Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-29@16:27:37 GMT

محدودیت‌های سراسری اعمال نمیشود

تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۱۸۳۵۷

قاسمی، دبیر کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مقابله با کرونا درباره آموزش‌های حضوری در صورتی که در یک شهر یا مدرسه یا منطقه شرایط قرمز شود می‌توانند نخست کلاس، سپس مدرسه و بعد از آن کل مدارس شهر را غیرحضوری و آنلاین برگزار کنند. ناطقان: دبیر کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مقابله با کرونا، رنگ بندی کرونایی را برای ایجاد حساسیت میان مردم عنوان کرد و گفت: این رنگ‌بندی‌ها به معنای بازگشت محدودیت‌ها به گذشته نیست و طبق گفته رئیس‌جمهور محدودیت‌ها سراسری اعمال نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



حسین قاسمی روز یکشنبه در توضیح نشست شب گذشته ستاد ملی مقابله با کرونا با حضور وزیر کشور، گفت: این نشست برحسب دستور رییس‌جمهور و به شکل خاص با حضور دستگاه‌های ذیربط برگزار شد.


دبیر کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مقابله با کرونا درباره اعمال محدودیت‌ها براساس رنگ بندی‌ها، افزود: مقرر شده بود این موضوعات در جلسه اختصاصی با حضور وزیر کشور، معاونان وزارت بهداشت، شورای عالی هماهنگی تبلیغات اسلامی، صدا و سیما و دستگاه‌های ذیربط برگزار شود.

قاسمی درباره تصمیمات درباره برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن، یادآور شد: تصمیم قطعی در ارتباط با راهپیمایی ۲۲ بهمن هنوز گرفته نشده است. در این جلسه دو پیشنهاد راهپیمایی فردی و یا خودرویی ارائه و قرار شد که در ستاد ملی مقابله با کرونا بررسی شود.

دبیر کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مقابله با کرونا اضافه کرد:  از آنجا که طرح مدیریت هوشمند اجرا می‌شود رنگ بندی‌ها بیشتر برای ایجاد حساسیت میان مردم است تا به نوعی متوجه این تغییرات باشند و برای آنها عادی‌انگاری نشود. به همین دلیل پیشنهادات اعمال محدودیت‌ها در طرح ملی مدیریت هوشمند را در جلسه قبلی مطرح کردیم که مصوب شد این محدودیت‌ها برای مدتی تمدید شود.

قاسمی از جمله محدودیت‌ها را برگزاری جلسات اداری با حضور حداکثر ۳۰ نفر و سقف زمانی یک ساعت و نیم و همچنین برگزاری جلسات و تجمعات در اماکن مشخص برای مسائل فرهنگی، مذهبی و آیینی با ۲۰ درصد ظرفیت و لغو ماموریت‌های غیر ضرور کارکنان دولت برشمرد.

دبیر کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مقابله با کرونا ادامه داد: همچنین مردم در اماکن باید از ماسک استفاده کنند و اصناف هم با داشتن تاییدیه تزریق ۲ دُز واکسن در سامانه امید، و اخذ بارکد از سامانه مجاز به فعالیت می‌شوند.  

وی خاطرنشان کرد: درباره آموزش‌های حضوری در صورتی که در یک شهر یا مدرسه یا منطقه شرایط قرمز شود می‌توانند نخست کلاس، سپس مدرسه و بعد از آن کل مدارس شهر را غیرحضوری و آنلاین برگزار کنند.

قاسمی تاکید کرد: رنگ بندی‌ها برای ایجاد حساسیت میان مردم است و به معنای بازگشت محدودیت‌ها به گذشته و محدودیت‌های کاری نیست و محدودیت‌ها طبق گفته رییس‌جمهور سراسری اعمال نمی‌شود. برچسب ها: محدودیت‌های سراسری ، اعمال ، مدارس

منبع: ناطقان

کلیدواژه: محدودیت های سراسری اعمال مدارس اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مقابله با کرونا دبیر کمیته امنیتی رنگ بندی ها محدودیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۱۸۳۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور موافقت اصولی برای ساخت یک هتل در چهارمحال و بختیاری

هادی قاسمی اظهار داشت: برای ساخت این هتل ۱۴۰ میلیارد ریال از سوی بخش خصوصی سرمایه‌گذاری می‌شود.

وی افزود: با بهره‌برداری از این هتل در شهرستان شهرکرد زمینه اشتغال مستقیم برای ۱۶ نفر فراهم خواهد شد.

بیشتر بخوانید

رشد ۱۰۰ درصدی صدور مجوز اقامتگاه‌های بوم‌گردی

قاسمی اضافه کرد: چهارمحال و بختیاری معروف به بام ایران، بیشترین ارتفاع از سطح دریا را دارد و سرچشمه رودخانه‌های بزرگی مانند زاینده‌رود و کارون و بخشی از رودخانه دز بوده که به‌واسطه جاذبه‌ها بی‌شمار در حوزه طبیعت‌گردی به‌عنوان بهشت بوم‌گردی ایران معروف شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • دعوت از حکومت برای دیدن یک مناظره | گره خوردن سرنوشت مردم به ذهنیت‌ ساده‌انگارانه | پس‌موضوع حجاب دقیقا چه می‌گذرد؟
  • مقابله با تغییر کاربری غیرمجاز به وسعت ۳۰۰ هکتار در چهارباغ
  • اعمال محدودیت تردد در ۵محور آزاد راهی و شریانی کشور
  • مناظره‌ای در مورد حجاب
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • صدور موافقت اصولی برای ساخت یک هتل در چهارمحال و بختیاری
  • دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • آیا نانوذرات از طریق دستگاه گوارش به بافت مغز می‌رسند؟
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد