Web Analytics Made Easy - Statcounter

درحالی که لبنان منتظر پاسخ کشورهای شورای همکاری خلیج فارس به جوابیه خود به طرح کویت در زمینه اعتماد سازی مجدد بین بیروت و این کشورهاست، جمعیت الوفاق بحرین اعلام کرد، دیداری همبستگی در رستوران الساحه در بیروت در ۱۴ فوریه برگزار می‌کند.

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت النشره،  این کنفرانس و نشست همبستگی در هتل الساحه تحت عنوان "بحرین ظلم و تظلم خواهی" به مناسبت یازدهمین سالگرد آغاز خیزش مردمی مسالمت‌آمیز این کشور برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نشست با علم به آن است که یکی از بندهای ابتکارعمل کویت این است که لبنان سکویی برای خصومت لفظی و عملی در قبال هیچ یک از کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس نباشد. 

این در حالی است که بسام مولوی،‌ وزیر کشور لبنان قبلا به سیستم‌های امنیتی دستور داده بود اعضای غیرلبنانی جمعیت الوفاق، بزرگترین گروه شیعه مخالف در بحرین را از این کشور اخراج کنند.

این گروه کنفرانس خبری در بیروت در ماه دسامبر گذشته برگزار کرد.

منامه نسبت به برگزاری این کنفرانس جمعیت الوفاق که یک گروه ممنوعه در بحرین است، ابراز نارضایتی کرده بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: جمعیت الوفاق لبنان جمعیت الوفاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۱۸۷۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش جایزه استانی جوانی جمعیت ۲۶ اردیبهشت در قم 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری امروز در نشست خبری گفت: رویداد استانی اهدای جایزه جوانی جمعیت با شعار «سهم من از جوانی ایران» ۲۶ اردیبهشت برگزار می‌شود. 

مریم عرب نژاد افزود: رویداد کشوری جوانی جمعیت ۳۰ اردیبهشت در تهران برگزار می‌شود.

وی هدف از برگزاری این رویداد را شناسایی و تقدیر از فعالان حوزه جمعیت عنوان کرد و گفت: این رویداد در هفت بخش خانواده، رسانه، سازمان‌های مردم نهاد، دستگاه‌های اجرایی، موسسات خصوصی، مدیران و نخبگان برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • نقشه پراکندگی نیروهای مقاومت از یمن تا فلسطین
  • اسد خطاب به وزیر بحرینی: همبستگی کشورهای عربی به ثبات در منطقه می‌انجامد
  • سفر وزیر خارجه بحرین به سوریه پس از ۱۳ سال
  • حملات هوایی شدید اسرائیل به جنوب لبنان
  • کنفرانس بین‌المللی موزه‌ها در اردبیل برگزار شد
  • برگزاری همایش جایزه استانی جوانی جمعیت ۲۶ اردیبهشت در قم 
  • این رویداد در خدمت ایجاد مشارکت میان جامعه پژوهشگران برگزار شد
  • اشتاین‌مایر کنفرانسی درباره جنگ غزه را لغو کرد
  • شکست تیم بسکتبال شهرداری گرگان در نخستین دیدار فینال سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا
  • دوره آموزشی «حسنه ماندگار» برای ۱۵۰ نفر خادمیار مرکزی برگزار شد