Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان - پس از اینکه وحید شمسایی به عنوان سرمربی جدید تیم ملی فوتسال انتخاب شد، او در اولین کار خود شهاب سفال منش مدرس فوتسال را به عنوان دستیار اول خود در تیم ملی انتخاب کرد. یکی از کار‌های سفال منش در تیم ملی صحبت با مربیان اروپایی بوده که قرار است به عنوان کمک مربی به کادر فنی تیم ملی اضافه شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین سفال منش به همراه شمسایی و مربیان دیگر تیم ملی بازی‌های لیگ برتر را از نزدیک مشاهده می‌کنند و می‌خواهند از بین بازیکنان جوان بهترین‌ها را به تیم ملی دعوت کنند.

لیگ ما از بازیکنان جوان و با انگیزه زیادی برخوردار است

شهاب سفال منش مربی تیم ملی فوتسال گفت: ما هر هفته مسابقات لیگ را به خوبی رصد می‌کنیم. خوشبختانه در لیگ ما بازیکنان جوان و با انگیزه‌ای حضور دارند که برای رسیدن به تیم ملی تلاش می‌کنند. در هر صورت این بازیکنان جوان حق شان است که به تیم ملی فوتسال دعوت شوند. در کنار این موضوع ما باید به این بازیکنان جوان فرصت بدهیم تا بتوانند استعداد‌های خود را به خوبی نمایش داده و در آینده تیم ملی قدرتمندی داشته باشیم.

تیم ملی فوتسال کشورمان شهریور ماه سال آینده باید در مسابقات جام ملت‌های آسیا شرکت کند و به همین خاطر کادر فنی تیم ملی برای اینکه ملی پوشان در آن رقابت‌ها موفق باشند با چند کشور معتبر اروپایی به صورت مستقیم صحبت‌هایی انجام داده است تا تیم ملی فوتسال قبل از شروع این بازی‌ها بتواند چند دیدار دوستانه انجام دهد.

با سرمربیان تیم‌های ملی فوتسال برزیل، اسپانیا و پرتغال صحبت کردیم

ما تیم ملی فوتسال ایران هستیم و همه تیم‌های قدرتمند جهان آرزو دارند که با تیم ملی ایران اردوی مشترک برگزار کنند. ما برای اولین بار خودمان به صورت مستقیم با تیم‌های مطرح جهان صحبت انجام داده ایم. به طوری که تا امروز با سرمربیان تیم‌های ملی برزیل، اسپانیا و پرتغال صحبت‌هایی انجام داده ایم. همچنین با مسئول روابط توسعه فوتسال حوزه کشور‌های عرب زبان صحبت کردیم تا اردو‌های خودمان را در آنجا برگزار کنیم. ما نمی‌خواهیم حرفی بزنیم که به آن عمل نشود. همچنین به دنبال آن نیستیم که بیاییم بگوییم می‌خواهیم با ۲۰ تیم بازی کنیم و در آخر با هیچ کدام نتوانیم دیداری انجام دهیم.

بیشتر بخوانید

تیم ملی فوتسال آرژانتین فاتح جام ملت‌های آمریکای جنوبی شد

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی تیم ملی فوتسال جام ملت های فوتسال آسیا تیم ملی فوتسال بازیکنان جوان سفال منش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۲۳۸۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عنایتی: از این صحبت‌ها خسته شدم!

به گزارش "ورزش سه"، رضا عنایتی، سرمربی پیکان در نشست خبری پس از بازی شمس‌آذر و پیکان در جمع خبرنگاران عنوان کرد: پیش‌بینی کرده بودیم که بازی سختی را در پیش داشته باشیم، تیم شمس‌آذر در بازی انگیزه بالایی داشت و رسیدن به سه امتیاز بازی را به آن‌ها تبریک می‌گویم.

وی ادامه داد: بازیکنان پیکان هم امروز شادابی و انرژی لازم را نداشتند و کم‌رمق و کم‌انگیزه و بدون تمرکز بازی کردند و نتیجه هم همین شد که سه امتیاز را به شمس‌آذر میزبان تقدیم کردند چون همیشه انگیزه حرف اول را می‌زند.

سرمربی تیم پیکان اضافه کرد: فوتبال روزهای خوب و بد دارد، این باخت تلنگری برای پیکان بود که خیلی جدی‌تر کار کند، بنابراین سعی می‌کنیم از فردا ریکاوری کنیم و برای بازی‌های حساسی که در آینده داریم آماده شویم و امیدواریم بتوانیم شرایط را به نفع خودمان پیش ببریم.

وی در پاسخ به سؤال خبرنگاران درباره دلایل نداشتن تمرکز بازیکنان، عنوان کرد: شرایط بازی‌ها متفاوت است، در نیمه دوم شرایط ما بهتر شد ولی امروز روز فوتبالی بازیکنان ما نبود، باید فکر کنیم و آسیب‌شناسی انجام دهیم تا به شرایط ایده‌آل خود بازگردیم.

این مربی فوتبال در ادامه در پاسخ به سؤال خبرنگاران درباره داوری گفت: خسته شده‌ام و نمی‌خواهم درباره داوری صحبت کنم، حدود ۲۰ دقیقه ساکت کنار خط ایستادم و یک سری موارد وجود داشت که تمایلی برای پرداختن به آن‌ها ندارم، بگذارید کارشناسان داوری نظر بدهند.

دیگر خبرها

  • مورایس: به سود استقلال بازی کردیم!
  • درویش: عالیشاه نباید آن حرکت را انجام می‌داد/اوسمار خودش خواست بعد از فضای بازی با سپاهان برنامه بدهد+فیلم
  • طلوع کیان:مهمتر از صعود بازیابی چهره معتبر تیم ملی والیبال در عرصه بین المللی است/ بازیکنان غایب اردو عذر موجه ارائه کردند
  • عنایتی: از این صحبت‌ها خسته شدم!
  • توضیحات اصولی درباره انتخاب سرمربیان، VAR و جانشین مطهری
  • مذاکره با برزیل برای برگزاری دیدار تدارکاتی
  • مذاکره با برزیل برای برگزاری دیدار تدارکاتی با فوتسال ایران
  • رونالدو در اندیشه فروش وایادولید
  • اصولی: ملی پوشان فوتسال حواله خودرو نمی گیرند/ در جریان انتقال پرسپولیس به مشهد نیستم+ فیلم
  • زنجیره ارزش گردشگری درآمد پایدار همدان را تضمین‌ می‌کند