Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/اصفهان سرمربی تیم والیبال سپاهان گفت: اولین بار بود که در این شرایط قرار گرفته بودیم، نمی‌خواستیم ببازیم، زیرا به خودمان قول داده بودیم که آخرین بازی اصفهان را بازنده از سالن بیرون نرویم.

رحمان محمدی‌راد، عصر امروز(یکشنبه، ۱۷ بهمن‌ماه) پس برد ۳بر ۲ مقابل سایپا، اظهار کرد: در شرایطی قرارگرفته‌ایم که بازیکنان خسته و نگران هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جایگاه‌مان برای پلی‌آف مشخص شده و انگیزه‌سازی در بازیکنان برای اینکه بتوانند بهترین عملکرد را داشته باشند، سخت است.

وی افزود: خوشحالم با بازیکنانی کار می‌کنم که از لحاظ ذهنی به قدری قوی هستند که تقابل با هر تیمی را در ذهنشان قبول کرده و با تمام قدرت در برابرشان بازی می‌کنند.

سرمربی تیم والیبال سپاهان ادامه داد: قبل از بازی هم فکر نمی‌کردم که بازی راحتی داشته باشیم و اگر این تصور را داشتم با ارنج دیگری به زمین می‌آمدیم.  

محمدی‌راد تصریح کرد: در ست اول با اینکه در امتیازات جلو بودیم، اما با دو اشتباه کودکانه نتیجه را واگذار کردیم. بعد از واگذاری دو ست، تلاش کردیم سه ست باقی را با تمام قوا بازی کنیم تا پیروز از زمین خارج شویم.  

وی در خصوص شروع مرحله پلی‌آف، خاطرنشان کرد:  در مرحله پلی‌آف شرایط مساوی برای هر هشت تیم ایجاد شده و در تهران بازی‌ها به‌صورت متمرکز برگزار می‌شود. نتایجی که تاکنون در لیگ شاهد بودیم و گواه آن است که همه تیم‌ها توان برد یکدیگر را دارند و منتظره یک پلی‌آف جذاب هستیم.

محمدی‌راد گفت: امیدوارم بتوانیم زحماتی که تا اینجای کار کشیده‌ایم را به نتیجه برسانیم و شرایط را مرحله به مرحله برای خود بهتر کنیم.

سرمربی تیم والیبال سپاهان با اشاره به مصدومیت میرزاجانپور در طول بازی، تصریح کرد: مجتبی میرزاجانپور با گرفتگی عضله ران پا مواجه شد که به نظر می‌رسد مصدومیت او جدی نباشد، پزشک تیم در حال بررسی شرایط ایشان است. وی جزو بازیکنانی است که در بازیهای زیادی حضور داشت و این اتفاقات طبیعی است. امیدوارم ایلگری، بازیکن سایپا نیز دچار مشکل جدی نشده باشد.  

محمدی‌راد تاکید کرد: این لیگ، یک لیگ ماراتن‌گونه است که تازه شروع شده و فکر می‌کنم قسمت مهم آن باقی مانده است. سعی می‌کنیم بازیکنان‌مان را نگه داریم.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی لیگ برتر والیبال تیم والیبال سایپا تیم والیبال سپاهان مجتبی میرزاجانپور رحمان محمدی راد محمدی راد پلی آف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۱۹۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همیلتون: تمام عمرم منتظر قهرمانی آرسنال بودم

به گزارش "ورزش سه"، آخرین باری که آرسنال موفق شد جام قهرمانی لیگ برتر انگلیس را بدون حتی یک شکست در 38 بازی بالای سر ببرد، همیلتون که حالا هفت عنوان قهرمانی جهان را در کارنامه دارد هنوز در دوران نوجوانی به سر می‌برد.

حالا میکل آرتتا موفق شده است که دوباره این تیم را در جمع مدعیان کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر انگلیس قرار دهد و با وجود اینکه فصل گذشته با لغزش ناگهانی در هفته‌های پایانی نتوانست این افتخار را به دست آورد اما امیدوار است که در این فصل بتواند این جام را با خود به خانه ببرد.

به نظر می‌رسد که همیلتون از حضور دوباره تیم محبوبش در بین مدعیان قهرمانی بسیار خوشحال است و در پاسخ به سوالی درباره عملکرد آرسنال در این فصل به خبرنگاران گفت: «البته که خوشحال هستم. من تمام طول عمرم منتظر همین لحظه بودم.»

توپچی‌ها در حال حاضر با ۸۰ امتیاز از ۳۵ بازی صدرنشین جدول رقابت‌های لیگ برتر انگلیس هستند و این در حالی است که منچسترسیتی با یک امتیاز کمتر و یک بازی عقب افتاده در جایگاه دوم قرار دارد.

دیگر خبرها

  • ناراحتی ستاره بایرن: خیلی بهتر از رئال بودیم
  • فعل خواستن را برای بردن بازی صرف خواهیم کرد
  • با فعل خواستن برای بردن بازی خواهیم کرد
  • تیزر جذاب باشگاه هوادار برای بازی در جام حذفی / فیلم
  • حمله سرمربی والنسیا به داور: به نفع بارسا تصمیم گرفتی!
  • نویر: تمام جهان منتظر بازی بایرن-رئال هستند
  • استقلالی‌ها منتظر کمک مدیر سابق‌شان
  • همیلتون: تمام عمرم منتظر قهرمانی آرسنال بودم
  • مهدی لیموچی: شایسته پیروزی برابر پرسپولیس بودیم
  • گواردیولا: مقابل ناتینگهام فارست خوش‌شانس بودیم؛ فقط با مالکیت توپ دوام آوردیم