Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: قبل از اینکه درمورد بازی فردا صحبت کنم، باید درباره کنفرانس قبلی و تیم ملی و سرمربی آن صحبت کنم.

به گزارش ایمنا، فرهاد مجیدی در نشست خبری پیش از بازی مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی مقابل پیکان اظهار کرد: قبل از اینکه در مورد بازی فردا صحبت کنم، باید درباره کنفرانس قبلی و تیم ملی و سرمربی آن صحبت کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اعتراف می‌کنم مقداری تند صحبت کردم؛ باید از حق بازیکنانم دفاع کنم. ناراحتی بازیکنانم هم مزید بر علت شد. از سرمربی تیم ملی تقاضا دارم که ناراحتی من را جور دیگری فرض کند. می‌دانم نباید در کار سرمربی تیم ملی دخالت کرد؛ او هر طور که دوست دارد می‌تواند تیمش را بچیند.

سرمربی استقلال با بیان اینکه تقاضایی از دراگان اسکوچیچ دارد، تصریح کرد: باشگاه استقلال به عنوان صدرنشین لیگ برتر باید شأن بیشتری داشته باشد. من رابطه دوستانه‌ای با سرمربی تیم ملی دارم اما می‌خواهم رفتار متقابلی با او وجود داشته باشد. موفقیت تیم ملی باعث خوشحالی مردم است و این خوشحالی‌ها رنگ خاصی جز پرچم سه رنگ ایران، ندارد.

مجیدی درباره بازی فردا مقابل پیکان گفت: پیکان نیم‌فصل اول بازی‌های خوبی انجام داد؛ فرصت اشتباه نداریم. از بازیکنانم به خاطر تمریناتی که پشت سر گذاشتند ممنون هستم. امیدوارم این بازی را با موفقیت پشت سر بگذاریم.

وی در خصوص وضعیت عزیزبک آمانوف خاطرنشان کرد: یک بازیکن برزیلی می‌خواستیم اما جلسات به نتیجه نرسید و نتوانستیم او را جذب کنیم. یک بازیکن دیگر پیشنهاد دادیم و امیدوارم بتوانیم او را جذب کنیم. آمانوف بازیکن خوبی است. مدت‌هاست او را می‌شناسم. امیدوارم بتواند خط هافبک ما را تقویت کند.

وی در مورد بازیکن ازبکی گفت: به عنوان وینگر چپ بازی می‌کند و از طرفی کارشناسان معتقدند استقلال به یک بازی‌ساز نیاز دارد.

مجیدی با اشاره به بازیکن ازبک تصریح کرد: او را از قبل می‌شناختم. بازی‌های ازبکستان را می‌دیدیم و آنالیز می‌کردیم. بازیکن بسیار جوان و خوبی است. فکر می‌کنم می‌تواند به تیم ما خیلی کمک کند.

سرمربی استقلال در خصوص اینکه صالح حردانی به بازی فردا می‌رسد، اظهار کرد: باشگاه به من گفته بله و می‌تواند در بازی فردا بازی کند.

مجیدی درباره ورودی و خروجی‌های استقلال و اینکه یکی از مدافعان وسط این تیم را ترک کرد و آیا ترکیب استقلال نسبت به نیم‌فصل اول دچار تغییر می‌شود گفت: عارف آقاسی جزو خروجی‌های ما نبود. او حدود یک ماهی بود که با ما صحبت می‌کرد و دوست داشت جدا شود. به خاطر مسائل روحی و روانی و شرایطی که از زندگی در تهران داشت، دوست داشت در اهواز کنار خانواده‌اش باشد. به خاطر مسائلی که پیش آمد اجازه دادیم برود. جزو برنامه‌های خروجی ما نبود و با توجه به پست‌هایی که نیاز داشتیم بازیکن جذب کردیم.

وی در مورد حضور آرش برهانی در آکادمی باشگاه استقلال و بازگشت جانواریو به ایران افزود: خیلی خوشحالم که امروز جانواریو قرار است سر تمرین بیاید، او از دوستان قدیمی من است. یکی از خارجی‌های خوبی است که به فوتبال ایران آمد. آرش برهانی هم در عرصه مربیگری بسیار خوب بوده است.

کد خبر 554024

منبع: ایمنا

کلیدواژه: فرهاد مجیدی تیم فوتبال استقلال باشگاه استقلال استقلال تهران استقلال شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق سرمربی تیم ملی بازی فردا صحبت کنم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۲۴۳۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابهام بزرگ در ترکیب حریف استقلال

به گزارش "ورزش سه"، ذوب‌آهن اصفهان در شرایطی مقابل نساجی با دو گل شکست خانگی را تحمل کرد که پارسا جعفری دروازه‌بان جوان گاندوها روی گل اول نساجی اشتباه تاثیرگذاری داشت و این موضوع بسیار مورد توجه قرار گرفت.

اشتباهی که پارسا جعفری در مسابقه با نساجی انجام داد در پایان این بازی مورد پرسش از محمد ربیعی سرمربی ذوب‌آهن قرار گرفت و او هم در این خصوص صحبت کرد.

ربیعی در این مصاحبه به حمایت از هر دو دروازه‌بان خود پرداخت و ضمن روحیه دادن به فروزان و جعفری اعلام کرد به خاطر یک یا دو اشتباه عملکرد خوب آنها در گذشته را نادیده نمی‌گیرد.

حالا در فاصله کوتاه تا دیدار ذوب‌آهن مقابل استقلال در ورزشگاه آزادی یک ابهام بزرگ درباره خط دروازه گاندوها به وجود آمده و مشخص نیست چه کسی در بازی بعدی گلر سبزپوشان خواهد بود.

این در حالی است که محسن فروزان گلر با تجربه ذوبی‌ها که سابقه حضور در استقلال را نیز دارد انگیزه فراوانی برای این مسابقه خواهد داشت و احتمال بازگشتش به چارچوب دروازه بیشتر است.

دیگر خبرها

  • ایران خودرو دوباره فوتبالی شد
  • ابهام بزرگ در ترکیب حریف استقلال
  • لیدر سابق پرسپولیس موثرترین بازیکن این فصل استقلال!
  • مدافع سنگالی بازیکن کلیدی استقلال!
  • حسرت هفته سهم بازیکن جوان پیکان (عکس)
  • فرصت ویژه جواد نکونام برای شکستن رکورد فرهاد مجیدی
  • مورایس: به سود استقلال بازی کردیم!
  • مورایس: استقلال از این تساوی سود برد/ ترجیح می دهم ستاره نداشته باشم اما قهرمان شوم
  • نکونام: سر کسانی باید پایین باشد که مردم آنها را می‌شناسند/ سقف را رعایت کردیم و گریه مان درآمد، سرمان کلاه رفت
  • گل‌محمدی، احتمالا سرمربی جدید تراکتور/ جواد نکونام از سبک کی‌روش تقلید می‌کند