Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل - کلیم اله وثوقی گفت: این طرح‌ها شامل هوشمند سازی جاده‌ها و اجرای بیش از ۳۰ کیلومتر پروژه لکه گیری و آسفالت محور‌های اصلی، فرعی و روستایی در شهرستان‌های پارس آباد، اردبیل، خلخال، کوثر، بیله سوار و مشگین شهر است.

او می‌گوید: دهه فجر سرآغاز استقرار انقلابی الهی است که با تأسی از حماسه عظیم حسینی با رهبری پیامبرگونه امام خمینی (ره) و پشتوانه آحاد ملت بویژه خون پاک شهدا به بار نشست و زمینه ساز بیداری و آزادی خواهی ملت‌های مظلوم سراسر دنیا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر کمیسیون مدیریت اجرائی ایمنی حمل و نقل استان اردبیل گفت: بی گمان در بهار چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی شاهد عزت و اقتدار روز افزون ایران اسلامی هستیم و رویدادی که به مدد ولایت مداری، بصیرت، خود باوری، تعهد و تدین بر این سرزمین ولایی، فروزان شده است.

وثوقی می‌گوید: همه باید با الگوگیری از زندگانی ارزشمند امام راحل (ره) شهدای گرانقدر و تبعیت از فرامین هوشمندانه رهبر معظم انقلاب شبانه روز با روحیه جهادی و انقلابی به مردم عزیز خدمت کنیم.

او گفت: طی ماه‌های گذشته نیز پروژه‌های راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با اعتبار ۳۰۹ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان به بهره برداری رسید و تقدیم مردم شریف استان ولایت مدار اردبیل شد.

عضو شورای ترافیک استان اردبیل این پروژه‌ها را شامل احداث راهدارخانه بزرگراه اردبیل- نیر سه راهی سرعین، اجرای طرح راهداری محوری در جاده‌های استان، ۵۰ کیلومتر روکش آسفالت حفاظتی، ۸۵ هزار مترمربع لکه گیری، اجرای عملیات درزگیری به طول ۱۱ کیلومتر در محور‌های مواصلاتی استان و بهره برداری از ۱۰ کیلومتر سیستم روشنایی ابتدای محور اردبیل – سرچم عنوان کرد.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: افتتاح پروژه راهداری اردبیل حمل و نقل محورهای مواصلاتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۲۱۱۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح مرحله سوم محور نسیم شمال قزوین

قطعه سوم کمربندی نسیم شمال حد فاصل چهارراه میرزا کوچک خان تا بلوار شهید باهنر افتتاح شد.

این طرح با اعتباری بالغ بر ۶۵ میلیارد تومان و به طول دو هزار و۴۰۰ متر اجرا شده است.

بهسازی وضع موجود، تعریض معبر، اصلاح شعاع قوس‌ها و اصلاح آبرو‌های معبر از اهداف اجرای این طرح است.

۳۰ هزار مترمکعب خاکبرداری،۳۲ هزار متر مکعب راکفیل ریزی،۸ هزار متر مکعب بیس تثبیتی و ۹ هزار تن آسفالت در این پروژه اجرا شده است.

حداکثر سرعت خودرو‌ها در این محور ۶۰ در کلیومتر در ساعت است.

در ادامه این مراسم از ۱۴۴ دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی شامل مینی بوس و تاکسی در قزوین رونمایی شد.

برای اجرای این طرح ۱۲۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • ۶ نقطه حادثه‌خیز در محورهای مواصلاتی البرز ایمن‌سازی شد
  • ۵۰۰۰ میلیارد ریال پروژه در راه‌های دشتستان فعال است
  • تخصیص ۵۰۰ میلیارد تومان برای طرح‌های راهسازی دشتستان
  • خسارت بارندگی به برخی جاده‌های استان بوشهر/ یک محور مسدود است
  • آغاز احداث محور ارتباطی روستا‌های شمالی دهاقان به مهیار
  • محور مواصلاتی دستجرد- آشتیان در قم بهسازی شد
  • ۱۹۱ کیلومتر از راه‌های اصلی خراسان شمالی بهسازی شد
  • افتتاح مرحله سوم محور نسیم شمال قزوین
  • شاخص بهره مندی روستا‌های کردستان از راه‌ آسفالته به ۷۵ درصد رسید
  • جابجایی ۳۰ میلیون تن کالا در محور‌های مواصلاتی هرمزگان