Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@08:00:04 GMT

۲۰ واحد مسکونی بهسازی‌شده در شوط افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۲۴۵۱۱

۲۰ واحد مسکونی بهسازی‌شده در شوط افتتاح شد

فرماندار شوط روز دوشنبه در آیین بهره برداری این طرح‌ها به خبرنگار ایرنا گفت: افتتاح همزمان ۲۰ واحد مسکن روستایی در قالب طرح بهسازی و مقاوم سازی مساکن روستایی اولین طرح افتتاحی در شهرستان است.

شهروز بابازاده افزود: برای احداث ۲۰ واحد مسکن روستایی بالغ بر۴۰ میلیارد ریال از محل تسهیلات بنیاد مسکن و آورده شخصی هزینه شده که به صورت نمادین یک واحد آن در روستای "کش آرخی" به بهره برداری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: طرح توسعه و اصلاح شبکه برق مناطق شهری و روستایی شهرستان شامل، بهسازی شبکه برق روستایی(طرح بهارستان)، توسعه واحداث شبکه فشار ضعیف هوایی جهت تامین برق متقاضیان برق روستایی، توسعه واحداث شبکه فشار ضعیف هوایی جهت تامین برق متقاضیان برق شهری، اصلاح و بهینه سازی شبکه در راستای تقویت برق مشترکین و رفع ولتاژ بصورت نمادین در روستای "خوک" به بهره برداری رسیدند.

فرماندار شوط ادامه داد: برای این طرح توسعه و اصلاح شبکه برق مناطق شهری و روستایی بالغ بر ۸۵ میلیارد ریال هزینه شده است.

وی اضافه کرد: طرح های عمران روستایی بخش مرکزی شوط شامل، طرح جدولگذاری روستای بابورعجم، جدولگذاری روستای خوک، آسفالت معابر روستای عظیم کندی، کانال کشی وجدولگذاری روستای صوفی، جدولگذاری روستای  قره ایاق، طرح هادی روستای خوک سومین طرح افتتاحی در شهرستان شوط می باشد.

 بابا زاده ادامه داد: برای اجرای این طرح ‌ها بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال توسط بنیاد مسکن و با مشارکت سازمان منطقه آزاد ماکو، بخشداری مرکزی و دهیاری‌ها بصورت نمادین طرح آسفالت ریزی روستای "خوک" به بهره برداری رسید.

در ادامه برنامه های  روز هفتم ۷۲۰ جلد سند مالکیت مسکونی در روستاها و شهرهای شهرستان شوط نیز به صورت همزمان به متقاضیان مالکین مسکونی واگذار شد، با اعطای این اسناد تعداد ۷۷۰۰ جلد سند مالکیت مسکونی تاکنون به مالکان در شهرستان شوط تحویل داده شده است.

یک جلد سند مالکیت مسکونی بصورت نمادین در روستای "خوک " توسط فرماندار و امام جمعه و مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان تحویل داده شد.

به گزارش ایرنا، شوط یکی از شهرستان‌های شمالی آذربایجان‌غربی است که در داخل محدوده منطقه آزاد ماکو قرار دارد.

امسال در چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، ۶۵۰ میلیارد ریال طرح عمرانی و اقتصادی در این شهرستان افتتاح و ۴۰۰ میلیارد ریال طرح نیز کلنگ زنی می شود.

جشن‌های ویژه چهل‌ و سومین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی از روز ۱۲ بهمن همزمان با سراسر کشور در آذربایجان‌غربی نیز آغاز شده است و تا روز ۲۲ همین ماه ادامه خواهد داشت.

برچسب‌ها آذربایجان غربی انرژی برق فرمانداران بنياد مسكن انقلاب اسلامی توسعه روستایی شوط دهه فجر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان غربی انرژی برق فرمانداران آذربایجان غربی انرژی برق فرمانداران بنياد مسكن انقلاب اسلامی توسعه روستایی شوط دهه فجر میلیارد ریال بهره برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۲۴۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرا نشدن شبکه فاضلاب روستایی در حاشیه زاینده‌رود سلامت عمومی را به خطر می‌اندازد

رئیس شورای اسلامی شهرستان سامان با اشاره به لزوم اجرای شبکه فاضلاب روستایی حاشیه زاینده‌رود گفت: ورود فاضلاب به این رودخانه می‌تواند تهدیدی برای سلامت عمومی مصرف‌کنندگان آب از این حوزه باشد و اجرای شبکه فاضلاب این روستاها باید هرچه سریع‌تر صورت بگیرد.

غلامرضا چهلگردی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در چهارمحال‌وبختیاری اظهار کرد: با وجود چهارهزار جوان دارای مجوز فعالیت از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، تکمیل ساختمان فرهنگسرای شهرستان سامان ضروری و نیازمند اعتبار لازم است.

وی با اشاره به لزوم اختصاص اعتبار برای تکمیل ساختمان اداره ثبت احوال شهرستان سامان، گفت: ساخت ساختمان اداری ثبت احوال حدود پنج سال پیش شروع شده و سه سال است که کاملاً تعطیل شده است، همچنین تکمیل ساختمان بخشداری زاینده رود، احداث بیمارستان محلی شهرستان سامان و ساماندهی مسیل اصلی شهر سامان و ایمن‌سازی آن نیازمند تخصیص اعتبار مناسب است‌.

رئیس شورای شهرستان سامان ادامه داد: جاده سامان به تیران به عنوان یکی از محورهای اصلی ورودی استان و تکمیل جاده سامان به قراقوش با توجه شرایط خاص این جاده، باید در اولویت کاری قرار داده شود.

چهلگردی با اشاره به لزوم اجرای شبکه فاضلاب روستایی حاشیه زاینده‌رود، افزود: ورود فاضلاب به این رودخانه می‌تواند تهدیدی برای سلامت عمومی مصرف‌کنندگان آب از این حوزه باشد و اجرای شبکه فاضلاب این روستاها باید هرچه سریع‌تر صورت بگیرد.

کد خبر 749212

دیگر خبرها

  • اجرا نشدن شبکه فاضلاب روستایی در حاشیه زاینده‌رود سلامت عمومی را به خطر می‌اندازد
  • عزم دولت برای تأمین مسکن جدی است
  • مرکز پژوهش فناوری و نوآوری شبکه‌های کوانتومی افتتاح شد
  • تقدیر از بانک مسکن برای پرداخت تسهیلات ساخت
  • رفع ترکیدگی خط انتقال آب شرب مجتمع روستایی نازک شهرستان پلدشت
  • افتتاح پل روستای نوخاله در شهرستان صومعه سرا
  • افتتاح پل روستای نوخاله شهرستان صومعه سرا
  • روستای «بن بید» به شبکه ملی اطلاعات متصل شد
  • تأمین آب آشامیدنی روستای کهن دژ شهرستان کیار
  • ساخت پایگاه اورژانس روستایی با اختصاص ۳۰ میلیارد ریال اعتبار در شهرستان بهار