Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-01@08:55:08 GMT

توصیف عجیب ژاوی درباره ستاره‌ی جدید بارسلونا

تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۲۱۱۹۶

توصیف عجیب ژاوی درباره ستاره‌ی جدید بارسلونا

ژاوی ضمن حمایت از عثمان دمبله، از ستاره‌های جدیدی که برای بارسلونا جذب کرده هم تمجید کرد.

به گزارش مشرق، بارسلونا در شب درخشش بازیکنان جدیدش موفق شد در دیداری حساس از رقابت‌های لالیگا با نتیجه ۴-۲ از سد اتلتیکومادرید بگذرد.

ژاوی سرمربی تیم که از این نتیجه بسیار خوشحال بود بعد از بازی گفت: «بازی خوبی ارائه دادیم و فکر می‌کنم که قبل از اخراج دنی‌آلوس همه‌چیز عالی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از آن ما مجبور بودیم کمی عقب‌نشینی کنیم. در ۶۰ دقیقه بازی همانی بودیم که همه انتظار داشتند. بعد از اخراج دنی، اتحاد خوبی از خود نشان دادیم، خیلی خوب دفاع کردیم و نهایتاً آسیبی هم ندیدیم.»

ژاوی درباره سوت‌های اعتراضی علیه عثمان دمبله گفت: «من قبلاً هم گفته‌ام لطفاً از دمبله انتقاد نکنید. می‌خواهم که از دمبله حمایت شود.»

او در ادامه ضمن تمجید از بازیکنان جدید بارسا گفت: «بازیکنان ما نشان دادند که توانایی انجام هر کاری را دارند. بازیکنان جدید ما نشان دادند که در مورد جذب آن‌ها اشتباه نکردیم. آداما ترائوره بازیکن بسیار پخته‌ای است و می‌داند که چه زمانی باید چه کاری انجام دهد. او در شرایط مختلف تصمیمات خوبی می‌گیرد. از نظر بدنی او مثل یک جانور است!»

ژاوی در مورد حریف هم بیان کرد: «در مورد بازی حریف و سبک دیگو سیمئونه هم باید بگویم که سیمئونه فوتبال را به شیوه دیگری درک می‌کند. از او انتقاد نمی‌کنم اما دید ما از فوتبال بسیار با هم فرق دارد. او مربی است و بردهای زیادی کسب کرده است. از طرفی من یک تازه‌کار هستم و احترام زیادی برایش قائلم. این یک پیروزی بزرگ برابر قهرمان فصل گذشته بود.»

منبع: روزنامه خبر ورزشی

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو جشنواره فجر بورس قیمت بارسلونا ژاوی عثمان دمبله آداما ترائوره لالیگا خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۲۱۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصیحت امباپه و دمبله به پدیده فوتبال فرانسه

به گزارش "ورزش سه"، بردلی بارکولا در پیروزی پاری سن ژرمن مقابل ‏بارسلونا در دیدار برگشت یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان نقش مهمی ‏داشت. این ستاره جوان باعث اخراج آرائوخو شد و بارسای 10 نفره ‏مقابل پی‌اس‌جی توان مقاومت نداشت. ‏

در آستانه دیدار رفت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان مقابل دورتموند، ‏بارکولا در مصاحبه‌ای با آر ام سی اسپورتس درباره دو ستاره بزرگ پاری ‏س ژرمن صحبت کرد: کیلیان امباپه و عثمان دمبله.‏

بارکولا ابتدا درباره بازی حساس تیمش با دورتموند گفت:" من به ‏سرمربی‌ تیم و هم‌تیمی‌هایم اعتماد کامل دارم. همه چیز دارد خوب ‏پیش می‌رود و ما آماده‌ایم. من در پی‌اس‌جی مشغول پیشرفت ‏هستم و از شانس خوبم کنار ستاره‌هایی واقعا بزرگ کار می‌کنم. ‏گوش دادن به نصیحت‌های ستاره‌های بزرگی مثل امباپه و دمبله ‏چیزی نیست که برای همه اتفاق بیفتد". ‏

ستاره جوان پی‌اس‌جی در ادامه گفت:" امباپه در نصیحت‌هایش ‏همیشه به من می‌گوید هرگز برای شوت زدن و گلزنی تعلل نکن. ‏بدون اینکه فکر کنی آنچه غریزی می‌دانی درست است را انجام بده. ‏عثمان دمبله هم همیشه نصیحت دیگری دارد. او می‌گوید دریبل بزن ‏و پا به توپ حرکت کن وقتی توان و استعدادش را داری". ‏

دیگر خبرها

  • پدر ام باپه همسو با رئال مادرید: حضور کیلیان در المپیک اولویت نیست
  • بارسلونا و نشان دادن رگه‌هایی از تیکی تاکا پس از مدت‌ها + عکس
  • ژاوی: برای فصل بعد همه باید پیشرفت کنیم/ «لِوا» الگوست
  • ژاوی: هر وقت احساس کنم که وضعیت در بارسلونا خوب نیست می‌روم
  • سرجی روبرتو: تا پای مرگ در کنار ژاوی هستیم؛ می‌دانستیم او بهترین گزینه برای بارسلوناست
  • پدرو تماشاگر ویژه دیدار بارسلونا و والنسیا / عکس
  • ژاوی: تصمیم‌ به ماندن در بارسلونا ساده بود؛ همه باید در فصل آینده پیشرفت کنیم
  • نصیحت امباپه و دمبله به پدیده فوتبال فرانسه
  • ژاوی: می‌خواهم قرارداد روبرتو تمدید شود/ جاه‌طلبی زیادی دارم
  • ژاوی: سرشار از قدرت و انرژی هستم؛ هدف بارسلونا نایب‌قهرمانی لالیگا است