Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمیدرضا حیدری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: از نظر فراوانی جرائم در حال حاضر ۴۳ درصد از ورودی زندان‌ها در چهارمحال و بختیاری مربوط به جرائم مواد مخدر است، ۱۹ درصد سرقت، ۱۴ درصد جرائم علیه اشخاص و اطفال، هفت درصد جرائم مالی و مابقی سایر جرائم را شامل می‌شود.

رئیس سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: از ابتدای سال جاری تا کنون ۴ هزار و ۷۵ مورد مرخصی به زندانیان استان اعطا شده که نسبت به سال گذشته ۳۸ درصد افزایش داشته است همچنین در ۱۰ ماهه سال جاری ۴ هزار و ۲۵۰ مورد رسیدگی الکترونیکی صورت گرفته و ۱۲۵ مورد حکم نظارت الکترونیکی صادر شده که نسبت به سال گذشته ۱۵۲ درصد رشد داشته‌ایم و در رتبه پنجم کشوری قرار گرفتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۸ مورد عفو از قصاص در سال جاری

وی اظهار داشت: با تلاش واحد مددکاری زندان‌های استان ۶۶۵ مورد جلسه صلح و سازش بین زندانیان و شکاتشان برقرار شده که هشت مورد عفو از قصاص در سال جاری از جمله دستاوردهای این جلسات است.

حیدری در خصوص اشتغالزایی برای مددجویان سطح استان گفت: در حال حاضر ۶۶ درصد از زندانیان سطح استان در داخل زندان و به صورت اعزام به کار مشغول کار شده‌اند.

وی در خصوص ارائه خدمات درمانی به زندانیان اظهار داشت: از ابتدای سال جاری ۱۹ هزار و ۵۸۶ مورد ویزیت پزشک عمومی، یک هزار و ۳۴۶ مورد ویزیت دندانپزشکی، ۴۱۳ مورد ویزیت پزشک متخصص و ۳۸۱ مورد اعزام به مراکز درمانی تخصصی برای مددجویان صورت گرفته است.

رئیس سازمان زندانها واقدامات تامینی چهارمحال و بختیاری افزود: در بحث آموزش‌های روانشناسی تا کنون به۷۵۹ نفر مددجو آموزش‌های روانشناسی ارائه شده و در اجرای طرح غربالگری ۵ هزار و ۴۹ مددجو، ۱۲ درصد از این تعداد دچار ناراحتی‌های اعصاب و روان بودند که تحت درمان قرار گرفتند.

آزادی ۱۲۸ زندانی جرائم غیر عمد در سال جاری

وی تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تا کنون نیز به همت ستاد دیه و خیرین ۱۲۸ زندانی جرائم غیرعمد از زندان آزاد شدند و بیش از ۸۰۰ خانوده مددجویان زندانی تحت حمایت انجمن‌های حمایت از زندانیان و کمیته امداد امام خمینی(ره) قرار گرفتند.

انتهای پیام/68033

منبع: فارس

کلیدواژه: زندانی آزادی جرائم مواد مخدر چهارمحال و بختیاری چهارمحال و بختیاری سال جاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۲۰۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک میلیاردی خیران برای آزادی زندانیان غیر عمد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس،‌مدیرکل زندان‌های فارس رهاورد برگزاری ۱۶ جشن گلریزان در استان را کمک ۴۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی خیران برای آزادی زندانیان غیر عمد اعلام کرد.
اسحاق ابراهیمی، با بیان اینکه پارسال بیش از ۶۵۰ زندانی جرایم غیر عمد از زندان‌های فارس با کمک خیران آزاد شده‌اند، گفت: در حال حاضر بیش از ۹۵۰ زندانی جرایم غیر عمد مالی در زندان‌های استان حضور دارند که چشم انتظار کمک خیران هستند.
وی دومین مرحله از پویش سهم من ۴۰ را نیز مورد استقبال مردم توصیف و اظهار کرد: بیش از ۶ هزار تراکنش تاکنون انجام و نزدیک به ۷ میلیون تومان در این حوزه جمع‌آوری شده است، ضمن اینکه شهروندان و هم‌استانی‌های عزیز در جریان باشند، کمک‌های هر نفر ۴۰ هزار تومانی آنان به تعداد اعضای خانواده، می‌تواند زمینه آزادی کل زندانیان جرایم غیر عمد را فراهم سازد و این برگ زرینی در تاریخ اجتماعی مردم فرهیم، نوع دوست و فرهنگ‌ساز استان خواهد بود.
رئیس ستاد دیه فارس یادآور شد: شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۷۷۰۰۳۰۹۶۱ به نام ستاد دیه استان فارس آماده دریافت کمک‌های مردم برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد استان و اهدای شادی به خانواده‌های بی پناه آنان است.

دیگر خبرها

  • موافقت شورای صدور ساخت آثار سینمایی با فیلم‌نامه هنرمند چهارمحال و بختیاری
  • جمع آوری ۲ میلیارد ریال در جشن گلریزان کشکوئیه
  • صدور موافقت اصولی برای ساخت یک هتل در چهارمحال و بختیاری
  • آزادی ۷ زندانی جرائم غیر عمد استان سمنان در سال جدید
  • پیش بینی بارش باران درچهارمحال و بختیاری
  • تحقق ۶۰ هزار میلیارد ریال اعتبار برای چهارمحال و بختیاری
  • صدور الکترونیکی مجوزها بدون نظارت آسیب‌زا می‌شود
  • ۶۰ هزار هکتار از دیمزارهای چهارمحال و بختیاری زیر کشت رفت
  • جشن گلریزان کمک به زندانیان جرایم غیر عمد در گرمسار
  • کمک میلیاردی خیران برای آزادی زندانیان غیر عمد