Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@20:05:04 GMT

صدور ۱۷ اخطاریه پلمب برای واحدهای صنفی متخلف نظرآباد

تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۲۲۸۲۹

صدور ۱۷ اخطاریه پلمب برای واحدهای صنفی متخلف نظرآباد

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ فرج‌الله اسدالهی صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پلیس نظارت بر اماکن عمومی این فرماندهی به منظور نظارت از صنوف مختلف در ۴۸ ساعت گذشته از ۴۵ واحد بازدید به عمل آورده است.
وی اظهار داشت: در این طرح برای ۱۷ واحد اخطاریه پلمب صادر شد و یک واحد هم به دلیل ارتکاب تخلفات صنفی و عدم توجه به تذکرات پلیس پلمب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی شهرستان نظرآباد با اشاره به تداوم و استمرار اقدامات کنترلی و طرح‌های نظارتی صنوف از عموم شهروندان متذکر شد: در صورت مشاهده هرگونه تخلف در صنوف، موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

کد خبر 5419058

منبع: مهر

کلیدواژه: فرمانده انتظامی نظرآباد پلمب واحد صنفی نظرآباد دهه فجر ویروس کرونا بوشهر انقلاب اسلامی ایران کرمانشاه خطبه های نماز جمعه آمار کرونا گرگان جشنواره فیلم فجر شیوع کرونا عکس استانها افتتاح طرح عمرانی ایلام تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۲۲۸۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزیره هرمز پیشتاز در صدور مجوز الکترونیکی/اعلام آخرین مهلت دریافت مجوز‌های الکترونیکی صنفی

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی هرمزگان گفت: ۲۵ اردیبهشت، آخرین مهلت دریافت مجوز‌های الکترونیکی صنفی است.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، مهدی دسینه مدیرکل امور اقتصادی و دارایی هرمزگان افزود: از ۴۱ هزار مجوز معتبر کاغذی موجود در هرمزگان، هفت هزار مجوز به الکترونیکی تبدیل شده است.

وی گفت: براساس قانون صاحبان همه مجوز‌های کاغذی باید مجوز الکترونیکی دریافت کنند و کسب وکار‌هایی که شناسه یکتا نداشته باشند، به لحاظ قانونی بدون مجوز محسوب می‌شوند.

مدیر کل امور اقتصادی و دارایی هرمزگان گفت: در جزیره هرمز تمام کسب و کار‌ها مجوز الکترونیکی دریافت کرده اند و نخستین شهر بدون مجوز کاغذی در کشور نام گرفته است.

دسینه افزود: متقاضیان می‌توانند تا بیست و پنجم اردیبهشت بوسیله گوشی همراه خود و ورود کد شماره سریال کارت ملی، شناسه، کد صنفی و کد پستی محل کسب، در درگاه ملی مجوز‌ها (mojavez.ir)، به سرعت، رایگان و غیرحضوری مجوز الکترونیکی دریافت کنند.

دیگر خبرها

  • ۶۳ پرونده تخلف برای واحدهای صنفی در کردستان تشکیل شد
  • ۶۳ پرونده برای واحدهای متخلف در کردستان تشکیل شد
  • هدف ستاد تعطیلی واحدهای صنفی نیست/صنوف با قوانین هماهنگ شوند
  • جریمه میلیاردی یک واحد صنعتی متخلف در بروجرد
  • جوجه ریزی ۴ میلیون و ۳۸۰ هزار قطعه‌ای در استان قزوین
  • جزیره هرمز پیشتاز در صدور مجوز الکترونیکی/اعلام آخرین مهلت دریافت مجوز‌های الکترونیکی صنفی
  • شناسایی واحدهای صنفی فاقد مجوز با الکترونیکی شدن مجوزها
  • پلمب کارگاه غیرمجاز تولید فلافل غیربهداشتی در مهرشهر
  • پلمب یک واحد آلاینده غیر مجاز در ورامین
  • تخلف بهداشتی بیش از ۳۰۰ واحد صنفی را در قزوین به تعطیلی کشاند