Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان اهواز - طرح فاضلاب شادگان امروز و با حضور وزیر کشور و جمعی از مقامات استانی افتتاح و به بهره برداری رسید.

محمدرضا کرمی نژاد در مراسم افتتاح تصفیه‌خانه فاضلاب شادگان گفت: در شهر شادگان تاکنون ۱۵ ایستگاه پمپاژ و ۱۶۰ کیلومتر خطوط فرعی و اصلی فاضلاب احداث شده است.

او می‌گوید: احداث تصفیه‌خانه فاضلاب با ظرفیت ۲۰ هزار متر مکعب در شبانه‌روز نیز کمک خوبی به حل مشکل فاضلاب این شهر خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته کرمی نژاد شادگان همانند شهر‌های جنوبی خوزستان دارای فاضلابی خاص است، زیرا زمین در این شهر ریزشی و مسطح است، اما امسال تاکنون ۸۲ درصد از شبکه فاضلاب شادگان تکمیل شده است.

بر اساس این طرح برای فاضلاب شادگان ۳ ایستگاه پمپاژ باید احداث شود و همچنین ۹ ایستگاه پمپاژ دیگر نیز تعمیر و بازسازی شوند.

طبق اطلاعات آب و فاضلاب خوزستان تصفیه‌خانه شادگان نیز در ۲ مدول طراحی شده که ظرفیت مدول اول ۲۰ هزار متر مکعب در شبانه‌روز و مدول دوم ۲۶ هزار متر مکعب در شبانه‌روز است.

محمد رضا کرمی نژاد تصفیه‌خانه فاضلاب شادگان را دارای یکی از بهترین فرآیند‌های تصفیه فاضلاب در کشور دانست.

انتهای پیام/ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فاضلاب شهری شادگان فاضلاب شادگان تصفیه خانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۲۴۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه تعریض جاده اجیرلو ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

به گزارش خبرنگار مهر، جابر جهان‌بین بعد از ظهر یکشنبه در بازدید از تعریض و ایمن سازی جاده مواصلاتی از سمت ورودی اجیرلو اظهار کرد: پروژه تعریض و ایمن‌سازی جاده مواصلاتی از سمت ورودی اجیرلو ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی با بیان اینکه این پروژه یکی از مطالبات به حق مردم شهرستان بوده است، گفت: پروژه تعریض جاده اجیرلو به طول ۲ کیلومتر با هزینه‌ای حدود ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در حال اجرا است.

فرماندار شهرستان پارس‌آباد بیان کرد: امید می‌رود با تعریض این جاده مواصلاتی و با احداث میدان در ورودی سه راهی فرودگاه آمد و شده رانندگان داخلی و ترانزیتی تسهیل یابد.

جهان‌بین با اشاره به تردد روزانه بیش از ۵ هزار خودرو سبک و سنگین و ادوات کشاورزی از این مسیر ادامه داد: این جاده مواصلاتی پارس آباد به شهرستان‌های همجوار و مرکز استان یکی از جاده‌های پرتردد این شهرستان به شمار می‌رود.

وی خاطرنشان کرد: تقاضا داریم مسؤولین ادارات از جمله امور برق مغان، آب و فاضلاب در جهت حل مشکل و معضلی که در تعریض جاده مواصلاتی وجود دارد، اهتمام ویژه داشته باشند.

کد خبر 6091350

دیگر خبرها

  • پروژه تعریض جاده اجیرلو ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • پیشرفت فیزیکی ۴۰ درصدی مرمت ساختمان ساعت
  • ۴۲ درصد جمعیت شهر قم تحت پوشش شبکه فاضلاب است
  • پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصدی بزرگراه آستارا - آستارا
  • افتتاح تصفیه‌خانه فاضلاب کارخانه فرآوری کشمش در ملایر
  • بهره برداری از ۲۱ تصفیه خانه در واحد‌های تولیدی استان همدان
  • افزایش چهار برابری دبی تصفیه خانه فاضلاب یزد با ورود روان آب‌ها
  • افزوده شدن ظرفیت تصفیه‌خانه‌های فاضلاب فارس
  • پیشرفت ۴۰ درصدی پروژه انتقال آب از بندرچارک به بستک و جناح
  • بازدید مدیر عامل شرکت آبفای استان یزد از تصفیه خانه آب شهر میبد