Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-08@23:39:50 GMT

گفت وگوی ضدبرجامی بایدن و بنت

تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۱۹۹۰۸

گفت وگوی ضدبرجامی بایدن و بنت

نفتالی بنت نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی که در هفته‌های اخیر زمزمه توافق با ایران در پرونده هسته‌ای، وی را نگران کرده است، یکشنبه شب با "جو بایدن" رییس جمهور آمریکا، تلفنی درخصوص ایران گفت وگو کرد.

به گزارش برنا از رسانه عرب نیوز، بنت در توئیتی نوشت که آخرین تحولات اوکراین و روسیه از دیگر موضوعات مورد گفت وگو میان وی با رییس جمهور آمریکا بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس این گزارش، موضوعات دیگر و مهم منطقه‌ای از دیگر محورهای گفت وگوی بنت و بایدن بوده است.

بنت شهریورماه نیز برای مانع تراشی در راه مذاکرات هسته‌ای ایران در وین به واشنگتن سفر کرد و با بایدن و دیگر مقامات آمریکایی در این خصوص رایزنی کرد.

تل آویو در آستانه برگزاری دور جدید مذاکرات ایران با قدرت‌های جهانی در وین برای بازگشت آمریکا به تعهدات خود در برجام، به دنبال اخلال در روند مذاکرات است.

رژیم صهیونیستی بارها با گزارش‌ها و اظهارات فریب زا قصد داشته تا برنامه هسته‌ای ایران را غیر صلح آمیز جلوه دهد در حالیکه تهران بارها بر صلح آمیز بودن برنامه خود تاکید کرده است.

اخیرا  نیز "بنی گانتس" وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با رابرت مالی نماینده ویژه آمریکا در امور ایران نیز برای گفت وگو در مورد ایران دیدار داشت.

انتهای پیام/ 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا رسانه روسیه رییس جمهور ایران واشنگتن رژیم صهیونیستی ایران رسانه رییس جمهور نخست وزیر رژیم صهیونیستی هسته ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۱۹۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گروسی: پیشنهادهای ما برای ایران «ملموس» است

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، 

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، رافائل گروسی سه‌شنبه شب در جمع خبرنگاران مستقر در وین ابراز امیدواری کرد که ظرف مدت کوتاهی گام‌های ملموسی در زمینه اجرای توافق اسفند ۱۴۰۱ برداشته شود.

وی گفت: هدف من از سفر این بود که مذاکرات جدی با ایران داشته باشم و بتوانیم چند پیشنهاد ملموس را بررسی کنیم که حوزه‌های مختلف بیانیه مشترک را در بر می‌گیرد.

مدیرکل آژانس با بیان اینکه مذاکرات با ایران همچنان ادامه دارد ادعا کرد که پیشنهادهای مطرح شده درباره نحوه اجرای توافق اسفند ۱۴۰۱ «ملموس» است و «ما در این زمینه با ایران در تعامل هستیم و اینکه چه اقدامی را می‌توان زودتر تعریف کرد»

گروسی وارد جزئیات مدالیته‌های پیشنهادی نشد و به خبرنگاران گفت: این‌ها مسائل خاص و حساسی هستند و من به طور کلی به‌ آن‌ها اشاره می‌کنم. از طرفی تا زمانی که ایران (مدالیته‌ها را) نپذیرد، به‌ویژه اینکه برخی اقدامات داوطلبانه هستند، پرداختن من به این مسائل مناسب نیست.»

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پایان فرصت دولت بایدن برای گزارش به کنگره درباره اسرائیل
  • ازسرگیری مذاکرات رفع تحریم ها نزدیک است؟ | یک دیدگاه متفاوت درباره مثلث ایران، آژانس و آمریکا
  • پالتیکو: آمریکا ارسال بمب به اسرائیل را تعلیق کرد
  • گروسی: پیشنهادهای ما برای ایران «ملموس» است
  • درس‌های خانم دیپلمات؛ هیچ‌تضمینی وجود ندارد!
  • واکنش کاخ سفید به «گشتاپو» خواندن دولت بایدن از سوی ترامپ
  • بلینکن خطاب به نتانیاهو: عملیات نظامی در رفح با مخالفت واشنگتن مواجه می‌شود
  • اعتراف روزنامه غربگرا: ایران  سه بر صفر از آمریکا جلو است
  • عملیات نظامی در رفح با مخالفت واشنگتن مواجه می‌شود
  • آکسیوس: آمریکا ارسال کمک‌های نظامی به اسرائیل را متوقف کرد