Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - امام جمعه بوشهر با قدردانی از برگزاری مراسم ایام‌الله دهه فجر گفت: متوقف شدن حرکت انقلاب اسلامی مهمترین برنامه دشمنان است که با حضور مقتدرانه مردم در مراسم و صحنه‌های مختلف انقلاب اهداف دشمن خنثی می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری ظهر امروز در نشست شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر به‌صورت ویدئو کنفرانس با تبریک ایام‌الله دهه فجر و قدردانی از تلاش دست‌اندرکاران در عرصه‌های فرهنگی، عمرانی، مراسم دهه فجر و مناسبت‌های مختلف ملی و مذهبی اظهار داشت: انقلاب اسلامی دارای ویژگی‌های خاصی است که مهمترین ویژگی آن تجلی دوباره و احیا اسلام ناب محمدی (ص) بر اساس مبانی قرآنی و سیره ائمه ‌طهارت علیه‌السلام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر، رسیدن به تمدن اسلامی، توسعه، پیشرفت، عدالت و مردم سالاری دینی را از اهداف انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: جنس انقلاب اسلامی با دیگر انقلاب‌ها تفاوت دارد و مهمترین تفاوت آن این است که بر اساس دین اسلام، طراحی، مدیریت، نظارت شده و به سمت اهداف خاصی پیش می‌رود.

امام جمعه بوشهر، با اشاره به ترفندهای دشمنان جهان بشریت علیه ادیان الهی از جمله دین اسلام افزود: از همان ابتدا پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان با تمام توان در عرصه‌های علمی، عملی، فکری، فناوری و تکنولوژی به تهاجم جنایت به‌صورت نرم و سخت علیه نظام اسلامی اقدام کردند.

وی اهداف دشمنان را متوقف کردند حرکت انقلاب اسلامی دانست و بیان کرد: دشمنان برای منحرف کردن، انقلاب اسلامی از مسیر اصلی به دسیسه‌های مختلفی متوسل شده‌اند که در 43 سال گذشته انواع ترفند عملی کردند ولی با پشتوانه مردم ایران اسلامی، اهداف دشمنان شکست خورده است.

صفایی بوشهری، ماندگاری انقلاب اسلامی را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: مانایی انقلاب اسلامی، مانایی اسلام و نظام دینی است که باید بر اساس منویات مقام معظم رهبری، آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی گام برداریم و ثابت قدم باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه دشمنی، جهان استکبار و ایادی آن ادامه دارد تأکید کرد: تنها راه نجات انقلاب اسلامی تلاش جهادی و مقابله با اهداف دشمنان بر اساس تدابیر مقام معظم رهبری است.

امام جمعه بوشهر با قدردانی از برگزاری مراسم ایام‌الله دهه فجر در نقاط مختلف استان تصریح کرد: برگزاری مراسم این ایام نشان از حمایت مردم از انقلاب و خنثی شدن ترفند دشمنان است.

وی خاموش شدن صدای انقلاب اسلامی را از اهداف مهم دشمن دانست و خاطر نشان کرد: تشویش اذهان عمومی و متوقف شدن حرکت انقلاب اسلامی مهمترین برنامه دشمنان است که با حضور مقتدرانه مردم در مراسم و صحنه‌های مختلف انقلاب اهداف دشمن خنثی می‌شود.

صفایی بوشهری باتأکید بر حضور حماسی در مراسم 22 بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی تصریح کرد: همزمان با سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ضمن طنین‌انداز شدن گلبانگ الله اکبر در شب 22 بهمن، مراسم راهپیمایی به‌صورت خودروی تا مصلا جمعه برگزار می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در مقابله با کرونا را یک ضرورت دانست و افزود: معیار برپایی مراسم 22 بهمن مصوبه ستاد مقابله با کرونا است که بر این اساس در همه نقاط استان بوشهر راهپیمایی 22 بهمن به‌صورت خودروی و موتوری برگزار می‌شود.

امام جمعه بوشهر تلاش همگانی در ستاد دهه فجر، از جمله حضور با شکوه مردم، سپاه پاسداران، شهرداری‌ها و دیگر نهادها و دستگاه‌های اجرایی را مورد ستایش قرار داد و تصریح کرد: حضور باشکوه مردم در طنین‌انداز شدن گلبانگ الله اکبر در شب 22 بهمن در پشت بام‌ها، منازل، مساجد، حسینیه‌ها و محافل گوناگون سبب ناامیدی دشمنان می‌شود.

اجرا بیش از 2 هزار برنامه در ایام دهه فجر در شهرها و روستاهای استان

رئیس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان بوشهر نیز با اشاره به اجرا بیش از 2 هزار برنامه در ایام دهه فجر در شهرها و روستاهای استان خاطر نشان کرد: برنامه‌های مختلف و متنوعی در عرصه‌های فرهنگی، هنری، ورزشی، اجتماعی، افتتاح طرح‌ها در حال برگزاری است که تا 22 بهمن ماه ادامه دارد.

حجت‌الاسلام یوسف جمالی از برگزاری مراسم راهپیمایی 22 بهمن به‌صورت خودروی و موتوری خبر داد و بیان کرد: مراسم 22 بهمن روز جمعه هفته جاری به توجه به وضعیت کرونایی به‌صورت خودرو پیمایی در بوشهر از گلزار شهدا خوش‌نام شغاب تا مصلا جمعه بوشهر برگزار می‌شود.

مراسم راهپیمایی 22 بهمن استان بوشهر به‌صورت خودرویی برگزار می‌شودآمادگی کامل شبکه‌های استانی برای پوشش جشن ملی 22 بهمنضرورت اقناع والدین در ارتباط با واکسیناسیون کودکان در استان خراسان رضوی /مراسم 22 بهمن با رعایت شیوه‌ نامه‌ بهداشتی برگزار شود

وی تصریح کرد: با توجه به هماهنگی‌های انجام شده مراسم بزرگداشت یوم‌الله 22 بهمن به بهترین شکل ممکن و سلامت‌محور برگزار می‌شود.

رئیس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان بوشهر مشارکت با شکوه مردم در  مراسم یوم‌الله 22 بهمن را نماد اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی و نمایانگر پشتوانه مردمی دانست و بیان کرد: در این روز باشکوه مردم انقلابی با حضور گسترده، وحدت و همبستگی خود را به نمایش می‌گذارند.

جمالی از طنین‌انداز شدن بانگ تکبیر در شب 22 بهمن در استان بوشهر خبر داد و تصریح کرد: گلبانگ معنوی و ملکوتی تکبیر ساعت 21 روز بیست و یکم بهمن‌ ماه همراه با نورافشانی آسمان برگزار می‌شود

انتهای پیام/190/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: امام جمعه بوشهر استان بوشهر انقلاب اسلامی برگزاری مراسم برگزار می شود مراسم 22 بهمن اهداف دشمن بر اساس دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۲۳۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلیج فارس صحنه ایستادگی دلیرمردان ایرانی در طول تاریخ است

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم مشایخی صبح دوشنبه در مراسم بزرگداشت روز ملی خلیج فارس در دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان بوشهر اظهار کرد: بوشهر در طول تاریخ چهار بار شاهد تهاجم بیگانگان بوده است که در تمام این موارد با ایستادگی دلیرمردان روبرو بوده است.

وی اضافه کرد: انسان‌های بزرگی در طول تاریخ بودند که با تاریخ نگاری‌های خود توانسته‌اند خلیج فارس را و اهمیتش در موضوعات مختلف به قلم بیاورند.

پژوهشگر و نویسنده بوشهری گفت: در همین راستا کتاب‌های ارزشمندی در خصوص خلیج فارس وجود دارد و این اسناد، سندهای افتخار ما است.

لزوم توسعه اقتصاد دریاپایه

رئیس واحد استانی دانشگاه فنی و حرفه ای بوشهر با اشاره به خلیج فارس به عنوان یک مؤلفه مهم در معادله‌های سیاسی و اقتصادی جهان در این مراسم گفت: خلیج فارس ریشه در تاریخ این سرزمین کهن و باستانی دارد و در دوره‌های مختلف علاوه بر تأمین نیازهای مادی و اقتصادی، نماد اقتدار، ایستادگی و مبارزه ایرانیان در برابر استعمار نیز بوده است.

احسان بهمیاری افزود: ایران اسلامی در بخش‌های گوناگون دریا ظرفیت‌های مهم و فراوانی دارد و نگاه‌ها باید در عرصه اقتصادی خلیج فارس دریامحور باشد.

رئیس واحد استانی دانشگاه فنی و حرفه‌ای بوشهر اضافه کرد: توجه به گردشگری دریایی به عنوان یکی از طرح‌های اقتصاد دریامحور و منبع تأمین درآمد و ارز در استان در اولویت برنامه‌ها قرار گیرد.

امام جماعت آموزشکده فنی و حرفه‌ای پسران بوشهر در مراسم بزرگداشت روز ملی خلیج فارس گفت: خلیج فارس به رشادت و حقانیت ما در جنگ شهادت می‌دهد.

حجت الاسلام عیسی راستگو افزود: بررسی ابعاد نقش خلیج فارس در دوران دفاع مقدس می‌تواند گواه روشنی بر رشادت دلیرمردان ساحل‌نشین و مجاهدت آنان بر این پهنه وسیع باشد.

در پایان این مراسم ضمن یادآوری ایثار جانبازان، شهدا و برکت خون آن‌ها، با اهدا لوح یادبود و هدایایی از خانواده سردار شهید مجید مبارکی تکریم به عمل آمد.

کد خبر 6091832

دیگر خبرها

  • راه مبارزه با ناامیدی جهاد تبیین در عرصه‌های مختلف است
  • دشمن چگونه سعی در عرفی‌سازی بی‌حجابی در جامعه‌ دارد؟
  • مراسم سوگواری امام صادق در باغ موزه دفاع مقدس برگزارمی شود
  • رییسی: دشمن در عرصه‌های مختلف ناکام مانده است
  • دشمنان با جنگ رسانه‌ای در مسیر مردم و انقلاب سنگ اندازی می‌کنند
  • دشمن در عرصه‌های مختلف ناکام مانده است
  • رئیس جمهور در جشنواره ملی امتنان از کارگران گروه‌های کار و واحدهای نمونه: دشمن در عرصه های مختلف ناکام مانده است
  • دشمن در عرصه های مختلف ناکام مانده است
  • خلیج فارس صحنه ایستادگی دلیرمردان ایرانی در طول تاریخ است
  • انقلاب اسلامی دشمنان را مستهلک کرده است