Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-03@19:04:51 GMT

برقدارشدن تمام روستاهای لرستان در کمترین زمان ممکن

تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۱۸۸۷۳

برقدارشدن تمام روستاهای لرستان در کمترین زمان ممکن

ایسنا/لرستان مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان از برقدار شدن روستاهایی که براثر وزش باد شدید در شب گذشته بی‌برق بوده‌اند، خبر داد.

فریدون خودنیا امروز ۱۷ بهمن‌ماه، اظهار کرد: به علت طوفان و وزش باد شدید در شب گذشته برق ۵۸ روستا با ۸۷۰ خانوار در سطح استان قطع شده که جهت رفع خاموشی با تلاش جهادی همکاران شرکت توزیع در کمترین زمان ممکن برق ۵۶ روستا وصل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در حال حاضر فقط دو روستا در مسیر سد خان‌آباد الیگودرز به علت مسدود شدن راه بی‌برق هستند که در صورت بازگشایی مسیر جهت رفع خاموشی این روستاها اقدام خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی لرستان بارش برف روستا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۱۸۸۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۵۴ تن نهاده دامی و آرد خارج از شبکه توزیع در شهرستان پلدختر

ایسنا/لرستان فرمانده انتظامی لرستان از کشف ۵۴ تن نهاده دامی و آرد خارج از شبکه توزیع در شهرستان پلدختر خبر داد.

سردار یحیی الهی در تشریح این خبر اظهار کرد: در راستای تشدید مبارزه با قاچاق کالا و در پی کسب خبری مبنی بر انتقال نهادهای دامی قاچاق در یکی از مناطق شهرستان پلدختر، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران به ۳ دستگاه خودرو کامیون مظنون که پس از توقیف و بازرسی از خودروها ۵۲ تن جو دامی یارانه‌ای و ۶۰ کیسه آرد به وزن ۲ تن و ۴۰۰ کیلوگرم  خارج از شبکه توزیع فاقد هرگونه مجوز قانونی را کشف کردند.

فرمانده انتظامی لرستان با بیان اینکه ۳ نفر در این رابطه دستگیر شده است، گفت: متهمان به همراه پرونده تحویل مراجع ذیصلاح شدند.

سردار الهی در پایان از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک و فعالیت‌های مجرمانه و غیرقانونی مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به  پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • خسارت شدید سیلاب به اراضی گندم روستاهای شهرستان دهلران
  • توقف روند گلزنی عیسی در بدترین زمان ممکن
  • بهره مندی ۱۶۱ روستای لرستان از آب شرب در دولت سیزدهم
  • کشف ۵۴ تن نهاده دامی و آرد خارج از شبکه توزیع در شهرستان پلدختر
  • ۷۰ برنامه فرهنگی و محرومیت زدایی در هفته بسیج سازندگی
  • اجرای ۷۰ برنامه فرهنگی و محرومیت زدایی در هفته بسیج سازندگی
  • ثبت کمترین میزان سوانح ریلی در یک دهه گذشته
  • امسال همه شهر‌ها و روستا‌های لرستان از نعمت گاز برخوردار می‌شوند
  • ۱۰۰ درصد شبکه های توزیع نیروی برق خراسان شمالی ایمن شد
  • حفر و تجهیز ۳۷ حلقه چاه آب شرب طی سال گذشته در همدان