Web Analytics Made Easy - Statcounter

فارس: نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی مستقر در وین با تأیید ازسرگیری مذاکرات وین از فردا گفت که احتمالاً این مرحله نهایی خواهد بود.   «میخائیل اولیانوف» نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی مستقر در وین ضمن تأیید ازسرگیری ادامه دور هشتم مذاکرات وین از روز هشتم فوریه (19 بهمن ماه) در پایتخت اتریش گفت که مذاکرات ظاهراً در مرحله نهایی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی در پیامی که در صفحه توییتری خود منتشر کرد، گفت: «پس از یک توقف کوتاه، مذاکرات وین فردا (سه‌شنبه 19 بهمن ماه هشتم فوریه) ازسرگرفته می‌شود. مذاکرات ظاهراً در مرحله نهایی است که به عزم و تلاش‌های پرانرژی تمامی طرف‌ها برای رسیدن به نقطه مقصد که احیای کامل برجام از جمله رفع تحریم‌ها است، نیاز دارد».   صبح امروز، خبرگزاری رویترز به نقل از یک دیپلمات اروپایی که خواست نامش فاش نشود، گزارش کرد که مذاکره‌کنندگان ارشد در مذاکرات وین احتمالاً فردا (سه‌شنبه) در پایتخت اتریش با یکدیگر دیدار خواهند کرد. اتحادیه اروپا نیز پس از آن با صدور بیانیه‌ای برگزاری ادامه دور هشتم مذاکرات وین برای لغو تحریم‌ها علیه جمهوری اسلامی ایران در تاریخ ۱۹ بهمن ماه مورد تأیید قرار داد.   روز جمعه هشتم بهمن ماه، رسانه‌ها از وین گزارش کردند که بر اساس تفاهم صورت‌گرفته بین هیأت‌های مذاکره‌ کننده ایران و گروه ۱+۴ (آلمان، فرانسه، انگلیس، روسیه و چین) و هماهنگ کننده اتحادیه اروپا در وین، دور هشتم گفت‌وگوها به مدت حدود یک هفته تنفس خواهد داشت و هیأت‌های مذاکره‌کننده روز شنبه ۹ بهمن ماه برای رایزنی و مشورت، به پایتخت‌هایشان بازگشتند.   مذاکرات وین در حالی از سرگرفته می‌شود که «حسین امیرعبداللهیان» وزیر خارجه ایران در خصوص پیش بینی روند مذاکرات پیش رو در وین گفت: «ما بر آخرین متونی که در نتیجه مذاکرات ایران با گروه ۱+۴ و Non-Paper هایی که از طریق آقای مورا تبادل شده تمرکز کردیم. در مرور آخرین متون به دست آمده از مذاکرات وین، هنوز در حوزه رفع تحریم‌ها بخش‌هایی از مطالباتمان مورد توجه قرار نگرفته است».

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: مذاکرات وین مرحله نهایی بهمن ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۲۴۱۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزش باد نسبتا شدید فردا و پس فردا در قم

کارشناس اداره کل هواشناسی استان گفت: روز سه شنبه و چهارشنبه شاهد وزش نسبتا شدید و در پاره‌ای از نقاط گرد و خاک خواهیم بود.

مرتضی صبوری افزود: گرد و خاک بیشتر در مناطق شرقی استان خواهد بود و پیش بینی می‌کنیم سرعت وزش باد به ۵۰ کیلومتر در ساعت برسد.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان در خصوص دمای هوا گفت: حداکثر دمای هوای امروز و فردا ۳۳ درجه و روز چهارشنبه ۳۲ درجه سانتیگراد بالای صفر خواهد بود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان با اشاره به ورود سامانه بارشی از اواخر هفته گفت: از اواخر وقت پنج شنبه شاهد بارش باران در ارتفاعات و روز جمعه بارش‌ها به همراه رگبار و رعد و برق همه مناطق استان را فرا می‌گیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • راهیابی ۲۵ گروه سرود فجر به مرحله نهایی
  • تثبیت قیمت نفت در پی مذاکرات آتش‌بس در خاورمیانه
  • مدال محشری با صعود به نیمه‌نهایی قطعی شد / ۵ بوکسور فردا به میدان می‌روند
  • بررسی اتفاقات مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی در برنامه «فوتبال برتر»
  • واکنش نادال به دومین پیروزی در مسترز مادرید
  • جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا؛ حذف کننده ایران به المپیک رسید
  • مس رفسنجان حریف تراکتور شد
  • فقط 3 قهرمان به مبارزه در جام حذفی ایران ادامه می‌دهند
  • طبیعت و ذوب آهن با هم مساوی شدند
  • وزش باد نسبتا شدید فردا و پس فردا در قم