیون و ۸۰۰ هزار واکسن تزریق شده است که از این تعداد ۱۰ میلیون و ۶۰۰ هزار مربوط به دوز اول، ۹ میلیون و ۴۰۰ هزار دوز مربوط به دوز دوم و بالغ بر ۳ میلیون و ۷۰۰ هزار دوز مربوط به دوز سوم بوده است.

وی ادامه داد: تا هفته گذشته متوسط تزریق واکسن در تهران به ۵۰ تا ۶۰ هزار دوز در روز کاهش یافته بود، اما در طول ۷۲ ساعت گذشته به بالای ۱۰۰ هزار دوز واکسن در روز رسیده است و دیروز بالای ۱۲۰ هزار دوز واکسن در تهران تزریق شده است.

فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران با بیان اینکه ظرفیت مراکز واکسیناسیون در تهران به گونه‌ای است که می‌توان این مقدار را به سه برابر افزایش داد، گفت: بنابر این از شهروندان عزیز تهرانی خواهش می‌کنیم که کسانی که تا کنون هرگز واکسن را دریافت نکرده‌اند هرچه سریع‌تر به مرکز واکسیناسیون مراجعه کنند و سایر افراد نیز برای تکمیل دوز دوم هرچه سریع‌تر اقدام کنند.

زالی ادامه داد: خوشبختانه برای دوز سوم نیز با اقبالی که شهروندان نشان داده‌اند، آمار واکسیناسیون به خوبی در حال رشد است و امیدواریم که بتوانیم گپ بین دوز دوم و سوم را هرچه سریع‌تر پوشش دهیم.

فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران درباره وضعیت مدارس توضیح داد: درباره بحث تعطیلی مدارس و مراکز آموزشی ستاد ملی کرونا تصمیم گیری می‌کند و با توجه به اعلام استاندار تهران در هفته گذشته مبنی بر غیرحضوری شدن مدارس ابتدایی، کارگروه مشترکی بین ستاد کرونای تهران و وزارت بهداشت شکل گرفته است.

وی ادامه داد: در استان تهران ۷ هزار و ۹۰۰ باب مدرسه در مقاطع مختلف وجود دارد که با طراحی یک نرم افزار مشترک بین ما و آموزش و پرورش اطلاعات بهداشتی در طول روز‌های گذشته در آن ثبت شده است و گزارش تحلیلی و تفسیری درباره میزان ابتلاء، رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و تغییرات لازم برای بهینه سازی رعایت پروتکل‌های بهداشتی در ستاد استان تهران انجام می‌شود. برچسب ها: زالی ، بیمار کرونایی ، کرونا ، پایتخت ، امیکرون ، اومیکرون ، تهران ، دکتر زالی

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: زالی بیمار کرونایی کرونا پایتخت امیکرون اومیکرون تهران دکتر زالی فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران ساعت گذشته هزار دوز شده اند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۱۸۳۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراجعه بیش از ۱۰۰۰ بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان

آفتاب‌‌نیوز :

میثم معزی ظهر امروز در گفت و گویی رسانه‌ای گفت: تمامی بیمارستان‌های زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی در آماده‌باش کامل برای ارائه خدمات به بیماران دچار تنگی نفس هستند.

وی افزود: به علت آلودگی هوا در ۲۴ ساعت گذشته یک هزار و ۶۹ نفر به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز مراجعه کرده‌اند.

معزی ادامه داد: از این تعداد ۲۵۴ نفر امروز به علت وقوع گرد و خاک در استان به مراکز درمانی و بیمارستانی دانشگاه مراجعه کرده‌اند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: افرادی که دچار بیماری‌های قلبی، عروقی و تنفسی هستند در شرایطی که هوا آلوده است در فضای باز تردد نکنند و در صورت درد و یا سوزش قفسه سینه به بیمارستان مراجعه کنند.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • حال خوب پدر و مادرها با اقدام خوب وزارت بهداشت
  • کبد بیمار یزدی نجات بخش جان هم‌وطنی دیگر شد
  • حذف «پول» از درمان زیر ۷ ساله‌ها
  • اعضای بیمار مرگ مغزی در مشهد جان چهار نفر را نجات داد
  • درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان های دولتی استان سمنان
  • مراجعه روزانه ۴۰۰ بیمار چشمی به بیمارستان امام (ره) اهواز
  • بانوی دشتستانی ناجی چند بیمار نیازمند به عضو شد
  • بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی ارائه شد
  • مراجعه بیش از ۱۰۰۰ بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • مراجعه بیش از یک هزار بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان