Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیسیون آب و مناطق کم برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه دستاوردهای بی‌بدیل انقلاب اسلامی غیرقابل انکار است، گفت: نهال انقلاب چنان عظیم شده است که هیچ کشوری پس از گذشت ۴۳ سال، جرأت مقابله با ایران را ندارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مجید نادرالاصلی در ویژه برنامه دهه مبارک فجر در دیدار با اهالی منطقه ۱۱ شهرداری اظهار کرد: همه ما موظف هستیم ایام الله دهه فجر را به یکدیگر متذکر و یادآوری کنیم، همان چیزی که رهبری از آن با نام جهاد تبیین یاد می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: امروز ما و ریش سفیدان از یاد نبرده‌ایم که رژیم شاهنشاهی به پشتوانه جبهه استکبار چه ظلم‌هایی علیه مردم این کشور کرد، بنابراین باید رویدادهای گذشته را برای جوانان تشریح کنیم.

رئیس کمیسیون ویژه آب و مناطق کم برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر اینکه دستاوردهای بی‌بدیل انقلاب اسلامی غیرقابل انکار است، ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران که امام راحل روزی آن را چون نهالی کوچک غرس کرد، به پشتوانه خدا روز به روز بزرگ شد، این نهال چنان عظیم شده است که هیچ کشوری پس از گذشت ۴۳ سال، جرأت مقابله با ایران را ندارد.

وی با بیان اینکه امروز با وجود همه نواقص، انقلاب اسلامی عظمت و عزت پیدا کرده است و دستاوردهای بی‌بدیل و غیرقابل انکار دارد، اظهار کرد: رتبه چهارم در زمینه علم نانو، قدرت برتر در عرصه پزشکی و پیوند اعضا، طراح و سازنده قدرتمندترین سلاح تک‌تیرانداز، بزرگترین تولید کننده متانول، قدرت برتر در ساخت موشک بالستیک و انواع تجهیزات نظامی تنها بخشی از دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران است.

رئیس کمیسیون ویژه آب و مناطق کم برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران بدون نام امام خمینی (ره) در هیچ کجای جهان شناخته شده نیست، گفت: رویکرد شورای ششم حضور هفتگی در مناطق و بررسی مشکلات مردم است که تاکنون نیز برکات خوبی به همراه داشته است.

وی افزود: در نظر داریم به دنبال این حضور هفتگی در شهرداری مناطق، با چند نفر از اعضای شورای اسلامی شهر، برنامه‌ای در مساجد محله‌ها داشته و از نزدیک گوش شنوای مسائل و مشکلات منطقه باشیم.

نادرالاصلی با بیان اینکه گروه‌های معتمدان محله برای احصا و پیگیری مشکلات محلات با کمک شهرداری‌های مناطق ایجاد شده است و سعی می‌کنیم از فرصت خدمت به مردم بهره ببریم، خاطرنشان کرد: شورای شهر بر توسعه منطقه ۱۱، عرصه اشتغال‌زایی و محرومیت تاکید جدی دارد که در این راستا باید تصمیمات اساسی گرفته شود.

رهنان ظرفیت خوبی برای سرمایه‌گذاری دارد

حسن محمدحسینی، مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان د: این دیدار با بیان اینکه حضور مسئولان در میان مردم از شاخصه‌های دولت مردمی است، اظهار کرد: دوره تصمیم‌گیری مدیران، پشت درب‌های بسته تمام شده و رویکرد مدیریت شهری دوره ششم برنامه‌ریزی برای مردم و با مشارکت مردم است.

وی با بیان اینکه ما قول اتفاقات مبارکی را برای سال ۱۴۰۱ در منطقه طاحونه خواهیم داد، افزود: ایجاد یک ایستگاه قطار شهری در محدوده منطقه رهنان از خواسته‌های مردم است که اخیراً تصویب و بودجه پنج میلیارد تومانی برای آن اختصاص داده شده است.

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان تصریح کرد: سرمایه‌گذاران می‌توانند به منطقه رهنان که ظرفیت و پتانسیل بسیاری دارد، نگاه ویژه‌ای داشته باشند.

وی با بیان اینکه نگاه شهر اصفهان به منطقه رهنان نباید به عنوان یک منطقه محروم باشد، خاطرنشان کرد: منطقه رهنان از لحاظ سرانه شهادت و ایثار در کشور نمونه است به طوری که اغلب خانواده‌های ساکن در آن جانباز و ایثارگر هستند و این وظیفه خدمت ما را دوچندان می‌کند.

محمدحسینی با اشاره به شهر همگرا به عنوان یک رویکرد اصلی مدیریت جدید شهری، گفت: رسیدگی و توجه به مباحث ورزشی، فرهنگی، پزشکی، سلامتی و آموزشی نیز در کنار ساخت و ساز و فعالیت عمرانی در شهر برای مدیریت شهری اهمیت دارد.

وی تاکید کرد: امروز مسئولان با جدیت پای کار هستند تا کمبودهای گذشته را جبران کنند و با تلاش بیشتر اقدامات موثرتری انجام دهند.

کد خبر 553910

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهر انقلاب اسلامی ایران کلانشهر مدیریت شهری شهرداری منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان شهرداری اصفهان محلات شهر محلات اصفهان محلات کم برخوردار انقلاب اسلامی شهرداری شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق دستاوردهای بی بدیل شورای اسلامی شهر انقلاب اسلامی غیرقابل انکار منطقه رهنان شهر اصفهان منطقه ۱۱

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۲۰۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محلات بی دفاع مستعد وقوع بزه سرقت و سایر جرائم

سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری همدان با بیان اینکه محلات بی دفاع مستعد وقوع بزه سرقت و سایر جرائم هستند گفت: در برخی از مناطق شهر طرح جامع و تفصیلی انجام نشده و در این مناطق براساس همین کمبود‌ها و نقصان‌ها نرخ جرائم بالا است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، سیدهادی مصطفوی ضمن گرامیداشت روز معلم و یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری، در مورد تشریح جرم شناسی در طرح جامع شهری عنوان کرد: یکی از موضوعات در حوزه پیشگیری، بحث محلات بی‌دفاع است به عنوان مثال در بحث نورپردازی زمانی که معبر یا پارکی از لحاظ نورپردازی ضعیف باشد آن محل مستعد وقوع بزه سرقت و سایر جرایم می‌شود.

وی با اشاره به طرح شهرسازی و طرح جامع شهری گفت: یکی از مسائل و آسیب‌ها این است که در تثبیت طرح جامع در کمیسیون ماده پنج، نظر مجموعه قضایی و انتظامی کسب نمی‌شود و یا در منطقه‌ای احداثِ واحد‌های مسکونی دو طبقه مصوب می‌‌شود اما بعد از آن پروانه ساختِ واحدِ چند طبقه صادر می‌شود.

مصطفوی بیان کرد: در صورت بروز یک جرم باید سریع‌ترین اقدامات در راستای تصحیح فرآیند‌های منجر به وقوع آن انجام پذیرد و طبق «نظریه پنجره‌های شکسته» وقوع جرم مانند شکستن پنجره در یک محیط است و در صورتی که اقدامی درخصوص تعویض پنجره شکسته صورت نگیرد، سایر پنجره‌ها نیز مستعد شکستن می‌‌شوند.

سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان همدان ابراز کرد: در حالی که در طرح اولیه مستحدثات با توجه به کوچه 6 یا 8 متری لحاظ شده بوده که تغییرات بعدی منجر به تراکم جمعیتی و تعارض منافع ‌می‌شود و این مسئله خود زمینه‌ساز بروز جرائم گوناگونی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه طرح جامع همدان به تصویب رسیده و ما قرار نیست آن را تغییر دهیم، عنوان کرد: در طرح تفصیلی لازم است، پیوست‌های فرهنگی، انتظامی و امنیتی رعایت شود؛ لذا هدف کنونی این است که  آسیب‌شناسی‌های لازم صورت پذیرد و نظر نیروی انتظامی در خصوص شناسایی‌های صورت گرفته از سوی این نهاد درخصوص جرایم شایع در هر منطقه استفاده شود، تا در طرح تفصیلی اقدامات مناسبی در جهت کاهش چالش‌های هرمنطقه انجام پذیرد.

سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان همدان بیان کرد: با یک نگاه جرم‌شناسانه و فنی باید دید در یک منطقه که قرار است طرح تفصیلی و جامع انجام شود، قرار است رفاه را برای شهروندان و ساکنان آن منطقه به ارمغان بیاورد؟ یا اینکه منجر به مشکلات و تعارض منافع شود؟ از همه مهمتر باید به پیوست‌های فرهنگی مورد تأکید رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) توجه شود.

مصطفوی عنوان کرد: اساساً در برخی از مناطق همدان طرح جامع و تفصیلی انجام نشده و در این مناطق براساس همین کمبود‌ها و نقصان‌ها نرخ جرائم بالا است.

وی گفت: دستگاه قضایی و انتظامی این آمادگی را دارد که نقطه نظرات خود را در طرح فوق در جلساتی که با این موضوع برگزار می‌شود اعلام دارد تا کار به صورت بهتری پیش برود.

در ادامه جلسه نمایندگان مسکن و شهرسازی به توضیح طرح جامع و تفصیلی پرداختند و نمایندگان نیروی انتظامی نیز جرائم و آسیب‌های شناسایی شده در هر منطقه را به‌صورت نقطه‌ای تشریح کردند.

انتهای پیام/

 

 

دیگر خبرها

  • محلات بی دفاع مستعد وقوع بزه سرقت و سایر جرائم
  • اولین جلسه هیات اجرایی موقت فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس دوازدهم برگزار شد + اسامی اعضا
  • اولین جلسه هیات اجرایی موقت فراکسیون انقلاب اسلامی برگزار شد + اسامی اعضا
  • نقش بی‌بدیل اساتید در مردمی‌سازی ارزش‌های سلامت محور
  • شلیک به مغز انقلاب اسلامی
  • رفاقتی در میان راهپیمایی‌ها/ از تدریس برابر چشم ساواک تا تشکیل شبکه‌های زیرزمینی
  • ۱۰۰نفر از منتخبان مجلس دوازدهم خواهان تشکیل فراکسیون اکثریت
  • ۳۳۷ سند مالکیت منطقه دوم دریایی سپاه استان بوشهر صادر شد
  • رئیس کمیسیون اروپا: حمله اسرائیل به رفح کاملا غیرقابل قبول است
  • ۱۴ محله اردبیل میزبان رویداد «یک صدا ایران» خواهد بود