Web Analytics Made Easy - Statcounter

شرکت خودروسازی فولکس‌واگن انتظار دارد بحران کمبود ریزتراشه‌ها تا پایان سال جاری میلادی ادامه داشته باشد و بر تولید خودروسازان تأثیر بگذارد. - اخبار اقتصادی -

به‌گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از رویترز، طبق گفته یکی از اعضای هیات مدیره شرکت خودروسازی فولکس‌واگن، کمبود جهانی نیمه رسانه‌ها در سال جاری میلادی برطرف نمی‌شود اما در نیمه دوم کمی بهبود خواهد یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مورات اکسل، مدیر بخش خرید شرک فولکس‌واگن گفت:«این شرایط بی‌ثبات حداقل تا پایان نیمه اول سال جاری میلادی ما را تحت تاثیر قرار خواهد داد».

توقف و کاهش تولید در 8 کارخانه فورد به دلیل کمبود ریزتراشهکمبود ریزتراشه تویوتا را هم به دردسر انداخت

خودروسازان سراسر دنیا ضربه سختی از کمبود جهانی ریز تراشه‌ها درنتیجه‌ اختلال‌های زنجیره عرضه طی بحران کرونا و همچنین افزایش تقاضا برای این قطعات از سوی شرکت‌های الکترونیکی خورده‌اند.
اکسل گفت واضح است که مشکلات ساختاری وجود دارد و تقاضا در صنعت خودروسازی به روند افزایش خود ادامه می‌دهد.
وی اظهار داشت:«پیش‌بینی‌ها در 2023 قابل‌اعتمادتر خواهد بود، یعنی زمانی‌که ظرفیت تولید نیمه‌رساناها به سطح طبیعی بازگشته باشد».
انتهای پیام/14

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سال جاری میلادی فولکس واگن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۲۲۰۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سایه ناظر مالی روی امضاهای مدیرعامل پرسپولیس

به گزارش خبرنگار مهر، کنسرسیوم بانکی پس از خرید بلوک سهام ۸۵ درصدی باشگاه پرسپولیس در خصوص جزئیات واگذاری کرسی‌های هیأت مدیره و همچنین تعیین مدیرعامل به توافق‌هایی دست پیدا کرد تا در نهایت با اعلام مدیرعامل یکی از این بانک‌ها که عهده دار تعیین مدیرعامل است، رضا درویش با یک شرط به کارش ادامه دهد.

درویش در حالی تا پایان فصل جاری به کارش در پرسپولیس ادامه می‌دهد که ناظر مالی باید روی کارهای او نظارت کند. این عضو اقتصادی که با نظر مستقیم کنسرسیوم بانکی قرار است عضویت در هیأت مدیره باشگاه را نیز دریافت کند قرار است به تمام قراردادهای جاری باشگاه رسیدگی کند.

در حقیقت درویش دیگر نمی‌تواند بدون مجوز این عضو مهم قراردادهای مالی امضا کند و باید تاییدیه های او را نیز دریافت کند.

قرار است عضو جدید ناظر بر امور مالی - حقوقی مدیرعامل باشگاه در هفته آینده شروع به کار کرده و تمام موارد از پیش تعیین شده که در آستانه عقد قرارداد است را مورد بازنگری قرار دهد.

شایان ذکر است کنسرسیوم بانکی تصمیم دارد پس از پایان فصل جاری لیگ برتر در خصوص ادامه حضور درویش در این باشگاه تصمیم گیری خواهد کرد.

کد خبر 6091691

دیگر خبرها

  • زورآزمایی جی ای سی (JAC) با غول های خودروسازی جهان در نمایشگاه پکن 2024
  • اختیارات درویش محدود شد؛ سایه ناظر مالی روی امضاهای مدیرعامل پرسپولیس
  • سایه ناظر مالی روی امضاهای مدیرعامل پرسپولیس
  • وزیر صمت: شرکت‌های ارزآور در اولویت تامین ارز هستند
  • آیرودینامیکی ترین خودروی تولیدی جهان معرفی شد
  • تلاش برای اتمام خط ۲ مترو شیراز تا ۲ سال آینده / مشکل اصلی، کمبود واگن است
  • کلوپ: بین دو نیمه کمی گرد و خاک کردم!‏
  • اصلاح قیمت مواد اولیه برای تولید خودرو امری ضروری است/ افزایش 40 درصدی اعلام نیاز سایپا به ورق خودرو در راستای افزایش تولید خودرو در سال جاری
  • کمبود برق مانع توسعه اقتصادی تیران شده است
  • ساماندهی اتباع در ۱۴۰۳ ادامه دارد