Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، پیدا کردن کتاب‌هایی در حوزه ادبیات، تاریخ معاصر و به ویژه پزشکی که ترجمه‌ای ساده و روان داشته باشند کاری تقریباً سخت به شمار می‌آید. کتابفروشی های زیادی نیستند که شما بتوانید از آنها برای خرید کتاب پزشکی یا خرید کتاب تاریخ و ادبیات آن هم کتاب‌هایی که کمی نایاب‌تر هستند اقدام کنید و آنچه را که می‌خواهید به دست آورید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از راه حل های بسیار خوب و کاربردی برای این مشکل را می‌توان استفاده از خدمات فروشگاه کتاب آنلاین به شمار آورد.

این روزها فروشگاه‌های آنلاین جامع و کاملی هستند که شما می‌توانید برای خرید انواع و اقسام کتاب‌ها، حتی کتاب‌های کمیاب از آنها اقدام کرده و کتاب مورد نیازتان را در کمترین زمان ممکن در اختیار داشته باشید. یکی از بهترین این مراجع و فروشگاه کتاب آنلاین را می‌توان ستابوک به شمار آورد؛ شما می‌توانید برای خرید کتاب پزشکی، خرید کتاب تاریخ و ادبیات، خرید کتاب‌های نایاب درسی و یا ادبی و … از این مرجع به نشانی www.setabook.com اقدام کنید و در کوتاه‌ترین زمان ممکن و اسرع وقت کتاب‌های مورد نیازتان را درب منزلتان تحویل بگیرید.

بهترین فروشگاه آنلاین کتاب برای خرید کتاب‌های پزشکی

اگر شما هم یک دانشجوی پزشکی بوده و در این رشته مشغول به فعالیت باشید حتماً از سختی‌های پیدا کردن کتاب‌های مرجع پزشکی که کتاب‌های درسی و ضروری این رشته هستند اطلاع دارید؛ این کتاب‌ها عموماً قیمت بالایی دارند و هر کتابفروشی آنها را برای فروش نمی‌آورد؛ به همین علت هم بسیاری از دانشجویان پزشکی همیشه برای پیدا کردن منابع درسی خود با مشکل مواجه هستند؛ برای حل این مشکل این روزها فروشگاه‌های کتاب آنلاین راه اندازی شده اند که یک مرجع کامل برای خرید کتاب پزشکی و کلیه منابع رشته‌های پزشکی، پرستاری، دندانپزشکی و … هستند.

ستابوک یکی از بهترین و کامل‌ترین این مرجع هاست که برای دانشجویان پزشکی بسیار مفید واقع شده و توانسته کلیه نیازهای آنها در زمینه پیدا کردن منابع درسی رفع کند. دانشجویان پزشکی می‌توانند به سایت ستابوک به آدرس www.setabook.com مراجعه کرده و کتاب‌هایی که نیاز دارند را سفارش دهند. این کتاب‌ها در کوتاه‌ترین زمان ممکن به دست آنها خواهد رسید و آنها می‌توانند خیلی راحت و بدون متحمل شدن زحمت برای جستجوی کتاب‌ها آنها را درب منزل تحویل بگیرند.

کامل‌ترین مرجع خرید کتاب‌های تاریخ و ادبیات

کتاب‌های تاریخی و ادبی از آن دسته کتاب‌هایی هستند که معمولاً نمی‌توانیم کتابفروشی های زیادی را پیدا کنیم که آرشیو کاملی از آنها داشته باشند؛ به همین علت هم علاقمندان به این کتاب‌ها عمدتاً برای تهیه و خرید کتاب تاریخ و ادبیات با مشکل مواجه هستند و خیلی راحت نمی‌توانند آنها را خرید و مطالعه کنند؛ اما به هیچ عنوان نگران نباشید.

به کمک فروشگاه کتاب آنلاین شما می‌توانید مرجعی کامل از این کتاب‌های تاریخی و ادبیاتی چه قدیمی و چه معاصر را در اختیار داشته و برای خرید آنها اقدام کنید؛ در این زمینه پیشنهاد ما به شما استفاده از خدمات فروشگاه آنلاین ستابوک است.

به کمک سایت ستابوک هم در وقتتان صرفه جویی می‌کنید و هم از جستجو برای پیدا کردن کتاب مورد علاقه تان کلافه و عصبی نخواهید شد. تنها کاری که لازم است انجام دهید این است که در خانه و یا حتی کافه مورد علاقه تان بنشینید و در حالی که استراحت کرده یا به کارهایتان مشغول هستید و یک فنجان چای می‌نوشید سایت www.setabook.com را سرچ کنید و کتاب‌های ادبی و تاریخی مورد علاقه تان را سفارش دهید و آنها در سریع‌ترین زمان ممکن درب منزلتان تحویل گرفته در اختیار داشته باشید.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 5418781

منبع: مهر

کلیدواژه: معرفی کتاب خرید آنلاین کسب و کار کسب و کار لوازم خانگی بانک پارسیان گردشگری خرید آنلاین طراحی سایت گروه خودروسازی سایپا بورس آتش نشانان بهداشت دهان و دندان سایپا تصفیه آب فضای کسب و کار ساختمان سازی ترین زمان ممکن تاریخ و ادبیات برای خرید کتاب کتاب های تاریخ کتاب آنلاین کتاب ها کتاب هایی پیدا کردن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۲۰۸۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرید تجهیزات پزشکی برای بیمارستان ۲۲ بهمن مسجدسلیمان

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، دکتر یاسر جلیلی به خبرنگار ما گفت: یک دستگاه رادیولوژی سیار به مبلغ یک میلیارد و ۳۳۰ میلیون تومان، یک دستگاه کوتر اتاق عمل به مبلغ ۱۲۴ میلیون تومان، یک دستگاه مانیتور سانترال بخش در شرف افتتاح استروک به مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان و همچنین ۴ دستگاه ساکشن پرتابل و ۲ دستگاه الکتروشوک قلبی به ارزش تقریبی ۵۲۵ میلیون تومان برای تجهیز بیمارستان ۲۲ بهمن خریداری شده است.

وی افزود: علاوه بر مسجدسلیمان با توجه به حجم مراجعه بیماران شهر‌های همجوار به این بیمارستان خرید این تجهیزات خدمات رسانی را نیز شتاب می‌بخشد.

دکتر جلیلی در پایان از همکاری دانشگاه علوم پزشکی اهواز همچنین مسئولان وزارت بهداشت جهت همکاری در خرید این تجهیزات تشکر و قدردانی کرد.

دیگر خبرها

  • مزیت خرید کتاب الکترونیک چیست؟
  • خرید شکلات تلخ بهتر است یا  شکلات شیرین؟
  • مرکز عمده فروشی جوراب در بازار تهران کجاست؟
  • ۴ سازه‌ تاریخی آب ایران در انتظار ثبت جهانی
  • آغاز به کار سامانه جامع خرید تضمینی گندم
  • آغاز به کار سامانه جامع برای خرید تضمینی گندم
  • آغاز عملیات خرید تضمینی گندم در ۵ استان کشور
  • معرفی بهترین سایت های خرید عطر عمده در ایران
  • خرید تجهیزات پزشکی برای بیمارستان ۲۲ بهمن مسجدسلیمان
  • یکی از نایاب ترین مدل های بسیار سریع مرسدس بنز (+فیلم و عکس)