Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-28@19:02:55 GMT

(ویدئو) ساخت باورنکردنی بوگاتی شیرون با خاک رس!

تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۱۹۱۳۹

(ویدئو) ساخت باورنکردنی بوگاتی شیرون با خاک رس!

‍‍‍‍‍‍

ویدئویی در اینترنت منتشر شده است که ساخت ماکت بوگاتی شیرون را نشان می‌دهد که یک سال طول کشید تا به واقعیت تبدیل شود.

به گزارش فرارو، این ویدئو که توسط تلویزیون NHET در یوتیوب ارسال شده است، فرآیند گام به گام ساخت ماکت این خودرو  را نشان می‌دهد.

از طریق این ویدئو، می‌توان به شکل اولیه بوگاتی اشاره کرد که با کمک خاک رس ساخته شده و سپس قاب را با مواد فایبرگلاس گل مانند پوشانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این لایه‌ها به خوبی توسط چارچوب فولادی پیچیده‌ای که تیم ساخته است پشتیبانی می‌شود. پس از اینکه سازندگان خاک رس را از داخل جدا کردند، نمای بیرونی فایبرگلاس با نهایت دقت نهایی می‌شود.

سازندگان موتور کوچکی را در چارچوب فولادی قرار دادند تا نیروی مورد نیاز خودرو را تامین کند. می‌توان دید که این تیم از رنگ‌های اصلی بوگاتی شیرون برای رنگ آمیزی ماکت استفاده می‌کند و تقریباً شبیه به هایپرکار اصلی است. این مدل کپی همچنین دارای چراغ‌های LED در روز کاملاً کاربردی است، اگرچه فاقد ظرافت است.

این ویدئو بیش از ۳۰ میلیون بازدید و نظرات مثبت متعددی را به خود اختصاص داده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: فرارو

کلیدواژه: بوگاتی شیرون خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۱۹۱۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خروج رهبران حماس از غزه در چارچوب توافق آتش‌بس صحت ندارد

یکی از رهبران حماس تاکید کرد خروج رهبران این جنبش از غزه در چارچوب توافق آتش‌بس صحت ندارد - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، سامی ابوزهری یکی از رهبران جنبش مقاومت اسلامی حماس در گفتگو با "الجزیره مباشر" تاکید کرد که ما از سوی برادرانمان در قطر و مصر تحت هیچ فشاری نیستم و چیزی به ما دیکته نمی‌شود.

وی اظهار داشت که حرف و حدیث‌ها در مورد خروج رهبران حماس از غزه و انتقال آن‌ها به قاهره در چارچوب توافق آتش‌بس به هیچ وجه صحت ندارد.

جهاد طه سخنگوی حماس نیز ادعای منتشر شده توسط شبکه العربیه مبنی بر توافق بر سر خروج بعضی از رهبران این جنبش از غزه در چارچوب توافق برای آزادی اسرای فلسطینی و صهیونیست را تکذیب کرده بود.

وی گفت: رهبران حماس در کنار مردم غزه در این بخش از خاک فلسطین باقی خواهند ماند و اشغالگران نازی هستند که منطقه را ترک خواهند کرد.

هیئتی از حماس فردا به قاهره می‌رودرسانه عبری: ویدئوی حماس زنده بودن 2 اسیر در غزه را ثابت کردهشدار حماس درباره توطئه‌های صهیونیست‌ها علیه مسجدالاقصی

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خروج رهبران حماس از غزه در چارچوب توافق آتش‌بس صحت ندارد
  • لحظه اصابت و سرنگونی جنگنده پیشرفته آمریکا توسط انصارالله یمن+ ویدئو/ اعلام سفر رئیس موساد به عربستان/ طرح بلندپروازانه ترکیه برای ساخت ناو هواپیمابر/  حمله عناصر «پ.ک.ک» به نیروهای ارتش ترکیه
  • تصاویر باورنکردنی از خشونت علیه زنان
  • انتقام باورنکردنی یک گوسفند از چوپان! (فیلم)
  • (ویدئو) انتقام باورنکردنی یک گوسفند از چوپان!
  • (ویدیو) شاهکار خطرناک و باورنکردنی یک هم‌وطن در تونل
  • (ویدئو) تغییر باورنکردنی لوکیشن سریال خانه به دوش پس از ۲۰ سال
  • (ویدئو) تصاویر روباتی که حرکاتش شما را انگشت به دهان می کند!
  • فجرسپاسی 0 - گل‌گهر 3: خط و نشان در جام حذفی
  • ساخت نمونک خودرو آتش نشانی باتلاش دانش آموزان نیشابور