Web Analytics Made Easy - Statcounter

دانیال کردستانی، میلاد کنندگانی و علی یاری تا این لحظه قطعا به فجرسپاسی اضافه شدند

سرپرست تیم فجر شهید سپاسی شیراز در خصوص نقل و انتقالات این تیم صحبت کرد.

به گزارش طرفداری، امیرحسین جوانی به مهر گفت:

براساس آخرین مصوبه‌ای که هیأت مدیرها تیم فوتبال شهید سپاسی شیراز داشتند مقرر شد که تیم به لحاظ کادر بازیکنان تقویت شده تا فجر در نیم فصل دوم بتواند نتایج بهتری را در لیگ برتر کسب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اضافه کرد:

فجر شهید سپاسی شیراز در بازار نقل و انتقالات نیم فصل فعالیت خوبی داشته و تاکنون سه بازیکن به صورت قطعی به فجر اضافه شده‌اند و دو بازیکن دیگر نیز در روزهای باقیمانده به تیم اضافه خواهند شد.

جوانی تاکید کرد:

دانیال کردستانی، میلاد کنندگانی و علی‌یاری بازیکنان قطعی اند که به تیم اضافه شده‌اند این در حالی است که قرار است یک معاوضه نیز بین تیم فوتبال فجر شهید سپاسی و یکی از تیم‌های لیگ برتری انجام شود که هنوز به صورت ١٠٠ درصد نهایی نشده است.

به گفته این مقام مسئول در تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز تمامی بازیکنانی که به تیم فجر اضافه شده‌اند با نظر سرمربی به این تیم ملحق شده‌اند.

او در خصوص جذب سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند مدافعان تیم فوتبال استقلال نیز گفت:

بحث جذب این افراد فعلاً در دستورکار تیم نیست زیرا اگر این افراد سرباز شوند از اول اسفند ماه باید به عضویت تیم‌های نظامی درآمده که در آن زمان نیز مهلت قانونی نقل و انتقالات به پایان رسیده و برای آنان آرزوی موفقیت می‌کنم.

اخبار داغ 

این زن روی تتلو را کم کرد! / سارا سبات کیست؟ + عکس جانواریو: استقلال را همیشه در برزیل معرفی کرده ام؛ نیمی از قلب من آبی است دردسر دیگر برای پرسپولیس؛ بدهی به بیرانوند باعث بسته شدن پنجره سرخپوشان شد رسمی؛ مارک اورمارس به دلیل مشکلات اخلاقی از آژاکس جدا شد

نیاز مبرم کریستیانو رونالدو به گلزنی مقابل برنلی برای فرار از یک رکورد منفی

منبع: طرفداری

کلیدواژه: شهید سپاسی شیراز فجر شهید سپاسی تیم فوتبال شده اند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۲۳۳۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی: پسوند خلیج فارس به نام استقلال اضافه شد

به گزارش "ورزش سه"، مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس با تبریک دهم اردیبهشت روز ملی خلیج فارس، از تغییر نام تیم استقلال به تیم «استقلال خلیج فارس» خبر داد.

علی عسکری با اشاره به اینکه پسوند «خلیج فارس» نقطه اشتراک تمامی شرکت‌های گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس است، گفت: بر اساس همین سیاست، در راستای حفظ وحدت رویه، سیاست حاکمیت شرکتی و همچنین روز مبارک خلیج فارس، بر اساس تصمیم مالکان جدید تیم محبوب استقلال، به تیم استقلال خلیج فارس تغییر می‌یابد.

وی تصریح کرد: این اقدام، گامی مهم برای اصلاح ساختارهای اقتصادی، سودده کردن این باشگاه، حرکت استقلال خلیج فارس در تراز جهانی و ان‌شاءلله کسب توفیقات در شأن این تیم در عرصه‌های بین‌المللی است.

دیگر خبرها

  • استقلال و برنامه خاص برای وقت‌های اضافه!
  • اختلاف دو وزارتخانه بر سر تغییر نام استقلال
  • ادعای دقیقی: شهرداری قزوین سهام‌دار پرسپولیس شد!
  • اعلام برنامه مسابقات چهار هفته پایانی لیگ یک فوتبال ایران
  • اعتراض فجرسپاسی به رای بازی جنجالی لیگ یک
  • رسمی: پسوند خلیج فارس به نام استقلال اضافه شد
  • مالک جدید، نام باشگاه فوتبال استقلال را عوض کرد
  • خلاصه بازی فجر سپاسی شیراز ۰ - ۳ گل‌گهر سیرجان + ویدئو
  • پرسپولیسی ها ما را مسخره کردند | مشکل بازیکن استقلال بود که بی دلیل در زمین ایستاده بود
  • کارشناس داوری: بازیکن پرسپولیس قبل از زدن گل اول خطا کرد