Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-29@11:35:37 GMT

خرم آباد میزبان جشنواره موسیقی فجر

تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۲۳۰۰۶

خرم آباد میزبان جشنواره موسیقی فجر

به گزارش خبرآنلاین لرستان، جلسه هماهنگی و برنامه ریزی میزبانی از سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجر، صبح یکشنبه هفدهم بهمن ماه با حضور مدیر کل، معاونین امور هنری و سینمایی و توسعه مدیریت و منابع، مسئول روابط عمومی و کارشناس موسیقی اداره کل و ریاست و منشی انجمن موسیقی استان برگزار شد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان در این جلسه، ضمن تقدیر و تشکر از دست‌اندرکاران برگزاری جشنواره فیلم فجر در خرم آباد و بروجرد، گفت: میزبانی از جشنواره‌های های ملی فجر فرصتی است تا هنرمندان استان با شرکت کنندگان این رویدادهای ملی به تبادل نظر و گفتگو پرداخته تا از این طریق شاهد شکوفایی هر چه بیشتر هنر استان باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احمد حسین فتایی تصریح کرد: علی رغم شرایط سخت کرونایی حاکم بر استان و کشور، شاهد استقبال خوب هم استانی ها از برنامه‌های های مختلف فرهنگی هنری بوده ایم و از آنجا که موسیقی با روح و روان مردم لرستان عجین شده، انتظار می رود شاهد استقبال گرم دوستداران و هنرمندان موسیقی از این رویداد مهم باشیم.

وی سپس با تاکید بر لزوم پایبندی دقیق به پروتکل های بهداشتی و اصول فاصله گذاری اجتماعی در جریان برگزاری سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجر در خرم آباد، افزود: نگاه دولت بیش و پیش از تعطیل کردن فعالیت ها بر رعایت دقیق پروتکل ها در خلال برگزاری رویداد های اینچنینی است و باید همچون جشنواره فیلم فجر، نظارت‌ دقیقی در این خصوص صورت پذیرد تا خدایی ناکرده شاهد ابتلای هیچ عزیزی در جریان برگزاری رویدادهای فرهنگی و هنری به ویروس کرونا نباشیم.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان در پایان خاطر نشان ساخت: در صورت تاکید ستادهای استانی و ملی مدیریت بیماری کرونا بر همین روند، انشاالله تا پایان سال شاهد برگزاری جشنواره های ملی مد و لباس و تئاتر فجر، کالاها و محصولات فرهنگی لرستان و آیین اختتامیه جشنواره مطبوعات، پایگاه های خبری و خبرگزاری های استان خواهیم بود.

گفتنی است سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجر، اوایل اسفند ماه سالجاری با حضور هشت گروه موسیقی استان، طی دو سانس در تالار شهید آوینی مجتمع فرهنگی هنری ارشاد خرم آباد برگزار شده و بلیط فروشی نیز در بستر اینترنت و از طریق مرجعی که به زودی اعلام می شود، صورت می پذیرد

کد خبر 1600579

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی موسیقی استان لرستان جشنواره موسیقی فجر خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۲۳۰۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزبانی قلعه فلک‌الافلاک از ارکستر سمفونیک تهران

بنیاد رودکی، شهرداری لرستان و اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، تفاهم‌نامه‌ای برای اجرای ارکستر سمفونیک تهران امضا کردند

به گزارش خبرگزاری ایمنا از لرستان و به نقل از روابط عمومی بنیاد رودکی، محمد الله‌یاری فومنی مدیرعامل بنیاد فرهنگی هنری رودکی، سیدامیرعباس ستایشگر معاون آفرینش‌های فرهنگی هنری این بنیاد، اعظم روانشاد مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان و داریوش بارانی شهردار خرم‌آباد، در جلسه مشترکی تفاهم‌نامه همکاری میان دو مجموعه بنیاد رودکی و شهرداری خرم‌آباد را امضا کردند.

بر اساس این تفاهم‌نامه، ارکستر سمفونیک تهران، سمفونی «فلک‌الافلاک»، اثر استاد کامبیز روشن روان را با مشارکت بنیاد رودکی، شهرداری خرم‌آباد و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان در محوطه قلعه فلک‌الافلاک اجرا می‌کند.

ارکستر سمفونیک تهران سال ۱۳۲۲ توسط پرویز محمود پایه‌گذاری شد. دوران طلایی این ارکستر در سال‌های ۱۳۵۱ تا ۱۳۵۷ و به رهبری فرهاد مشکوه سپری شد، این ارکستر اکنون زیرمجموعه بنیاد فرهنگی هنری رودکی است و با رهبری دائم منوچهر صهبائی به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

این ارکستر هفدهم اسفند سال گذشته، کنسرت «فلوت سحرآمیز» را به رهبری منوچهر صهبائی در تالار وحدت برگزار کرد.

کد خبر 748695

دیگر خبرها

  • فراهم شدن تجهیزات الکترونیکی برگزاری انتخابات در خرم‌آباد
  • سردیس پدر خوشنویسی خرم آباد رونمایی شد
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • میزبانی قلعه فلک‌الافلاک از ارکستر سمفونیک تهران
  • ملایر میزبان نخستین جشنواره موسیقی تاک
  • ‌کرمان‌ میزبان سومین جشنواره ملی چند رسانه‌ای میراث فرهنگی
  • کرمان میزبان جشنواره چند رسانه‌ای وزارت میراث فرهنگی است
  • بجنورد میزبان جشنواره ملی نوا‌های رضوی
  • مرحله استانی دومین جشنواره سرود فجر بسیج در بوشهر برگزار شد
  • امام جمعه خرم آباد:فروپاشی دژ سست استعمار در منطقه