Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، حامد فروزان در دیدار با آنخل لوسادو فرناندز سفیر اسپانیا در ایران، خواستار برگزاری نشست‌هایی میان مدیران باشگاه‌های رئال مادرید، بارسلونا و پرسپولیس و استقلال در ایران شد و اظهار کرد: باید از تجربیات اسپانیا برای اداره و هدایت این دو باشگاه در قالب تعاونی استفاده کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل امور بین الملل وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی، روابط تجاری میان ایران و اسپانیا را دارای رشد چشمگیر توصیف کرد و افزود: ظرفیت‌های ارتقای روابط اقتصادی با اسپانیا وجود دارد. همچنین با توجه به پیشینه تاریخی و سابقه دیرینه فرهنگی روابط میان ایران واسپانیا انتظار داریم سطح روابط، حجم تبادلات، همکاری‌ها و روابط اقتصادی میان دو کشور بیش از پیش تقویت شود.

وی به حضور نخبگان متعدد ایرانی در اسپانیا اشاره کرد و این امر را بستری برای گسترش مناسبات و همکاری‌های ۲ جانبه میان دو کشور دانست و ادامه داد: در حوزه‌های گردشگری، دارویی، پتروشیمی، حمل و نقل، تأمین مواد غذایی حلال برای مسلمانان اسپانیا، حوزه‌های بهزیستی، سازمان تأمین اجتماعی و آموزش‌های مهارتی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای و … زمینه‌های همکاری مشترک با این کشور وجود دارد.

سفیر اسپانیا در ایران: برگزاری نشست مجازی برای تبادل اطلاعات اداره باشگاه‌های بزرگ

آنخل لوسادو فرناندز سفیراسپانیا در ایران نیز پیشنهاد برگزاری یک نشست مجازی برای تبادل اطلاعات در زمینه اداره تعاون محور باشگاه‌های بزرگ رئال مادرید و بارسلونا را با مدیران دو باشگاه استقلال و پرسپولیس و مدیران حوزه تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه مطرح کرد و گفت: اداره تیم‌های بارسلونا و رئال مادرید برعهده اعضا و سهامداران این باشگاه‌هاست و ۵۰ هزار نفر شریک، حق عضویت پرداخت می‌کنند.

وی با بیان اینکه در اسپانیا مخالف خصوصی کردن باشگاه‌ها هستیم، تصریح کرد: در اسپانیا باشگاه‌ها به صورت اشتراکی و با اراده افرادی که حق عضویت پرداخت می‌کنند، اداره می‌شوند.

سفیر اسپانیا در ایران اظهار کرد: اسپانیا و ایران دارای روابط خوب و با سابقه تاریخی بیش از ۴۰۰ سال هستند. مصمم هستیم که روابط اقتصادی، سیاسی فرهنگی و تجاری با ایران بیش از گذشته توسعه یابد. در حوزه‌های پتروشیمی، گاز، نفت و آب نیز آماده همکاری با ایران هستیم.

سفیر اسپانیا در ایران به وجود شرایط سخت کرونایی در دنیا و مشکلات ناشی از آن اشاره و افزود: در سال گذشته کنسولگری اسپانیا برای یک هزار ایرانی ویزای کار و اقامت صادر کرد.

وی بر آمادگی اسپانیا برای گسترش همکاری در حوزه‌های گردشگری و جهانگردی بین دو کشور تأکید و اظهار کرد: مسئله بهداشت آب و بهبود وضعیت آن و موضوع انرژی‌های تجدیدپذیر از موضوعات زمینه‌های همکاری بین دو کشور محسوب می‌شود. ما امیدواریم که در جهت پیشرفت روابط بین دو کشور به زودی شاهد خبرهای خوبی باشیم.

لوسادو فرناندز با اشاره به برگزاری نشست مجازی بخش داروسازی دو کشور در سال گذشته گفت: موضوع تشکیل کمیسیون مشترک اقتصادی بین ایران و اسپانیا که از پنج سال گذشته برگزار نشده است که باید مجدداً احیا شود.

کد خبر 5419032 سمیه رسولی

منبع: مهر

کلیدواژه: واگذاری سرخابی ها تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی قیمت نفت وزارت جهاد کشاورزی قیمت برنج قیمت سکه بهار آزادی بانک مرکزی نهضت ملی مسکن سازمان بنادر و دریانوردی سید احسان خاندوزی قیمت طلا سهام عدالت وزارت صنعت معدن و تجارت قیمت دلار کنتور هوشمند درج قیمت تولیدکننده روی کالا سفیر اسپانیا در ایران برگزاری نشست رئال مادرید وزارت تعاون کار و رفاه باشگاه ها دو کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۲۲۸۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشنهاد رسمی تمدید به ستاره رئال رسید

به گزارش "ورزش سه"، مصدومیت تیبو کورتوا در ابتدای فصل باعث شد که فرصت بازی به لونین در دروازه رئال مادرید برسد و این بازیکن بهترین استفاده را از فرصتی که به دست آورده بود برد و توانست نقش مهمی را در صعود رئال مادرید به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا و صدر نشینی این تیم در رقابت‌های لالیگا ایفا کند.

در حالی که رئال مادرید کپا را به صورت قرضی از چلسی به خدمت گرفته بود تا جای خالی کورتوا را در دروازه این تیم پر کند، این لونین بود که توانست با عملکرد خوبش و با استفاده از لغزش دروازه‌بان اسپانیایی جایش را در دروازه این تیم حفظ کند.

در حالی که در ابتدای فصل گفته می‌شد که احتمالاً این دروازه‌بان اوکراینی در پایان فصل رئال مادرید را ترک کند اما در چند هفته اخیر شایعاتی درباره تصمیم مدیران رئال برای تمدید قرارداد او به گوش رسیده بود.

حالا فابریتزیو رومانو، خبرنگار سرشناس ایتالیایی، خبر داده است که مدیران رئال مادرید پیشنهاد رسمی برای امضای قرارداد جدید را به این ستاره رئال ارائه کرده‌اند و انتظار می‌رود که مدیر برنامه او هم به زودی پاسخ لونین را به مدیران این باشگاه اعلام کند و او قرارداد جدیدی را با رئال به امضا برساند.

دیگر خبرها

  • تشکیل کمیته‌های مشترک ایران و عراق برای مقابله با اخبار دروغ و جعلی
  • تماس تلفنی پوتین و امامعلی رحمان
  • پیشنهاد رسمی تمدید به ستاره رئال رسید
  • پلی به گذشته - صعود بارسلونا به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب تساوی 1-1 مقابل رئال مادرید (2011/5/3) / فیلم
  • رئال مادرید 2-6 بارسلونا؛ 15 سال از تحقیر خانگی لوس‌ بلانکوس گذشت / عکس
  • پیروزی بزرگ در سانتیاگو برنابئو؛ برتری 6-2 بارسلونا مقابل رئال مادرید (لالیگا اسپانیا - 2 می، 2009)
  • همکاری رئال مادرید با الاتحاد؛ کریم بنزما به اسپانیا رفت
  • صعود رئال مادرید به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب تساوی 1-1 مقابل بارسلونا (2002/5/1) / فیلم
  • کنایه گوتی به بارسلونا؛ لیگ قهرمانان اروپا بدون رئال مادرید کسل‌کننده‌ می‌شود!
  • امضای ۲ سند همکاری اقتصادی میان ایران و امارات