Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-28@05:12:38 GMT

کشف موجود فرازمینی در مریخ + عکس

تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۱۹۹۶۶

‍‍‍‍‍‍

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، یک نظریه پرداز در حوزه بشقاب پرنده‌ها ادعا می‌کند که در عکس منتشر شده ناسا از مریخ، یک موجود فرازمینی صورتی کوچک در سیاره سرخ دیده می‌شود. او این کشف را اثباتی برای حیات فرازمینی عنوان کرد.

به گزارش سان؛ اسکات سی وارینگ، کارشناس خودخوانده، می‌گوید این عکس یک موجود بیگانه صورتی رنگ را نشان می‌دهد که مریخ نورد ناسا آن را فاصله‌ای نزدیک ثبت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در وبلاگ خود UFO Sightings Daily نوشت: "همه می‌دانند که من دوست دارم عکس‌های ناسا را ​​بررسی کنم. من در یکی از این تصاویر، با چیز منحصر به فرد روبه‌رو شدم. چیزی که ۱۰۰ درصد اثبات کننده زندگی هوشمند است. "

وی ادامه داد: " در این تصویر فردی دراز کشیده و از فاصله‌ای ایمن به مریخ نورد ناسا نگاه می‌کند. این شخص تقریباً ۱ فوت قد دارد و دراز کشیده است. بالای سینه، گردن و صورتش مایل به صورتی است، مو‌هایی متمایل به قرمز دارد و کت و شلواری تیره پوشیده است. این موجود یک شیء خاکستری روی یک شانه دارد، چیزی شبیه به یک کوله پشتی. حتی ردپایی در پشت شخصی وجود دارد که به محلی که برای دراز کشیدن انتخاب کرده، منتهی می‌شود. " با این حال، یافته‌های وارینگ مخاطبان را قانع نکرده است.

ماجرای بسته شدن سایت وارینگ

وارینگ در سال ۲۰۱۰، سایت UFO Sightings Daily را راه اندازی کرد. این سایت به سرعت به یکی از محبوب‌ترین سایت‌ها برای علاقه‌مندان به بشقاب پرنده‌ها تبدیل شد. در ژوئن ۲۰۱۷، هنگامی که وب سایت او به طور مرموزی برای مدت کوتاهی بسته شد، طرفداران او شوکه شدند. او در صفحه اول وب سایت خود نوشت: "آخرین پست من. با تشکر از هفت سال حمایت. ما با هم کار‌های زیادی انجام داده ایم. "

برخی از نظریه پردازان توطئه ادعا کردند که سایت توسط مقامات یا یک آژانس مخفی بسته شده، اما اسکات گفت که او متوقف شده، زیرا علاقه‌مندان به بشقاب پرنده مانند او جدی گرفته نمی‌شدند.

ادعاهای عجیب و غریب کارشناس بشقاب پرنده ها

ماه گذشته، وارینگ ادعا کرد که شواهدی از یک پایگاه عظیم بیگانگان در مریخ کشف کرده که ناسا نمی‌خواهد مردم چیزی درباره آن بدانند. در یک کلیپ عجیب، او به طرفداران می‌گوید: "سلام بچه ها، من چیز جالبی کشف کردم، این یک مرکز ۲۵ کیلومتری در سیاره مریخ است. شما نمی‌توانید آن را ببینید، اما من می‌توانم. "

از دیگر ادعا‌های عجیب و غریب وارینگ این است که او چهره بیگانه ۱۰ هزار ساله‌ای را دیده که روی مریخ حک شده است. او در کنار تصویر این کوه مریخی نوشت: "من یک چهره بیگانه باستانی پیدا کردم که در بالای کوه حک شده بود. نمایی که یک گونه بیگانه تقریباً شبیه انسان را نشان می‌دهد. "

برخی از یافته‌های وارینگ باعث عصبانیت سایر اعضای جامعه متخصص بشقاب پرنده شده است. آن‌ها استدلال می‌کنند ادعا‌های عجیب و غریب‌ او کل این حرفه را تضعیف می‌کند. نایجل واتسون، نویسنده کتابچه راهنمای تحقیقات یوفو، پس از بسته شدن سایت وارینگ در سال ۲۰۱۷ گفت: "فکر می‌کنم او واقعاً در تلاش بود تا مشاهدات و ناهنجاری‌های یوفو‌های ثبت شده توسط دوربین‌های فضای بین‌المللی را بیابد و به اشتراک بگذارد. ایستگاه و سایر وسایل نقلیه فضایی، اما کمیت بسیار اکتشافات او کیفیت آن‌ها را تضعیف کرد. "

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان این مطلب برایم مفید است بلی ۰ نفر این پست را پسندیده اند لینک کوتاه لینک کپی شد ایران خودرو قیمت محصولات خود را افزایش داد + جزییات بشقاب پرنده سیاره سرخ مریخ ناسا بشقاب پرنده‌ها موجود فرازمینی بازارچه آنلاین گوشی موبایل گوشی ال جی گوشی اپل، آیفون گوشی آنر اخبار مرتبط ثبت تصویر گرد و غبار شیطانی در مریخ +عکس بالگرد ناسا تا سه ماه دیگر به مریخ می‌رود تصاویری از زندگی آینده در مریخ تصاویر جدید مریخ نورد ناسا منتشر شد تصاویر حیرت‌انگیز از سقوط بهمن در مریخ ناسا زمان سفر به مریخ را اعلام کرد ارسال نظر

قیمت مسکن صرافی ارز دیجیتال خرید ارز دیجیتال نقشه مترو تهران تقویم ۱۴۰۰ شرایط فروش خودرو ثبت نام ایران خودرو ثبت نام سایپا نمودار تغییرات قیمت طلا . ارز . شاخص بورس آخرین خبر ها کشف موجود فرازمینی در مریخ + عکس شیوع اومیکرون در بین کادر درمان چگونه مبالغ قبوض برق را کاهش دهیم؟ اولین ماموریت خصوصی فضایی به زهره سال آینده انجام می شود ساخت باورنکردنی بوگاتی شیرون با خاک رس! + فیلم تاکسی هوایی بوئینگ راه اندازی می شود + فیلم رکورد ابتلا به کرونا در هنگ کنگ شکسته شد پیروزی قاطع لورکوزن برابر دورتموند درمان های خانگی زانو درد اتهام سازمان ملل متحد به کره شمالی در خصوص سرقت رمزارزها تحول عجیب در دندان پزشکی؟ روش های بازیابی عکس های پاک شده اینستاگرام + عکس اینشتین در ۵ سالگی + عکس مبتلایان تا روز دهم عفونی هستند ارز ترجیحی در چارچوب مصوبات تامین می‌شود وام بدون ضامن، یک وام جدید است؟ قیمت تخم مرغ (جدول) سومین نشست رسیدگی به ترور شهید سلیمانی سه‌ شنبه برگزار می‌ شود امسال ۴۸.۶میلیارد دلار تامین ارز انجام شد ماجرای بسته شدن پنجره پرسپولیس چیست ذوب شدن ۴۷۰۰ گیگاتن یخ در گرینلند طی ۱۸سال آشپزی در فضا + فیلم هر ایرانی امسال چقدر صدقه داد؟ ماشین لباسشویی اسنوا چند شد؟ + قیمت افزایش حقوق جدید برای کارکنان وزارت نیرو فولاد هرمزگان در مسیر توسعه دولت خواستار تغییر فوری قانون بکارگیری سلاح شد وزیر امور خارجه فنلاند فردا به تهران می‌رسد توسعه آهن و فولاد گل گهر واحد نمونه سال ۹۹ انتخاب شد ۷ خوراکی که نباید قبل خواب مصرف شوند تلویزیون های پرفروش را چند بخریم؟ (جدول) ۲۶ ماه زندان به دلیل کلاهبرداری از شرکت اپل کدام درمان‌ های خانگی موجب مسمومیت می‌ شوند؟ واکنش دادستان کل کشور به مطالبه اصلاح قانون به کارگیری اسلحه دردناکترین سندرم که ماهیچه‌ ها را درگیر می‌ کند ورود سامانه بارشی از پنجشنبه رهبر معظم انقلاب دوز سوم واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند تور هوایی چابهار چند؟ (جدول) وام ۳۰۰ میلیون تومانی برای نوسازی مسکن صنایع و معادن تعهد دادند در سال آینده سرمایه گذاری ویژه کنند انبوه سازان مسکن به رییسی نامه نوشتند لاتاری ۳۰ هزار میلیارد تومانی عراقی ها ٩٢٠ میلیون دلار کالا از ایران خریدند هشدار هواشناسی به کشاورزان و باغداران قیمت جدید اسکوتر برقی + جدول آمادگی تولیدکنندگان لوازم خانگی برای تولید محصولات با قیمت مناسب چند نکته طلایی برای دوام بیشتر باتری خودرو جلسه کمیسیون طرح صیانت فردا تشکیل می شود هشدار خزانه‌داری آمریکا برای استفاده از NFTها در پولشویی نسخه چینی متاورس / سرمایه‌گذاری میلیارد دلار اژدهای زرد DokwxNAm2RGmAAYq(1)-svg حوزه های پوشش خبری صفحه نخست  اقتصاد کلان  مسکن  طلا و ارز  خودرو  بورس  بیمه  بازرگانی  انرژی  صنعت  شهر  فناوری شبکه های اجتماعی  درباره ما  تماس با ما آرشیو  تبلیغات اخبار بیمه

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به

پایگاه خبری اقتصادآنلاین

میباشد و استفاده از آن با ذکر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری و خبرگزاری آسام

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: بشقاب پرنده سیاره سرخ مریخ ناسا بشقاب پرنده ها موجود فرازمینی موجود فرازمینی بشقاب پرنده ها بسته شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۱۹۹۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فناوری ناسا برای غبارزدایی از ماه به قمر زمین می‌رود

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا به نقل از اسپیس، ناسا تصمیم دارد ماموریت خصوصی آتی که با عنوان «فایرفلای بلو گوست ۱» (Firefly Blue Ghost ۱) نامگذاری شده را به منظور آزمایش نحوه دفع و حذف گرد و غبار ماه با استفاده از برق به قمر زمین عملیاتی کند.

در این ماموریت نحوه دفع و حذف گرد و غبار با استفاده از الکتریسیه مورد آزمایش قرار می‌گیرد؛ در این راستا ناسا توضیحاتی ارائه کرده و گفته است، گرد و غبار خانه‌ای که حتی مدتی تمیز نشده و جرم آنها ضخیم شده به آسانی و بدون هیچ دردسری پاک می‌شوند و سطح دوباره تمیز می‌شود، اما برای فضانوردان و فضاپیماها، گرد و غبار به دلیل ماهیت خشن و چسبنده غبار روی آنها خطر بسیار بیشتری ایجاد می‌کند. حتی ماه و مریخ هم از این خطر در امان نیستند.

تفاوت بین گرد و غبار روی ماه و زمین این است که گرد و غبار روی ماه و سایر اجرام مانند شیشه ناهموار و تیز هستند

چارلز بولر، پژوهشگر ارشد آزمایشگاه الکترواستاتیک و فیزیک سطحی مرکز فضایی کندی ناسا در این باره چنین توضیح می‌دهد: "تمیز کردن سنگ پوشه (گرد و خاک سطح ماه) از روی سطوح، مشکل را بدتر خواهد کرد؛ چرا که آنها بار الکتریکی بالایی دارند و درعین حال به شدت عایق هستند.

بولر در بیانیه‌ای گفت: قرار گرفتن مأموریت‌های آینده ماه در معرض این گرد و غبار خطر بالقوه و خطرناک هستند و مدیریت کردن شرایطی که گرد و غبار آن بسیار متفاوت‌تر از آن چیزی است که ما در سطح زمین مشاهده کرده‌ایم دشوار است و می‌تواند مشکلات زیادی را برای فضاپیما‌ها و فضانوردان ایجاد کند. 

یکی از راهکار‌های ممکن برای کاهش آسیب‌های ناشی از این گرد و غبار، بهره‌گیری از تکنولوژی جدید ایرودینامیکی ناسا به نام تکنولوژی Dust Shield یا به اختصار (EDS) است.

ناسا از سال ۲۰۰۴ مشغول توسعه و آزمایش این فناودپری در مرکز کندی است؛ این فناوری از ترکیبی از الکترود‌ها و میدان‌های الکتریکی برای برداشتن و حذف گرد و غبار از اجسامی مانند رادیاتور‌های حرارتی و پنل‌های خورشیدی، لنز‌های دوربین و لباس فضانوردان استفاده می‌کند.

یکی از عوامل مهم در توسعه این فناوری ایجاد شرایط حمل و نقل پایدار به سطح ماه است که ناسا طراحی کلیدی آن را برای محافظت از ماه در مقابل گرد و غبار برعهده گرفته و این تلاش نشان می‌دهد، چگونه همکاری بین نهاد‌های خصوصی و دولتی می‌تواند به توسعه فضایی کمک کند و فناوری‌های جدید را در فضای خارج از جو زمین بیازماید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • (عکس) عنکبوت‌های درحال حرکت روی سطح مریخ
  • تصاویر عنکبوت‌های درحال حرکت روی سطح مریخ
  • بادبان خورشیدی ناسا در فضا باز شد
  • آیا عنکبوت‌های غول‌پیکر در مریخ وجود دارند؟
  • کشف گاز متان در سیاره سرخ
  • فناوری ناسا برای غبارزدایی از ماه به قمر زمین می‌رود
  • یک فرضیه در مورد چگونگی حرکت موجودات فضایی بین سیارات
  • کاوشگر سایکی ناسا با لیزر داده فرستاد!
  • اتصال ۲۳۲ روستاهای لرستان به اینترنت پرسرعت
  • ۲۳۲ روستای بالای بیست خانوار لرستان به اینترنت پر سرعت دسترسی پیدا کردند