Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-05@03:16:44 GMT

درخشش غول تنومند بارسلونا/عکس

تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۱۸۶۶۶

درخشش غول تنومند بارسلونا/عکس

در فصل زمستان نام های فراوانی برای تقویت خط حمله بارسلونا مطرح شد و در نهایت این تیم توانست زمینه جذب آداما ترائوره، پیر آمریک اوبامیانگ و فران تورس را در ماه ژانویه به رختکن بلوگرانا فراهم کند. آداما ترائوره که در گذشته سابقه حضور در آکادمی لاماسیا و البته انجام چند بازی برای تیم اصلی را در کارنامه داشت، با قراردادی قرضی و حق خرید در پایان فصل از ولورهمپتون راهی نوکمپ شده و تا پایان فصل با این تیم قرارداد بست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما ژاوی تنها چند روز بعد از نهایی شدن انتقال آداما ترائوره، در دیدار حساس مقابل اتلتیکومادرید او را در ترکیب ثابت قرار داد و البته خیلی زود جواب اعتماد خود به این بازیکن را گرفت. گرچه دروازه بارسلونا خیلی زود باز شد، اما یوردی آلبا گل تساوی را به ثمر رساند و در دقیقه 21، گاوی موفق شد با ضربه سر تماشایی خود ارسال آداما ترائوره را تبدیل به گل دوم بارسلونا کند.

در دقایق پایانی نیمه اول نیز رونالد آرائوخو گل سوم را به ثمر رساند تا بارسا با برتری درخشان 1-3 راهی رختکن شود. آداما ترائوره شروع فوق العاده ای در لباس تیم جدید خود داشت و با ادامه این روند، قطعا بارسلونا با پرداخت 30 میلیون یورو قرارداد این بازیکن عضلانی و تنومند را دائمی خواهد کرد.

دین ترتیب کاتالان ها دیگر نیازی به تلاش برای تمدید قرارداد عثمان دمبله ندارند و می توانند به راحتی اجازه جدایی این ستاره پرحاشیه را صادر کنند.  به هر حال آداما ترائوره خیلی زود رضایت هواداران بارسلونا را به دست آورده و می تواند خیلی زود به بازیکنان محبوب سکوهای استادیوم نوکمپ تبدیل شود.

بیشتر بخوانید

کنایه عجیب لواندوفسکی به مسی با تمجید از رونالدو! شروع طوفانی کاپیتان تیم‌ملی در ترکیه/عکس یک انگشت کنعانی‌زادگان به صدتا یزدانی می‌ارزد!

251253

کد خبر 1600399

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: بارسلونا آداما ترائوره خیلی زود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۱۸۶۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

النصر 6-0 الوحده؛ رونالدو و هت تریک، پیوندی که هرگز قطع نمی‌شود!

در شب درخشش دوباره اسطوره پرتغالی، النصر حریف خود را در هم کوبید.

طرفداری | النصر با 6 گل الوحده را در هم کوبید.

دیدار تیم‌های النصر و الوحده از چارچوب هفته سی‌‌ام لیگ حرفه‌ای عربستان با پیروزی 6-0 زردپوشان به پایان رسید. کریستیانو رونالدو در ادامه درخشش مثال‌زدنی خود در عربستان، 3 گل از 6 گل النصر را به ثمر رساند و گل‌های دیگر نیز توسط اوتاویو، مانه و فتیل به ثمر رسید. اسطوره پرتغالی به رکورد 66 هت تریک و 890 گل در دوران حرفه‌ای خود دست پیدا کرد.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • پیروزی پورتو در شب درخشش طارمی 
  • النصر 6-0 الوحده؛ رونالدو و هت تریک، پیوندی که هرگز قطع نمی‌شود!
  • درخشش قایقران بوشهری در مرحله دوم لیگ آب‌های آرام
  • درخشش شهاب زاهدی در جی لیگ ژاپن
  • درخشش بوکسور‌های چهارمحال و بختیاری در رقابت‌های انتخابی تیم ملی
  • چشم امید خوزستانی‌ها به درخشش کاپیتان
  • کنایه دورتموند به یونایتد: از سانچو عذرخواهی کنید!
  • درخشش ورزشکار مراغه‌ای در مسابقات شنای آزاد 
  • درخشش گنجی از لاهور
  • درخشش تسنیم در جشنواره رسانه‌ای لرستان/ ۳ خبرنگار برتر شدند