Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، احمدحسین فتایی امروز دوشنبه در سخنانی گفت: میزبانی از جشنواره‌های های ملی فجر فرصتی است تا هنرمندان استان با شرکت کنندگان این رویدادهای ملی به تبادل نظر و گفتگو پرداخته تا از این طریق شاهد شکوفایی هر چه بیشتر هنر استان باشیم.

وی تصریح کرد: علی رغم شرایط سخت کرونایی حاکم بر استان و کشور، شاهد استقبال خوب هم استانی‌ها از برنامه‌های های مختلف فرهنگی هنری بوده‌ایم و از آنجا که موسیقی با روح و روان مردم لرستان عجین شده، انتظار می‌رود شاهد استقبال گرم دوستداران و هنرمندان موسیقی از رویداد مهم جشنواره موسیقی فجر باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با تاکید بر لزوم پایبندی دقیق به پروتکل‌های بهداشتی و اصول فاصله گذاری اجتماعی در جریان برگزاری سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجر در خرم آباد، افزود: نگاه دولت پیش از تعطیل کردن فعالیت‌ها بر رعایت دقیق پروتکل‌ها در خلال برگزاری رویدادهای اینچنینی است و باید همچون جشنواره فیلم فجر، نظارت دقیقی در این خصوص صورت پذیرد تا خدایی ناکرده شاهد ابتلای هیچ عزیزی به ویروس کرونا در جریان برگزاری رویدادهای فرهنگی و هنری نباشیم.

فتایی خاطر نشان کرد: در صورت تاکید ستادهای استانی و ملی مدیریت بیماری کرونا بر همین روند، انشاالله تا پایان سال شاهد برگزاری جشنواره‌های ملی مد و لباس و تئاتر فجر، کالاها و محصولات فرهنگی لرستان و آئین اختتامیه جشنواره مطبوعات، پایگاه‌های خبری و خبرگزاری‌های استان خواهیم بود.

وی یادآور شد: سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجر، اوایل اسفند ماه سالجاری با حضور ۸ گروه موسیقی استان، طی دو سانس در تالار شهید آوینی مجتمع فرهنگی هنری ارشاد خرم آباد برگزار شده و بلیط فروشی نیز در بستر اینترنت و از طریق مرجعی که به زودی اعلام می‌شود، صورت می‌گیرد.

کد خبر 5419072

منبع: مهر

کلیدواژه: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان جشنواره موسیقی فجر دهه فجر ویروس کرونا بوشهر انقلاب اسلامی ایران کرمانشاه خطبه های نماز جمعه آمار کرونا گرگان جشنواره فیلم فجر شیوع کرونا عکس استانها ایلام تبریز بارش برف جشنواره موسیقی فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۲۳۲۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره‌های گردشگری با رویکرد ملی و بین‌المللی تدوین شود

ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی سیستان وبلوچستان گفت: تمامی رویدادها و جشنواره‌های گردشگری باید با رویکرد ملی و بین‌المللی تدوین شود.

علیرضا شه بخش در پنجمین جشنواره فرهنگی گردشگری سی ترمی که در جزینک برگزار شد، اظهار کرد: ایجاد شور و نشاط اجتماعی یک اولویت و ضرورت است و ما از برگزاری این جشنواره‌ها حمایت خواهیم کرد.

وی افزود: نباید در این امور صرفا به کمیت برگزاری توجه شود و نکته مهمتر کیفیت، نوع و اهداف این جشنواره‌هاست.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی سیستان وبلوچستان تاکید کرد: ضرورت دارد تا پس از طرح ریزی یک‌ برنامه و رویداد گردشگری و اجرا در سطح محلی، در گام نخست نسبت به ثبت آن اقدام شود و در مرحله بعد باید برای اجرای با کیفیت تر، بروزتر و غنی‌تر این رویدادها در سطوح ملی و بین‌المللی گام برداشت و نباید در یک نقطه درجا زد.

وی خاطر نشان کرد: سیستان وبلوچستان ظرفیت‌های فوق العاده زیاد اما گمنامی دارد که با برگزاری رویدادهای مختلف می‌توان آیین‌ها، سنن و آداب و رسوم مردم این استان را به دنیا معرفی کنیم و لازمه تحقق عملی این مطالبه، طرح ریزی برای برگزاری جشنواره‌هایی با کیفیت ملی و بین‌المللی است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بیمه فعالان سرود پیگیری می‌شود/چند پیشنهاد به موسیقی فارس
  • فراهم شدن تجهیزات الکترونیکی برگزاری انتخابات در خرم‌آباد
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • مهم‌ترین نکته جشنواره امام رضا(ع) امسال، حضور میدانی است/ جشنواره فیلم رضوان به برکت جشنواره امام رضا(ع) برگزار می‌شود
  • ملایر میزبان نخستین جشنواره موسیقی تاک
  • ‌کرمان‌ میزبان سومین جشنواره ملی چند رسانه‌ای میراث فرهنگی
  • کرمان میزبان جشنواره چند رسانه‌ای وزارت میراث فرهنگی است
  • بجنورد میزبان جشنواره ملی نوا‌های رضوی
  • جشنواره‌های گردشگری با رویکرد ملی و بین‌المللی تدوین شود
  • مرحله استانی دومین جشنواره سرود فجر بسیج در بوشهر برگزار شد