Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی شهابی نسب در گفت و گو با خبرنگار فارس درگچساران اظهار کرد: در حال حاضر بیش از یک هزارو ۴۷۰ طرح عمرانی در کهگیلویه وبویراحمد در دست اجراست.

وی با اشاره به رشد قابل توجه بودجه ۱۴۰۰ نسبت به سال قبل بیان کرد: سال مالی تا پایان تیرماه بوده و زمان زیادی برای جذب اعتبارات وجود ندارد،دستگاه های اجرایی نسبت به جذب بودجه های خود اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهابی نسب گفت: ۶ هزار 290 میلیارد ریال اسناد خزانه به استان اختصاص داده شده که تاکنون 40 درصد جذب شده است. 

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه وبویراحمد تصریح کرد:دولت در بوجه امسال توجه ویژه ای به مناطق محروم و کمتر توسعه یافته داشته و برای محرومیت زدایی در سطح کشور ۱۳۰ میلیارد ریال اعتبار برای بخش راه و آب پیش بینی کرده است.

شهابی نسب عنوان کرد: صندوق توسعه، عدالت و پیشرفت سال آینده در استان راه اندازی خواهد شد که منجر به تحول خوبی در زمینه های مختلف در کهگیلویه وبویراحمد می شود.

وی گفت: منابع این صندوق از طریق مازاد درآمد مالیاتی استان و فروش اموال مازاد دولتی تامین و برای توسعه استان هزینه خواهد شد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه دولت به ازای هر صندوق استانی ۲۰ هزار میلیارد ریال منابع مالی اختصاص خواهد داد، خاطرنشان کرد: سه هزار میلیارد ریال از محل اعتبارات سفر رئیس جمهوری تاکنون به استان تخصیص یافته است.

شهابی نسب بیان کرد: برای طرح های استان بیش از ۲۰ هزار میلیارد ریال از مصوبات سفر مهرماه امسال رییس جمهوری و هیات دولت سیزدهم به این استان اختصاص یافته که تا پایان سال ۱۴۰۰ ابلاغ می‌شود.

وی افزود: طرح های سفر ریاست جمهوری بیشتر دربخش راه و آب می باشد، این میزان اعتبار در زمینه راه، سد تنگ سرخ، آبرسانی به لیکک، جاده های گناوه، پاتاوه - دهدشت،، گردنه شلال دان، بابا میدان، باشت- چرام هزینه خواهد شد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه اولویت اصلی در اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی تکمیل طرح های نیمه تمام است،ادامه داد:در حال حاضر هشت طرح اقتصاد مقاومتی در این استان در دست اجراست که از این تعداد سه طرح در شهرستان گچساران و باشت اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس گچساران هزار میلیارد ریال شهابی نسب خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۲۱۷۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد

مدیرعامل شرکت گاز کشور طی حکمی حمید طالبی را به عنوان سرپرست شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، مجید چگنی طی حکمی حمید طالبی را به عنوان سرپرست شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد منصوب کرد.

پیش از این ریحان بهادر مدیریت شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد را بر عهده داشت وی در اسفند ۱۴۰۰ به این سمت منصوب شده بود.

استخدام‌های بدون ضابطه در دوران مدیریت ریحان بهادر در شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد یکی از مهم‌ترین حواشی این شرکت بود، موضوعی که همچنان معترضان به آن خواستار ورود سازمان بازرسی و شفاف سازی هستند.

کد خبر 749847

دیگر خبرها

  • ۲ مصدوم بر اثر واژگونی خودرو در کهگیلویه و بویراحمد
  • دهدشت رکورددار میزان بارش‌ها
  • خروجی سد کوثر افزایش داده شد/مهار سیلابها توسط سد
  • اعلام میزان بارش های اخیر در کهگیلویه و بویراحمد
  • انتصاب سرپرست شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد
  • مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد تغییر کرد
  • مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد
  • پیش‌بینی ورود بیش از ۱۰ میلیون مترمکعب آب به سد کوثر
  • ۷۵۰۰۰کارگرتحت پوشش تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد هستند
  • جابه‌جایی بیش از یک میلیون تن کالا از کهگیلویه و بویراحمد