Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@19:38:02 GMT

آذرباتری ارومیه به لیگ دسته یک والیبال کشور کرد

تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۱۹۳۷۲

آذرباتری ارومیه به لیگ دسته یک والیبال کشور کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، هفته بیست‌و‌چهارم مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران جام «سردار دل‌ها» امروز (یکشنبه ۱۷ بهمن‌ماه) با هفت دیدار در شهرهای آمل، اصفهان، ارومیه (دو دیدار)، گنبد، رفسنجان و گرگان پیگیری شد.

در آخرین بازی هفته بیست‌وچهارم، تیم مقاومت شهداب یزد با کسب امتیازات ۲۵ بر ۱۵، ۲۵ بر ۲۳ و ۲۵ بر ۱۸ در ست‌های دوم، سوم و چهارم پیروز میدان شد و آذرباتری ارومیه نیز در ست اول به پیروزی ۲۵ بر ۲۰ رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای این دیدار، علیرضا شاه‌علی، امیررضا آفتاب آذری، امیر افشار، بابک موسوی، سینا زینالی، رضا محمود آذری و حسین سلیمان اهری ترکیب اولیه آذرباتری ارومیه بودند و رضا عابدینی، سلیم چپرلی، شهروز همایون فر، امین اسماعیل نژاد، سهند الهوردیان، بهزاد حیدری و امیراصغر میرحسینی به میدان رفتند.

دیدار رفت ۲ تیم در یازدهم با نتیجه سه بر صفر به سود مقاومت شهداب یزد تمام شده بود.

عباس امانی و حمید حق‌بین نظارت فنی و داوری این رقابت ۱۱۰ دقیقه ای را انجام دادند و قادر صادقی و محمدرضا درفش‌کاویان نیز داوران اول و دوم بازی بودند.

طی این بازی، مهدی مهدوی بازیکن شماره ۱۳ مقاومت شهداب یزد در ست چهارم کارت زرد گرفت.

با این نتیجه تیم آذرباتری ارومیه با ۶ برد و ۱۸ امتیاز بر اساس قانون لیگ برتر به دسته یک سقوط کرد و تیم مقاومت شهداب یزد با کسب شانزدهمین برد فصل خود، جایگاه چهارمی خود را تثبیت کرد.

آذرباتری ارومیه روز چهارشنبه این هفته با سایپا تهران مسابقه خواهد داد.

انتهای پیام

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس خبر فارس نیوز والیبال ارومیه آذرباتری ارومیه دریاچه ارومیه مقاومت شهداب یزد آذرباتری ارومیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۱۹۳۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود هوادار و گل گهر به مرحله یک چهارم پایانی جام حذفی فوتبال

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در چارچوب مرحله یک‌هشتم پایانی جام حذفی فوتبال باشگاه‌های ایران یادواره آزادسازی خرمشهر، تیم‌های هوادار و مس سونگون امروز جمعه در ورزشگاه پاس قوامین تهران به مصاف هم رفتند.   قضاوت این مسابقه را شاهین یزدانی با کمک‌های علیرضا طاهرخانی و سجاد نجفی نژاد برعهده داشتند.   هوادار در این دیدار ابتدا با گل‌های داریوش شجاعیان در دقیقه ۱۳ و بابک مرادی در دقیقه ۲۰، ۲ بر صفر جلو افتاد. در دقیقه ۳۰ مس سونگون با گل به خودی صائب محمدی توانست یکی از گل‌های خورده را جبران کند و نیمه اول با برتری ۲ بر یک هوادار به پایان رسید.   در نیمه دوم، در دقیقه ۷۶ محمدعلی عبداللهی دروازه مس را باز کرد تا هوادار سه بر یک جلو بیافتد.   در نهایت هوادار با نتیجه ۳ بر یک مس سونگون را شکست داد و به مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی صعود کرد.   در دیگر دیدار امروز دو تیم فجر سپاسی شیراز و گل گهرسیرجان رو در روی هم قرار گرفتند که این دیدار با برتری ۳ بر صفر گل‌گهر به پایان رسید.   در دقیقه ۱۴ سعید سحرخیزان با ضربه سر گل نخست تیمش را به ثمر رساند.   در دقیقه ۷۸ روبرتو تورس با شوتی زییا برای بار دوم دروازه تیم فجر سپاسی را باز کرد و در دقیقه ۸۶ نیز مسعود زائر کاظمینی گل سوم تیمش را به ثمر رساند.   گل‌گهر با پیروزی مقابل فجرسپاسی شیراز به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور صعود کرد.

دیگر خبرها

  • پرسپولیس حریف گربه سیاه نشد/ حضور یک تیم از لیگ دسته اول
  • صعود هوادار و گل گهر به مرحله یک چهارم پایانی جام حذفی فوتبال
  • «فتح قم» از راهیابی به لیگ دسته اول هندبال کشور باز ماند
  • توسعه همکاریهای موسسات آموزش عالی با فرمانداری ارومیه
  • خداحافظی والیبالیست نسل طلایی/ مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد
  • مهدوی به عنوان مربی در تیم شهداب ماند
  • خداحافظی رسمی ستاره تیم‌ملی والیبال
  • رسمی: مهدی مهدوی خداحافظی کرد و مربی شد!
  • آخرین مهلت حضور در لیگ‌های والیبال زنان اعلام شد
  • امروز ایران- قرقیزستان در یک چهارم نهایی آسیا/پیش به سوی جام جهانی فوتسال