Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-01@23:22:33 GMT

کاربردهای جذاب انواع رگال را بدانید!

تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۲۲۷۱۰

کاربردهای جذاب انواع رگال را بدانید!

رگال قوطی و طبقه فانتزی در عصر حاضر به یکی از پرطرفدارترین رگال‌ها تبدیل شده است؛ چرا که این نوع از ابزار علاوه بر کاربردی بودن جذابیت بصری ویژه‌ای در چیدمان ایجاد می‌کند. خرید رگال قوطی و طبقه فانتزی می‌تواند بخش اعظمی از معضلات افراد در موقعیت‌های مختلف را حل کند، به همین جهت تا به امروز تمامی افرادی که این محصول کاربردی را خریداری کرده‌اند، کاملاً رضایت داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته برای خرید رگال نکات مهمی وجود دارد که می‌بایست پیش از اقدام به خرید از آن اطلاع داشته باشید، پس با دقت ادامه‌ی مطلب را دنبال کنید تا در نهایت خریدی رضایت‌بخش را تجربه نمائید.

رگال قوطی، پرکاربرد و جذاب

رگال‌ها با هدف حفظ سلامت البسه در اشکال و اندازه‌ها مختلف طراحی و تولید می‌شوند، این نوع محصولات کاربردی که از گذشته تاکنون پرفروش بوده است انواع مختلفی دارد که رگال قوطی یکی از مدرن‌ترین آن محسوب می‌شود. این مدل جدید از رگال لباس نیز به اندازه سایر انواع قبلی می‌تواند مانع از آسیب رسیدن به لباس‌ها و مرتب قرارگرفتن آن‌ها در کنار هم باشد، اما تفاوت بزرگی با دیگر انواع دارد. رگال قوطی که قابلیت طراحی و اجرا در ابعاد و اندازه‌های مختلف را دارد، برای بیرون از کمد و به عنوان یک محصول دکوراتیو اتاق خواب مورد استفاده قرار می‌گیرد. با قراردادن این نوع رگال خاص در قسمتی از اتاق خواب می‌توانید لباس‌های فصلی خود را روی آن آویزان کنید و به فضای اتاق خود جذابیتی دو برابر هدیه کنید.

همچنین تولید کنندگان در طراحی این نوع رگال آن را به همراه طبقه یا بدون طبقه طراحی و اجرا می‌کنند، اما رگال قوطی و طبقه فانتزی در کنار هم جذابیت بیشتری دارند. عموماً از طبقات طراحی شده در کنار رگال برای چیدمان کیف و کفش استفاده می‌شود که زیبایی چیدمان رگال را چند برابر می‌کند. امروزه بسیاری از افراد که از کمبود فضای کمد منزل خود رنج می‌برند، با انتخاب رگال قوطی و طبقه فانتزی با یک تیر دو نشان می‌زنند.

در انتخاب رگال دقت کنید!

با پرطرفدار شدن رگال‌های لباس قوطی مجموعه‌های فعال در این زمینه برای تولید رگال دست به خلاقیت‌های بی‌شماری زده‌اند و رگال‌های قوطی را در دو دسته مشهور و کاربردی تولید و عرضه کرده‌اند. بنابراین برای خرید رگال مناسب لازم است دو دسته زیر را به خوبی بشناسید:

رگال خانگیمسلماً برای هر اتاقی در منزل نهایتاً می‌توانید یک مدل از انواع رگال را تهیه کنید، به همین جهت تولید کنندگال رگال‌های مخصوص منازل را در دسته‌ی رگال خانگی به صورت‌های خاص طراحی کرده‌اند. لازم به ذکر است که رگال قوطی و طبقه فانتزی در اکثریت موارد به عنوان مدل خانگی برای منزل خریداری می‌شود. رگال فروشگاهیدومین دسته از رگال‌های تولیدی در ایران به رگال‌های فروشگاهی اختصاص دارد که در ابعاد و اندازه‌های گوناگون با طراحی‌های زیبا و مدرن ارائه می‌شوند. به طور کلی رگال فروشگاهی به گونه‌ای طراحی می‌شود که فضای بیشتری برای آویزان کردن لباس داشته باشد. البته رگال‌های فروشگاهی هم می‌توانند به صورت طبقه دار یا بدون طبقه طراحی و تولید شوند که برای مزون‌های خاص قابل استفاده باشند.

به همین جهت برای خرید یکی از انواع رگال مدل قوطی می‌بایست در ابتدا نوع استفاده و موارد مصرف خود را مشخص کنید تا با انتخاب بهترین گزینه بیشترین استفاده را از خرید خود داشته باشید. علاوه بر رگال قوطی و طبقه فلزی، این نوع رگال‌ها را با طبقات چوبی نیز می‌سازند که از جذابیت بصری ویژه‌ای برخوردار است. بنابراین با قاطعیت می‌توان گفت برای افراد با سلایق مختلف گزینه‌های جذاب از میان انواع رگال وجود دارد.

خرید رگال قوطی و طبقه فانتزی مقرون به صرفه است!

با افزایش ناگهانی قیمت لوازم و متریال مورد استفاده برای ساخت و ساز انواع کمد، ساخت کمد لباس به مراتب بسیار پر هزینه‌تر از خرید رگال‌های قوطی به همراه طبقه فانتزی خواهد بود. به عبارت ساده‌تر خرید یک رگال لباس مناسب با هر قیمتی که باشد، بسیار بسیار مقرون به صرفه‌تر از خرید یا ساخت کمد خواهد شد. پس بدون نگرانی بابت قیمت رگال برای خرید از یک تولید کننده ماهر اقدام کنید. ناگفته نماند که سایز و ابعاد، مدل رگال و مرجع خریدی که انتخاب می‌کنید تاثیر بسزایی بر قیمت محصول خواهد داشت. به همین جهت بهترین پیشنهاد آن است که برای خرید رگال قوطی و طبقه فانتزی یک تولید کننده داخلی را پیدا کنید تا بتوانید با قیمتی مناسب خرید نمائید.

خرید از تولید کننده چه مزیتی دارد؟

علاوه بر خرید مقرون به صرفه از تولید کننده، امکان خرید از مجموعه‌های فعال در زمینه تولید رگال در داخل ایران امکانات بی‌نظیری را در اختیار شما قرار خواهد داد.

برخی از مهم‌ترین مزایای خرید از تولید کننده به شرح زیر می‌باشند:

امکان انتخاب و خرید آسان از میان تنوع بالای محصولات تضمین کیفیت تولیدات داخلی از سوی تولید کننده دسترسی سریع به تولید کننده داخلی حمایت از تولید ملی و کمک به پیشرفت تولید کننده

به وضوح روشن است که خرید از تولید کننده داخلی یک انتخاب دو سر برد است که به فروشنده و خریدار به صورت همزمان سود می‌رساند. از طرفی تولید کننده رگال تمامی متعلقاتی که برای استفاده از رگال نیاز دارید، شامل چوب لباسی و... را نیز به راحتی در اختیار شما قرار خواهد داد، پس با اطمینان خاطر از یک مجموعه تولید رگال در داخل کشور خرید کنید.

مشهورترین تولید کننده داخلی رگال لباس را بشناسید!

مجموعه‌ی نام آشنای قفسه کرج همان مرجعی است که انواع مختلفی از رگال‌های لباس را به مشتریان خود عرضه می‌کند تا به سلیقه و توان مالی خود خرید نمایند. این مجموعه تولید چوب لباسی، رگال قوطی و طبقه فلزی، انواع رگال‌های فروشگاهی و لوازم پرکاربرد متنوع دیگری دارد که به صورت آنلاین و مستقیم به فروش می‌رساند. به همین جهت برای خرید رگال مورد علاقه‌ی خود تنها با گوشی موبایل خود و با ورود به سایت قفسه کرج می‌توانید اقدام نمائید. خرید از این مجموعه در یک مسیر امن اینترنتی انجام شده و محصولات با ضمانت کیفیت و سلامت به مشتریان ارائه خواهند شد. شما می‌توانید برای دریافت پاسخ تمامی سوالات خود از طریق سایت به صورت تلفنی مشاوره خرید دریافت نمائید، پس همین حالا برای خرید مستقیم از تولید کننده اقدام کنید. قفسه کرج همیشه در دسترس و نزدیکی شما آماده پاسخگویی است....

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

 

منبع: تابناک

کلیدواژه: مذاکرات وین پیک ششم کرونا دهه فجر چهلمین جشنواره فیلم فجر رپرتاژ آگهی مذاکرات وین پیک ششم کرونا دهه فجر چهلمین جشنواره فیلم فجر تولید کننده داخلی تولید کننده همین جهت انواع رگال رگال ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۲۲۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آب می‌تواند بدون حرارت و فقط با نور تبخیر شود

ایتنا - دانشمندان در مورد آب پدیده‌ای را کشف کرده‌اند که درک ما را از شیوه کار جهان را از اساس تغییر می‌دهد و ممکن است به ابداع فناوری‌های جدید منجر شود.
تیمی از موسسه فناوری ماساچوست (ام‌آی‌تی) فرایندی به نام «اثر فوتومولکولی» را کشف کرده‌اند که برای نخستین بار نشان می‌دهد آب می‌تواند بدون هیچ منبع گرمایی و تنها با استفاده از نور، تبخیر شود.

این پژوهش ممکن است یک معمای ۸۰ ساله را هم که می‌گوید چرا ابرها نور خورشید را طوری جذب می‌کنند که به نظر می‌رسد قوانین فیزیک را نقض می‌کنند، حل کند. دانشمندان و اقلیم‌شناسان دهه‌‌ها درباره اینکه چرا نحوه جذب ابرها از آنچه نظریه نشان می‌دهد بیشتر است، سردرگم بوده‌اند.

ژولن روآن، استاد مهندسی مکانیک در دانشگاه پوردو که خود در این پژوهش مشارکت نداشت، گفت: «کشف تبخیر ناشی از نور به جای گرما از برهمکنش میان نور و آب دانش تحول‌آفرین جدیدی ارائه می‌کند.»

«این می‌تواند به ما کمک کند تا از شیوه برهم‌کنش نور خورشید با ابر، مه، اقیانوس‌ها و سایر آب‌های طبیعی به منظور اثرگذاری بر آب‌وهوا و اقلیم درک جدیدی به دست آوریم... این تحقیق از جمله موارد نادر اکتشاف‌های واقعا انقلابی محسوب می‌شود که جامعه علمی بلافاصله به طور گسترده آن را نپذیرفت اما این تا وقتی که تایید شود، زمان می‌برد؛ گاهی اوقات زمانی طولانی.»

این کشف می‌تواند همه‌چیز را از محاسبات تغییرات اقلیمی گرفته تا پیش‌بینی‌های آب‌و‌هوایی تحت تاثیر قرار دهد و در عین حال برای مواردی نظیر انرژی و تولید آب پاک کاربردهای عملی جدیدی را بگشاید.

به گفته پژوهشگران، کاربردهای اولیه احتمالا در سیستم‌های نمک‌زدایی خورشیدی انجام خواهد شد و برای تولید آب شیرین، روشی کارآمدتر نسبت به روش‌های کنونی را ممکن می‌کند. 

گنگ چن، استاد ام‌آی‌تی که در این تحقیق شرکت داشت، گفت: «من فکر می‌کنم این کاربردهای زیادی دارد.»

«ما در حال بررسی همه این جنبه‌‌های مختلفیم و البته بر علوم پایه نیز تاثیر می‌گذارد؛ مانند تاثیر ابرها بر اقلیم، زیرا ابرها غیرقطعی‌ترین جنبه مدل‌های اقلیمی محسوب می‌شوند.»

این یافته‌ها در مجله علمی مقالات آکادمی ملی علوم ایالات متحده آمریکا، پی‌ان‌ای‌اس، (Proceedings of the National Academy of Sciences ,PNAS) در مقاله‌ای با عنوان «اثر فوتومولکولی: برهم‌کنش نور مرئی با تداخل هوا‌ــ‌‌آب» منتشر شد.

این مقاله توضیح می‌دهد که دانشمندان چگونه مجموعه‌ای از ۱۴ آزمایش بسیار دقیق را انجام دادند تا ثابت کنند فوتون‌های طیف نور مرئی می‌توانند خوشه‌های آبی را که در معرض هوا قرار گرفته‌اند، «شکاف» دهند.

این تحقیق همچنین نشان داد که اثر فوتومولکولی محدود به آزمایشگاه نیست و در طبیعت رایج است.

شانون یی، دانشیار مهندسی مکانیک در جورجیا تک، که در این پژوهش مشارکت نداشت، گفت: «مشاهدات موجود در این مقاله حاکی از سازوکار فیزیکی جدیدی است که تفکر ما را در مورد علم سرعت واکنش‌های شیمیایی (یا اصطلاحا سینتیک) تبخیر از اساس تغییر می‌دهد.»

«چه کسی فکرش را می‌کرد که ما هنوز در حال یادگیری موضوعی پیش‌‌پا‌افتاده‌ در حد تبخیر آبیم؟»

دیگر خبرها

  • انواع کیف دوشی های مناسب برای استایل بهتر + 3 مدل عک
  • زبان برنامه نویسی پایتون چیست و چگونه می‌توان آن را یاد گرفت؟
  • آب می‌تواند بدون حرارت و فقط با نور تبخیر شود
  • علت تفاوت قیمت زیاد در انواع مختلف قهوه چیست؟
  • خرید بیش از ۹۵میلیارد ریال وسایل کمک توانبخشی برای معلولان قزوینی
  • نکات کلیدی که قبل از خرید فایل گرافیکی لایه باز باید بدانید
  • معرفی کامل دبی لند و هر آنچه که باید بدانید!
  • ورود مارگارین به تولید محصولات پرتقاضا و پرمصرف
  • خرید بیش از ۹۵ میلیارد ریال وسایل کمک توانبخشی برای معلولان قزوینی
  • ریل ذوب آهن اصفهان پشتیبان توسعه تجارت کشور با جهان