Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@14:30:03 GMT

۱۱۴ پروژه برق در مازندران افتتاح و بهره برداری می شود

تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۲۱۹۴۶

۱۱۴ پروژه برق در مازندران افتتاح و بهره برداری می شود

به گزارش خبرنگار مهر، سید کاظم حسینی صبح دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه همزمان با دهه فجر ۱۱۴ پروژه با ۳۰ میلیارد تومان اعتبار در بخش‌های مختلف از جمله توسعه، احداث، رینگ، کاهش تلفات و غیره افتتاح می‌شود، افزود: کاهش ضعف ولتاژ و رفع خاموشی‌ها از جمله اهداف اجرای طرح‌ها به شمار می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در سال جاری شبکه برق بیش از ۲۰۰ روستا در استان بازسازی و اصلاح شد واین طرح همچنان در دست ارا است.

وی با عنوان اینکه همواره قطع درختان سبب بروز خسارت‌هایی به شبکه‌های برق و تأسیسات می‌شود، اجرای طرح کابل خودنگهدار را از جمله طرح‌ها ذکر کرد و گفت: همچنین این طرح در جلوگیری از بروز سرقت تأثیرگذار است.

حسینی با اظهار اینکه چهار درصد مشترکان برق استان بیش از دو برابر الگو، برق مصرف می‌کنند، افزود: این دسته باید ۲.۸ برابر بیشتر هزینه برق پرداخت کنند.

سرپرست شرکت توزیع برق مازندران باعنوان اینکه هزینه خرید برق بیش از ۲۵۰ تومان است، گفت: در حال حاضر به ازای هر کیلووات ساعت برق تولید و انرژی از مردم ۲۵۰ تومان دریافت می‌شود.

وی مازندران را جزو منطقه چهار گرمسیری برشمرد و گفت: با صرفه جویی اندک می‌تواند ضریب مصرف را کاهش داد و در این راستا کنتورهای هوشمند برای مشترکان پرمصرف در حال نصب است.

زینتی معاون خدمات مشترکان برق مازندران نیز با بیان اینکه تعویض و هوشمندکردن کنتورهای از چندسال قبل آغاز شده است، گفت: در سال جاری براساس قانون بودجه، هزینه کنتور هوشمند توسط مشترکان و به صورت اقساط پرداخت می‌شود.

کد خبر 5418908

منبع: مهر

کلیدواژه: شرکت توزیع برق مازندران دهه فجر دهه فجر ویروس کرونا بوشهر انقلاب اسلامی ایران کرمانشاه خطبه های نماز جمعه آمار کرونا گرگان جشنواره فیلم فجر شیوع کرونا عکس استانها بارش برف افتتاح طرح عمرانی تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۲۱۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرکز آموزشی دارالفنون اردبیل در آستانه بهره برداری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اردبیل نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی در بازدید از این پروژه بزرگ آموزشی گفت: دارالفنون اردبیل با مساحت ۱۰ هزار متر مربع با ۳۰ کلاس آموزشی، دارای سالن ورزشی و آمفی تئاتر ۲۵۰ نفره آماده بهره برداری است.
نیکزاد با اشاره به اینکه این پروژه عمرانی آموزشی برای بهبود کیفیعت آموزشی در اردبیل و با سرمایه گذاری بانگ پاسارگاد کشور احداث شد گفت: بیش از ۲۵۰ میلیارد تومان برای احداث دارالفنون اردبیل سرمایه گذاری شده است.

دیگر خبرها

  • ۸۰۰ پروژه عمرانی طی دو سال در ساری افتتاح شد
  • با افتتاح نیروگاه زباله‌سوز، معضل زباله ساری حل می‌شود
  • مرکز آموزشی دارالفنون اردبیل در آستانه بهره برداری
  • ۱۰ پروژه درمانی امروز در خراسان شمالی به بهره‌برداری رسید
  • چند پروژه عمرانی دانشگاه یاسوج با حضور وزیر علوم افتتاح شد
  • افتتاح پایگاه اورژانس ۱۱۵ در چغاخور
  • بهره برداری از دومین باشگاه کوهنوردی در زرند
  • بهره برداری ازدومین زائرسرای ویژه محرومان کمیته امداد در مشهد
  • افتتاح ۴ طرح عمرانی در شهرستان کیار
  • بهره‌برداری از ۱۷ سالن سینما در استان فارس