Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، جواد علمائی معاون علوم، مهندسی و کشاورزی و حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالحسین خسروپناه معاون علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی «دستورالعمل ساماندهی برگزاری جلسات دفاع دانشجویان تحصیلات تکمیلی در نیمسال اول ۱۴۰۱-۱۴۰۰» را به رؤسای دانشگاه آزاد اسلامی استان ها ابلاغ کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به استناد راه‌کنش‌ها و اقدامات مندرج در سند تحول و تعالی دانشگاه آزاد اسلامی مبنی بر تکمیل، کیفیت‌بخشی و ارزش‌افزایی دستاوردهای پژوهشی و  با توجه به تقویم آموزشی سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰، به منظور مساعدت با دانشجویان درخصوص برگزاری جلسات دفاع دانشجویان دوره تحصیلات تکمیلی، «دستورالعمل ساماندهی برگزاری جلسات دفاع دانشجویان تحصیلات تکمیلی در نیمسال اول ۱۴۰۱-۱۴۰۰» ابلاغ شده است. 

براساس بندهای این دستورالعمل، برگزاری جلسات دفاع دانشجویان کارشناسی ارشد، مشروط به تأیید شورای گروه آموزشی مربوط، استادان راهنما و مشاور مبنی بر برآورده شدن اهداف پروپوزال و ثبت اطلاعات پایان‌نامه در سامانه پژوهشیار و با رعایت سایر مقررات آموزشی و پژوهشی تا تاریخ ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ امکان‌پذیر است.

همچنین برگزاری جلسات دفاع دانشجویان دکتری تخصصی (PhD) مشروط به تأیید شورای گروه آموزشی مربوط، استادان راهنما و مشاور مبنی بر برآورده شدن اهداف پروپوزال و ثبت اطلاعات رساله در سامانه پژوهشیار و با رعایت سایر مقررات آموزشی و پژوهشی استثنائاً تا تاریخ ۱۴۰۰/۱۲/۱۸ بلامانع است.

دانشجویان تحصیلات تکمیلی مشمول نظام وظیفه می‌توانند تا پایان مهلت قانونی مأخوذه از سازمان نظام وظیفه و حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ از پایان‌نامه/ رساله  دفاع کنند.

لازم به ذکر است برگزاری جلسات دفاع، بدون احتساب در سنوات تحصیلی و پرداخت شهریه ترم جدید بوده و نمره/ ارزیابی کیفی پایان‌نامه/ رساله در کارنامه نیمسال اول ۱۴۰۱-۱۴۰۰ دانشجو درج خواهد شد.

انتهای پیام/

زهرا سلیمانی کد خبر: 1128819 برچسب‌ها دانشگاه آزاد اسلامی دفاع رساله پیش‌دفاع دکتری

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی دفاع رساله پیش دفاع دکتری برگزاری جلسات دفاع دانشجویان دانشجویان تحصیلات تکمیلی ۱۴۰۱ ۱۴۰۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۲۰۹۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آیین معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان

به گزارش خبرگزاری مهر، آیین تکریم و معارفه فرمانده حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان با حضور غلامرضا خاکساری سپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان، حجت الاسلام رضا محمدی مسول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان، حمید پورحسینی مسئول بسیج دانشجویی استان همدان برگزار شد؛ در این مراسم ضمن تقدیر از زحمات حسین زیادی، محمد حسین عزیزی به عنوان فرمانده حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان معرفی شد.

کد خبر 6092430

دیگر خبرها

  • برگزاری آیین معارفه مسوول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • برگزاری آیین معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • برپایی کلاس درس دانشجویان دانشگاه آزاد در باغ موزه دفاع مقدس
  • اظهارات دانشجوی ناهی از منکر از روز حادثه/ برای دفاع از ۳ دختر تذکر لسانی دادم و اوباش با چاقو حمله‌ور شدند
  • جزییات تعطیلی کلاس‌ های دانشجویان امروز یکشنبه ساعت ۱۲ تا ۱۴
  • اعلام همبستگی دانشجویان هرمزگانی با دانشگاهیان سراسر جهان در دفاع از مردم غزه
  • همبستگی دانشگاهیان هرمزگانی با دانشگاهیان سراسر جهان در دفاع از مردم غزه
  • برگزاری کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران در روز دهم خرداد
  • کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران برگزار می‌شود
  • سومین کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران برگزار می‌شود